MuscleMeat

Bob sapp vs nortje

Bezoekers in dit topic

En down gaat bob sapp
 
Bob Sapp = a disgrace

Lol @ hoe Mike Tyson niet eens een beetje achteruit deinst als Bob Sapp zogenaamd op hem af stormt.
 
Debiel, schande voor de sport is het. Kan niet begrijpen dat hij nog steeds zo populair is in Japan.
 
Volgens mij krijgt hij meer de slappe lach :D
Sign the contract baby!
 
Debiel, schande voor de sport is het. Kan niet begrijpen dat hij nog steeds zo populair is in Japan.

Hij is een slimme show/zakenman, als er niemand tussen hem en Tyson zou staan in de ring zou hij niet weten hoe snel hij weg moest komen.
Gewoon wat pr over de rug van Tyson (trouwens ook een disgrace voor de sport wat mij betreft!).
 
Haha kijk Sapp fors doen tegen Tyson. Zou wel super zijn moest er zo'n match met boxing rules komen en Tyson daarin Sapp zou vernederen.
 
Haha kijk Sapp fors doen tegen Tyson. Zou wel super zijn moest er zo'n match met boxing rules komen en Tyson daarin Sapp zou vernederen.

Daar is een tijdje sprake van geweest, dit is ook al een oud filmpje. Tyson zou z'n comeback in de ring gaan maken, maar werd in z'n eerste "opwarmpartij" compleet de ring door geslagen. Daarna is hij direct weer gestopt geloof ik.
 
wat een vertoning. zo goed is die nortje nou ook niet, en die bob sapp is een acteur. die wil zo snel mogelijk down. kassa!!
slechte reclame voor de k1.

Dit was niet K1.
 
Dit was niet K1.

ik zeg dat het slechte reclame voor k1 is. niet dat het k1 is....:D

nee maar je hebt gelijk hoor. ikheb die sapp en nortje wel eens in k1 wedstrijden gezien, vandaar die link naar k1.
 
lights out game over bobo
 
sap ziet er uit als een bokito maar heeft een hart als een 2 jarige baby
 
ik snap niet dat sapp het Hoost ooit zo moeilijk heeft kunnen maken, zelfs kunnen winnen, als ik al die wedstrijden zo van hem zie.
 
Bob Sapp = a disgrace

Lol @ hoe Mike Tyson niet eens een beetje achteruit deinst als Bob Sapp zogenaamd op hem af stormt.

Das omdat Tyson em zo doodmept :D
 
ik snap niet dat sapp het Hoost ooit zo moeilijk heeft kunnen maken, zelfs kunnen winnen, als ik al die wedstrijden zo van hem zie.

Je bedoelt dat hij ook wel eens wint :eek:
Ik kijk waarschijnlijk nog niet lang genoeg :o
 
in het begin kon Sapp er helemaal niets van, alleen wist hij dat zelf niet en was hij dus gevaarlijk omdat hij voluit ging. Hij was natuurlijk behoorlijk sterk en 170kg achter een Haymaker komt wel aan.

check die compilatie maar eens
Video Incredible Bob Sapp - pride, free, fight, ufc, black - Dailymotion Share Your Videos

Het lijkt wel ofdat Sapp zijn dagelijkse dosis AS heeft verlaagd en daarmee ook zijn zelfvertrouwen. Vind zijn fysiek ook kleiner tegen Jan Nortje. (weet dat dit in het begin de bedoeling was omdat hij geen conditie had/heeft)

Deze actie is nog triester als toen tegen Peter Aerts aangezien Jan Nortje een evengrote joke als Sapp is. Sapp heeft nog niet een greintje intensie om te vechten. Bij zulke gasten moet de ref gewoon bewust te laat ingrijpen.
 
in het begin kon Sapp er helemaal niets van, alleen wist hij dat zelf niet en was hij dus gevaarlijk omdat hij voluit ging. Hij was natuurlijk behoorlijk sterk en 170kg achter een Haymaker komt wel aan.

check die compilatie maar eens
Video Incredible Bob Sapp - pride, free, fight, ufc, black - Dailymotion Share Your Videos

Het lijkt wel ofdat Sapp zijn dagelijkse dosis AS heeft verlaagd en daarmee ook zijn zelfvertrouwen. Vind zijn fysiek ook kleiner tegen Jan Nortje. (weet dat dit in het begin de bedoeling was omdat hij geen conditie had/heeft)

Deze actie is nog triester als toen tegen Peter Aerts aangezien Jan Nortje een evengrote joke als Sapp is. Sapp heeft nog niet een greintje intensie om te vechten. Bij zulke gasten moet de ref gewoon bewust te laat ingrijpen.




het is een beer van een vent maar alles behalve een vechter
 
Back
Naar boven