MuscleMeat

Bob - Contest log 2012

Bezoekers in dit topic

bob k

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2009
Berichten
5.263
Waardering
636
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
10%
Vorig jaar heb ik tegen mezelf gezegd dat ik dit jaar mee moest doen, dus hier ben ik.

Ik ben Bob, 23 jaar, en ik doe vanaf mijn 18e aan krachtsport, vanaf mijn 20e wat aan mijn voeding gaan werken en zo van 63 kg naar mijn huidige gewicht gewerkt. Ik heb onlangs een fulltime baan gekregen (na het halen van mn diploma een tijdje verschillende dingen samen gedaan) en ik merk dat voeding nu toch wel lastiger is, dmv het meedoen aan deze contest hoop ik mezelf wat harder te pushen om alles strikt te krijgen. Over voeding gesproken, ik ben vegetarier. Bij sommige dingen een voordeel, maar vooral een nadeel. Naast krachtsport doe ik sinds kort taekwondo trainingen erbij op dinsdag, en mijn andere hobby is luidsprekers ontwerpen.

Stats bij start:
181cm lang, 87kg zwaar, 11%bf.

Doel eind juli:
81 a 82 kg, 5 a 6%bf
Ik wil echt ****ing droog worden, en dat ik in tshirt kleiner ga lijken zal even pijn doen, maar die 6% MOET ik halen, ik wil zieke definitie, ik wil kijken hoe ver ik kan gaan, alles op alles zetten.

Hoe?
Tot 1 juni kcal verhogen naar 4200 en langzaam strikter gaan eten, vanaf dan afbouwen tot 2300 kcal in de laatste week en langzaam cardio opvoeren. Carbs de laatste 3 weken afbouwen tot de laatste anderhalve week geheel ketogeen, water hoog en de laatste 2 dagen carbs laden en water mijden.

Wil ik winnen?
Ja natuurlijk, maar de concurrentie is ongelofelijk goed. Ik zal denk ik ook geen punten scoren op massa, dus ik ga het gooien op droogheid. Ik hoop dat ik mooie eindfoto's kan neerzetten en dat ik een hoop leer in deze periode, maar jullie ook hopelijk wat van mijn log opsteken en vooral plezier hebben van het lezen en discussieren.

Ik zal regelmatig mijn log updaten met foto's, trainingen en voedingsdetails.

Veel succes aan de anderen gewenst!

Bob

front dbb.jpg


rug dbb.jpg
 
Laatst bewerkt:
goed fysiek
ik zie mijn kansen om te winnen steeds verder weg glippen :o
 
goed fysiek! bf lykt wel lager dan 11% vooral van de voorkant gezien..10 a 9?
wij hebben beetje zelfde stats dus word leuk om de strijd aan te gaan :D Succes in iedergeval..ik volg
 
geweldig mooie en goed fysiek bro! top volg je!
 
goed droog al veel succes, ben benieuwd of we qua stats zelfde uit komen op 5/6%
 
goed fysiek! bf lykt wel lager dan 11% vooral van de voorkant gezien..10 a 9?
wij hebben beetje zelfde stats dus word leuk om de strijd aan te gaan :D Succes in iedergeval..ik volg

Dank je! Dat zou best kunnen hoor, het is uitgebreid gemeten, maar wel elektronisch. Ik schat het zelf op 10%, ik heb op mijn onderrug wel een lekker speklaagje bijvoorbeeld.

Challenge accepted :D jij ook veel succes en ik volg stiekem iedereen dus ook jou ;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 11:41 ----------

geweldig mooie en goed fysiek bro! top volg je!

Thanks bro!

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 11:43 ----------

goed droog al veel succes, ben benieuwd of we qua stats zelfde uit komen op 5/6%

Jij staat met 13kg zwaarder op een procentje meer, shit dan moet ik wel heel hard bulken tot juni:( Nee man, jij bent op 6% zwaarder dan ik! Veel succes in ieder geval.
 
Voeding

Ontbijt; een bak havermoutpap, 3 eieren en een blikje V energy.
Pre workout: 2 scoops Super Charge in water en 20 gr whey in melk
Post workout: Pizza Quatro Formaggi
Middag: 4 eieren en 50 gr noten
Avond: Barbecue bij mn vader. veel vleesvervangers (soja) en groenten.
Nacht: Bak kwark


Training

Biceps, triceps, schouders - high rep (10-16)

Overhead db press, db curls, cgbp, side raises, preacher curls, french press, reverse flyes (rear delt), reverse db curls
 
Je staat er al goed droog bij met dit gewicht kerel, ik ga je volgen, succes!
 
Je staat er al goed droog bij met dit gewicht kerel, ik ga je volgen, succes!

Valt mee, gewoon lucky met mn abs :o de strepen in mn borst die ik een jaar geleden had zijn aardig vervaagd. Jij ook succes kerel!

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 14:50 ----------

Training

Zojuist terug, armen en schouders helemaal vol, lekkaa.

Overhead db press 20x12 16x18 12x26 12x26
db curls 16x14 10x18 12x18
cgbp 16x50 12x70 4x90
side raises 16x12 14x14 14x14
preacher curls 16x27,5 10x37,5
french press 16x37,5 12x42,5
reverse cable flyes op seated row 16x6 15x6 12x6 die viel tegen..
reverse db curls 16x9 16x12 16x14 burn!
one arm cable tricep extensions 16x31,5 17x40,5 op.

Nu douchen, oven aanzetten en over 3 kwartier smullen.
 
Mooi gevormd lichaam, gaat er prima uitzien met wat minder vet.

Heb je al vaker naar onder de 10% gecut?
 
ziet er netjes uit. Wordt nog een leuke competitie dit jaar
 
Mooi gevormd lichaam, gaat er prima uitzien met wat minder vet.

Heb je al vaker naar onder de 10% gecut?


Dank u wel jongedame.

Nee nog nooit gecut eigenlijk, op twee weekjes keto na. Dus dit wordt mijn eerste serieuze cut. Toen ik begon stond ik wel op 5%..

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 15:04 ----------

ziet er netjes uit. Wordt nog een leuke competitie dit jaar

Thanks man. Wordt het zeker, veel aanmeldingen die dicht bij elkaar liggen!
 
Ik volg! Succes :)
 
flink volume getraint lekker hoor!
 
Ik volg! Succes :)

Mooi! En dank je wel!

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 00:26 ----------

flink volume getraint lekker hoor!

Vond ik ook! Al valt volume nog mee (3 spieren x 3 oefeningen x 2 a 3 sets) Ik train het liefst laag in reps maar ik dwing mezelf er nu toe de helft van de trainingen hoog in reps te doen en de helft laag in reps. Ik trainde de laatste maanden UB/LB maar de komende tijd borst+rug armen+schouders en benen. Maandag borst en rug low rep, dinsdag teakwondo, donderdag benen high rep, zaterdag armen low rep, etc.
 
Nice schema klinkt goed en de vechtsport houdt je waarschijnlijk ook nog een beetje leenig ook wel fijn
 
Heb ik ook een tijd gedaan: borst rug, armen schouders, benen.
Is wel nice.
 
Armen en schouders vind ik ook lekker, borst en rug nooit geprobeerd, ga ik eens doen!
 
Back
Naar boven