MuscleMeat

bob sapp: the beast

Bezoekers in dit topic

Yzord heeft even een kleine wedstrijd geupped ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Yzord zei:
Yzord heeft even een kleine wedstrijd geupped ;)

[Link niet meer beschikbaar]


grappig deze had ik nog niet gezien (wel al veel) maar dit getuigd echt van de kwaliteiten van sapp! gewoon LOMP. Als kimo die trappen op sapp (been) had voortgezet dan was die neer gegaan. Maar kimo nam tijd tot ademen en daar heeft sapp ook zijn laatste krachten mee opgehaald. Die rent op zijn tegenstander af en ramt zonder na te denken. Hameren was dat nou?
Helaas wint hij ook nog weleens op die manier.
Maar 1 ding moet ik toegeven: hij is en blijft huge!! (maar lomp ;) )

edited: Sepp=Sapp :)
 
Sapp wordt wel beter, ik mag hem totaal niet, maar dat moet ik hem wel nageven. Hij is ook "afgevallen" naar 140-150 en hij is technisch ook vooruit gegaan. Heb hem bij de voorrondes voor K1 zelfs een high kick zien geven die (bijna) aankwam. Conditie blijft zwak, blijft gewoon te veel massa op dat lijf, maar hij wordt steeds beter.

Bij de komende K1 moet men denk ik zelfs een beetje gaan uitkijken voor de low kicks, die kunnen met die massa wel eens goed aankomen. Maar zijn lever blijft waarschijnlijk z'n zwakke punt.
 
PeterV zei:
ja dat is nou zijn grote troef! als hij je met zijn lompe bewegingen toevallig raakt (160 kilo aan force) dan komt dat wel even aan!. En dat zal zeer doen.....

Maar het is en blijft een lompe beer die soms nog met geluk wat raakt ook.... Nee dat is een lekkere techniek van hem, zo hard mogelijk in je inlopen en alle gewicht in de strijd gooien en als het langer dan 30 sec duurt voordat tie je neer heeft dan heeft de locomotief geen stoom meer.. :( en is uitgeteld voor de slimmere fighter..

word!
 
vet filmpje dude.
 
Dat liedje ook: Coal Chamber - LoCO loCO!! :D
 
Tsunami zei:
Sapp wordt wel beter, ik mag hem totaal niet, maar dat moet ik hem wel nageven. Hij is ook "afgevallen" naar 140-150 en hij is technisch ook vooruit gegaan. Heb hem bij de voorrondes voor K1 zelfs een high kick zien geven die (bijna) aankwam. Conditie blijft zwak, blijft gewoon te veel massa op dat lijf, maar hij wordt steeds beter.

Bij de komende K1 moet men denk ik zelfs een beetje gaan uitkijken voor de low kicks, die kunnen met die massa wel eens goed aankomen. Maar zijn lever blijft waarschijnlijk z'n zwakke punt.

Waarom perce zijn lever eigenlijk?
 
En daar lig je dan als The Beast
[Link niet meer beschikbaar]
 
Sapp heeft dan weliswaar 0 techniek en 0 conditie, martial arts draait nog altijd om jezelf te verdedigen en je tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen...

op straat zou ie echt wel zijn mannetje staan.

Als liefhebber van martial arts zie ik hem toch liever niet in de ring staan... ik zie liever goede technieken en eerlijke gevechten...

maar eerlijk is eerlijk... wat n gozer :cool:
 
Hij ziet eruit als een beest, maar in de ring gedraagt ie zich soms als een watje hoor. Voor zijn figuur kan ie niet veel slaag verdragen t.o.v. anderen. Wat niet weg neemt dat ik hem nooit in het donker wil tegenkomen
 
Dan zie je hem niet eens.
 
Ik mag hem echt totaal niet. Vooral dat overdreven gedrag buiten de ring is zwaar irritant. Hij heeft met zijn lichaam natuurlijk heel veel voordeel in een gevecht maar des te mooier vind ik het als iemand die wel echt kan vechten hem verslaat. Toen Minotauro hem versloeg was een heel mooi moment.
 
Het is natuurlijk ook geen goede vechter maar het is goed verkmaak dat hij in de K1 zit! Je weet het maar nooit tegen hem..
 
Heerlijk om te zien die lompheid:D gewoon rossen!!:D
 
Sapp is meer een kerel voor de wrestle mania toestanden , bruut overkomen , veel staan roepen , kracht genoeg om leuke dingen te doen en geen bang moeten hebben voor klappen

puur voor de show

voor de rest wel een reus van een vent maar inderdaad geen goede fighter

had hem anders wel eens tegen mike tyson willen zien uitkomen , twee woeste beren in een ring :D

grtzz
 
kamikaza zei:
Hij is idd groot, maar totaal geen conditie....als je hem ziet vechten in de ring :P
Btw crocop heeft hem verslagen :)

en nie zo'n klein beetje ook: mighty blow :D

Maar die TRAPS: godsamme man kunnen ze een WTC II op gaan bouwen....
 
Wat is dat eigelijk voor sport die je in 'a tribute to a bob sapp' ziet? Is dat gewoon freefight ofzo? Waarbij je op de grond door mag vechten?
(ik ben niet echt thuis in vechtsporten behalve boksen).
 
huckfinn zei:
Wat is dat eigelijk voor sport die je in 'a tribute to a bob sapp' ziet? Is dat gewoon freefight ofzo? Waarbij je op de grond door mag vechten?
(ik ben niet echt thuis in vechtsporten behalve boksen).

MMA oftewel Mixed Martial Arts. Sjieke naam voor freefight.
 
ernesto..go home:D
 
Back
Naar boven