Fitness Seller

Bob - Contest log 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren mijn laatste training gehad, borst, schouders en triceps compleet gesloopt. Nu ben ik oderweg naar vliegveld eindhoven, op naar turkije! Ik ga even goed herstellen en opladen voor weer een jaar knallen. Ik zal op wifi in het hotel nog wel alles bijhouden.
 
All inclusive hoop ik toch wel?
Lekker eten dan! Had ik 2 jaar geleden ook.
Turkije top tavaknties!

Veel plezier Bob!
 
Have fun geniet ervan
 
All inclusive hoop ik toch wel?
Lekker eten dan! Had ik 2 jaar geleden ook.
Turkije top tavaknties!

Veel plezier Bob!

11 dagen 5 sterren all inclusive direct aan het strand ;)

Yep, alleen als vegetarier kan je bijna niks in turkije :(
Thanks kerel! (Wat is je naam eigenlijk man, ken je alleen als de TRX freak)
 
Nice man. Fijne vakantie, welke stad? Je hebt wel veel vis tot beschikking aan de kustzijde.
 
11 dagen 5 sterren all inclusive direct aan het strand ;)

Yep, alleen als vegetarier kan je bijna niks in turkije :(
Thanks kerel! (Wat is je naam eigenlijk man, ken je alleen als de TRX freak)

Damn. ****ing jelly. Mijn vak. is alweer bijna voorbij :/

Geniet ervan makker, deze vakantie is verdiend!
 
Lees mijn log in mijn sig Bob!
Jaguar Paw is mijn originele bijnaam maar hij is wel een TRXFreak. ;-)
Dus ik ga verder op deze manier. Back to my roots!

Maar ff to the point. Je hebt daar mega veel overheerlijke salades!
Ik zat ook direct aan het strand.
7 u ontbijt, trainen en tot 10:00 is ontbijt open, dus meteen toetjes erin schuiven!
En de rest van de dag chillen en drinken op het strand!
 
Jammer dat je net geen derde bent geworden bro, vind vooral de 1e pose van je collage bruut.
Volgend jaar met betere belichting val je zeker in de prijzen.
 
Yo Bob, ik lees dit nu (net terug uit France) en wenst je veel plezier in Turkije!
En wat Jaguar al zegt, veel salades/ei en andere lekkernijtjes (pannekoeken etc) :D
Geniet ervan, laat je lekker een beetje gaan, erna kan je weer knallen als een malle ;)
 
Nice man. Fijne vakantie, welke stad? Je hebt wel veel vis tot beschikking aan de kustzijde.

Thanks man, bij Alanya. Konakli om precies te zijn. Klopt, maar ik eet ook geen vis haha, veel eieren en kazen dus.
 
Damn. ****ing jelly. Mijn vak. is alweer bijna voorbij :/

Geniet ervan makker, deze vakantie is verdiend!

Het spijt me dat te moeten horen bro, ach kerst komt er weer aan :D

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:04 ----------

Lees mijn log in mijn sig Bob!
Jaguar Paw is mijn originele bijnaam maar hij is wel een TRXFreak. ;-)
Dus ik ga verder op deze manier. Back to my roots!

Maar ff to the point. Je hebt daar mega veel overheerlijke salades!
Ik zat ook direct aan het strand.
7 u ontbijt, trainen en tot 10:00 is ontbijt open, dus meteen toetjes erin schuiven!
En de rest van de dag chillen en drinken op het strand!

Ik bedoelde je echte voornaam ;) haha okay!

Het buffet is hier matig, salades zijn imo slecht. Wel veel keuze maar alles is droog en ziet er slecht uit. Ik eet vooral veel rijst, pancakes, broodjes, pasta, kazen, gekookte en gebakken eiren en heel veel groenten. En zo nu en dan een cocktailtje of biertje

Ik heb tot nu toe 1 keer getraind, UB even wakker geschud, verder probeer ik echt te deloaden en te herstellen. Ik zie er in de spiegel nog wel oke uit, wel wat minder droog maar nog goed vol en strepen en abs zijn nog steeds aanwezig. Ik word overal nagekeken en rambo genoemd haha, turken zijn het schijnbaar niet zo gewend.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:06 ----------

Jammer dat je net geen derde bent geworden bro, vind vooral de 1e pose van je collage bruut.
Volgend jaar met betere belichting val je zeker in de prijzen.

Vind ik ook man. Ik denk dat als je alle deelnemers op 1 podium naast elkaar had gezet dat de ranking heeeeel anders was geworden.ik hoop het, en dank je voor je compliment :)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:08 ----------

Yo Bob, ik lees dit nu (net terug uit France) en wenst je veel plezier in Turkije!
En wat Jaguar al zegt, veel salades/ei en andere lekkernijtjes (pannekoeken etc) :D
Geniet ervan, laat je lekker een beetje gaan, erna kan je weer knallen als een malle ;)

Oh mooi, was france lekker? Ja doe ik ook zeker! Lekker genieten en opladen.
 
Hahah Rambo ja... Turken zijn oprechte mensen.

Mij noemde "Black Pitt" aangezien mijn vrouw de minimale schoonheid draagt als Angelina J.
 
In mijn ogen verdiende jij ook zeker een plaats in de top 3, echt jammer dat het zo fout gelopen is met die belichting en die fout van B&F!

Ik heb wel een beetje 'door' je 'slechte' foto's gekeken en zie daar toch een super bruut fysiek hoor!

Maar ik ben er zeker van dat je uit je fouten gaat leren, volgend jaar scoor je zowiezo bro!
 
Het spijt me dat te moeten horen bro, ach kerst komt er weer aan :D

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:04 ----------



Ik bedoelde je echte voornaam ;) haha okay!

Het buffet is hier matig, salades zijn imo slecht. Wel veel keuze maar alles is droog en ziet er slecht uit. Ik eet vooral veel rijst, pancakes, broodjes, pasta, kazen, gekookte en gebakken eiren en heel veel groenten. En zo nu en dan een cocktailtje of biertje

Ik heb tot nu toe 1 keer getraind, UB even wakker geschud, verder probeer ik echt te deloaden en te herstellen. Ik zie er in de spiegel nog wel oke uit, wel wat minder droog maar nog goed vol en strepen en abs zijn nog steeds aanwezig. Ik word overal nagekeken en rambo genoemd haha, turken zijn het schijnbaar niet zo gewend.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:06 ----------



Vind ik ook man. Ik denk dat als je alle deelnemers op 1 podium naast elkaar had gezet dat de ranking heeeeel anders was geworden.ik hoop het, en dank je voor je compliment :)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:08 ----------



Oh mooi, was france lekker? Ja doe ik ook zeker! Lekker genieten en opladen.

Moet je zeker doen Rambo! En ja, France was heerlijk met 36/38 graden :D

Dat denk ik dus ook ;)
 
Geniet er lekker van bro
 
Back
Naar boven