AndroidHealthClinic

Bob sapp + Ernest Hoost + mike tyson = ACTIE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
2.724
Waardering
5
nice post!
 
zal me een feessie geven.. die 2 neanderthalers in de ring
 
Wat een beer die Sapp :eek:
 
You have requested the file UFC_K1_Bob_Sapp_vs_Mike-Tyson_0432.mpg (47388684 Bytes). This file has been downloaded 3 times already.

This IP 84.41.136.1* is not allowed to use the free-service anymore today. We detected very extreme downloads. Don't worry! This has not to be your fault.

OMG, lekker irri weer.
 
Yzord zei:
You have requested the file UFC_K1_Bob_Sapp_vs_Mike-Tyson_0432.mpg (47388684 Bytes). This file has been downloaded 3 times already.

This IP 84.41.136.1* is not allowed to use the free-service anymore today. We detected very extreme downloads. Don't worry! This has not to be your fault.

OMG, lekker irri weer.

:roflol:
 
Yzord zei:
You have requested the file UFC_K1_Bob_Sapp_vs_Mike-Tyson_0432.mpg (47388684 Bytes). This file has been downloaded 3 times already.

This IP 84.41.136.1* is not allowed to use the free-service anymore today. We detected very extreme downloads. Don't worry! This has not to be your fault.

OMG, lekker irri weer.
wel dom je ip te postten
 
Kzie mijn IP er niet staan anders ;)
 
Thanks dude
 
Bedankt voor deze goede post, mooi om te zien.
 
goede post dude.
 
Jopske zei:
Gehele k1 match van Ernest Hoost vs Bob Sapp

http://sr2.mytempdir.com/126075


Wat een gevecht :rolleyes: Vorige week zag ik op Eurosport Duitsland voor de eerste keer K1 :eek: wat een sensatie zeg! Jammer dat ze dat hier in België niet op TV tonen of vergis ik mij?

Veel van die gevechten waren wel heel kort, soms nog geen 5 sec. en reeds knock out en meestal niet langer dan 2 min.

Er was daar ook een impressive aziaat aan het werk, wel meer dan 2 meter groot en maar 1 tand in z'n mond. Die gozer gaf zijn tegenstander gewoon kniestoten op het gezicht tot ie knock out ging en het bloed van zijn gezicht stroomde :eek: Weet er soms iemand hoe die knaap zijn naam is?
 
Die had ik ook gezien hier op eurosport in Nederland. Die gast was 2.20 en woog 160kg hij is nog groter als Bob Sap...

Echt een reus maar volgens mij was hij niet helemaal 100% en maken de mensen om hem heen misbruik van zijn lichaam door hem gevechten te laten doen... maar ja dat kan ook weer te doordacht zijn. :) En nee ik ben ze naam vergeten. Was wel een vette match idd met die kniestoot in ze gezicht hij had ze neus daarbij gebroken geloof ik :D
 
b3ta zei:
Die had ik ook gezien hier op eurosport in Nederland. Die gast was 2.20 en woog 160kg hij is nog groter als Bob Sap...

Echt een reus maar volgens mij was hij niet helemaal 100% en maken de mensen om hem heen misbruik van zijn lichaam door hem gevechten te laten doen... maar ja dat kan ook weer te doordacht zijn. :)

Leg eens uit :rolleyes:
 
Geweldig, Tyson heeft geen kans tegen Sapp ;) .
 
Kijk die Sapp eens lucht happen. :roflol:
 
Back
Naar boven