Fitness Seller

Bob Cicherillo at Ronnie home! 8 weeks out! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

monster reps bij t bar row ;p
 
Waarom traint ie niet bij Metroflex?
Leuk BSN reclame filmpje weer :(
 
Waarom traint ie niet bij Metroflex?
Leuk BSN reclame filmpje weer :(

traint hij pre-contest niet vaker gewoon thuis? :)

echt "goede" reps doet hij idd niet nee :p mja, hij groeit erop, dus who cares :p
 
ik meende dat ie soms thuis traint, maar meestal bij metroflex
 
traint hij pre-contest niet vaker gewoon thuis? :)

echt "goede" reps doet hij idd niet nee :p mja, hij groeit erop, dus who cares :p

In zijn films was dat veelal cardio thuis en dan afbeulen in Metro.
Al of niet pre contest na afloop in zijn zwetende kleding naar de Black eyed pea voor een good'ol chickenbreast, corn/cornbread
 
Hij is wel weer big as usual!
 
Waarom traint ie niet bij Metroflex?
Leuk BSN reclame filmpje weer :(

Waarschijnlijk is hij het zat om in die oude zut daar te trainen:D, zo te zien heeft hij thuis beter materiaal:cool:. In het filmpje toont Ronnie beter als Jay op dit moment;)...maar ze hebben nog ff.

BSN betaald zijn salaris...dus een beetje promo is part of the deal;).
 
ziet er goed uit maar ik weet niet als je goed oplet zie je dat hij altijd aan de rechter kant word gefilmt en als ik mij goed herinner had ie toch beetje problemen met z'n linker arm en linker kant van de rug maar dat ontkent hij helemaal
 
Waarschijnlijk is hij het zat om in die oude zut daar te trainen:D, zo te zien heeft hij thuis beter materiaal:cool:. In het filmpje toont Ronnie beter als Jay op dit moment;)...maar ze hebben nog ff.

BSN betaald zijn salaris...dus een beetje promo is part of the deal;).

Dan zou hij de echte producten eens moeten aanprijzen :D
Binnenkort traint ie dus in GoldenGear kleding.
 
ronnie is the man om de Mr.O te winnen. Ik heb een vermoeden dat we versteld gaan staan van zijn conditie op de O.

voor Pics van Big Nasty moet we nog effe opwachten als het goed is heeft hij over twee weken een fotoshoot met Lund(van Flex) in Fullerton. Maar ik hoop op foto's van Ronnie voor die tijd.
 
Laatst bewerkt:
Dan zou hij de echte producten eens moeten aanprijzen :D
Binnenkort traint ie dus in GoldenGear kleding.

Reclame maken voor drugs is verboden, Ronnie is ook naturel:eek::D...en ik denk dat al die huis, tuin en keuken labs zijn prijs niet kunnen betalen:D:laugh:. Ronnie heeft het commercieel goed voor elkaar, dat ontbreekt er nog weleens aan bij de andere pro's..slimme marketing, management etc.;).

Wel lachen:D trouwens als hij ineens zo'n kitje gear zou aanprijzen:D maar dan is zij cariere gelijk over denk ik:D.
 
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.
 
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.

hij zegt dat hij minder sterk was als vroeger, dat betekend niet dat hij geen betere shape zou kunnen hebben. Powerlifters zijn wel sterk, maar hebben toch niet die "shape". Bedoel ik maar, massa en kracht gaan niet altijd samen.
Om een voorbeeldje te geven: Ik was laatst mijn preachercurls aan het doen met 60 kg, en wanneer ik stop zie ik een kerel ze doen met 30 kg, en zijn armen waren 2X die van mij, en hij ging er echt wel voor, niet dat hij makkelijk 5 kg meer kon heffen, zo zie je maar
 
filmpje doet het niet bij mij...
 
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.

Hij doet nu veel meer high reps..
 
hahaha als hij die db pullovers bezig is, die kerel op de achtergrond: "8...9...c'mon, light weight!.." :roflol:

Valt me op dat hij hier wel alles mooi opruimt, in de metroflex liggen er altijd een hoop dumbbells rond hem, hier legt hij alles mooi op zijn plaats.

Ik vond hem trouwens imposanter met z'n kletskop, dat haar staat hem niet.
 
Back
Naar boven