XXL Nutrition

bob sapp 2.0? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze man doet zelfs onder voor N-klasse mma vechters als je z’n technieken ziet. Wat ik observeer zijn dit gewoon de kunstjes van een recreant. Dat deze man een podium krijgt is dan weer net zulke onzin als die bn’ers die gaan boksen. Of nog erger “influencers” (wie de fuck dat ook mogen zijn) die gaan knokken. Eerste wedstrijd voor deze man gelijk een pro. Schandalig dat een organisatie dit toe laat.
 
Die lengte gaat hem niets brengen op de grond. Hoge bomen vangen immers veel wind.
 
Die lengte gaat hem niets brengen op de grond. Hoge bomen vangen immers veel wind.

Bullshit. Ik kan mijn armbar van veel verder aanvangen dan iemand met mini-armpjes. Langere armen: beter offensive. Kortere armen: beter defensive.
 
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuw...n-bodybuilder-martyn-ford-start-mma-carriere/

Wat denken jullie? Komt niet echt op mij over als de nieuwe wereldkampioen zwaar gewicht.
De mma promo videos die op you tube staan maken op mij ook niet echt indruk.

Vechten voor een film lijkt me toch echt iets anders dan tegen iemand in de kooi staan.

Mijn poolse collega zegt dat die poolse vechtbond wel wat serieuze vechters aan het aantrekken is. (kws)
Even een flinke bump maar dit zou in 2019 plaatsvinden; iemand enig idee hoe het met zn MMA debuut staat?
 
Net wat rondgekeken. M
Even een flinke bump maar dit zou in 2019 plaatsvinden; iemand enig idee hoe het met zn MMA debuut staat?
Aar kan alleen ergens in 2019 vinden. En zou vechtem dltegen de iraanse hulk? Zal wel meer media aandacht zijn geweest al iets anders. Zijn instagram staat niets op.
 
dat artikel ook :D
"Martyn Ford is met zijn 2.18 een ware reus met een inspirerend verhaal. "

Doe er gerust 14cm af
 
Back
Naar boven