AndroidHealthClinic

Bob Sapp

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Bob 'The Beast' Sapp
2.05 meter
170 KG

Nek: 69 cm
Borst: 153 cm
Buik: 105 cm
Dij: 94 cm
Arm: 65 cm

Max bench press: 300 KG


[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wat denken jullie... is hij natural?
:D
 
DOH nee dus he :D

wel BIG die gast.. als je hem ziet lopen in de ring t/o die andere vechters.. omg .
 
Je moet voor je gein eens Pride shockwave cd2 downloaden van Kazaa. 600 MB ofzo
Daarin vecht Bob tegen Antonio Rodorigo Nogueira. Antonia is heavyweight champion pride. En weegt een kg of 85.

UIteindelijk verliest Bob wel, maar super gevecht om naar te kijken. Aanrader.

Op die cd2 vecht ook Don Frye tegen Jerome le Banner onder K1 rulez.
 
Aangezien dit niet in het gare hanen hok staat begin ik te twijfellen of je nou serieus zo slim bent of niet :D
 
Hahah... ik was vergeten een smiley bij die post te zetten...
 
Volgens mij is 'ie ecto. :D
 
had al eerder een topic aan hem gewijd..man als je die kerel op ziet komen in zn poezelig capeje en dan gooiyt hij dat gewaad van zich af....en rennnen dat die gek naar de ring doet..mhooaaaahhhhh...daar wil je gwoon niet tegenover staan.


ps, Tongpo die kerel die zocht jou:D
 
LOL idd dandy, erg vet :D

ik vind dat ie moet gaan PL-en... daar zal ie beter in presteren dan K1 fighting.

want hijs echt veel trager dan de andere K1 fighters en heeft echt geen techniek, en ik heb em amper zn benen zien gebruiken.

armen gewoon 65 cm he !! niet normaal !
 
65??? zo groot waren die van greg "'synthol" valentino ook.
 
Originally posted by KaLe
65??? zo groot waren die van greg "'synthol" valentino ook.
die waren 75 tog?

ik vind dat ie moet gaan PL-en... daar zal ie beter in presteren dan K1 fighting
en als powerlifter? iemand van 2 meter+? die wil ik wel eens zwaar zien squatten/deadliften
 
Zwaar deadliften zal wel gaan denk ik.

Maar als het om puntentotaal gaat zal hij echt geen records zetten met een bw van 170kg.
 
had toen gezein dat die tegen Croco binne anderhalve minuut tegen de vlakte ging door een teen in zn lever. Hij stortte ter aarde neer en ik had nog geen enkele K1-vechter zo zielig op de grond zien liggen.


en op die wedstrijd heb ik toen 2 uur gewacht terwijl ik eerder 2 van die papperige K1-"vechters" een draak van een matpartij zag uitvechten
 
Originally posted by dandyman
had toen gezein dat die tegen Croco binne anderhalve minuut tegen de vlakte ging door een teen in zn lever. Hij stortte ter aarde neer en ik had nog geen enkele K1-vechter zo zielig op de grond zien liggen.

Ja, klopt. Een levertrap waarbij waarschijnlijk alleen z'n teen de lever van Sapp raakte, zorgde er al voor dat het monster in elkaar zakte.


en op die wedstrijd heb ik toen 2 uur gewacht terwijl ik eerder 2 van die papperige K1-"vechters" een draak van een matpartij zag uitvechten

Dat was echt het slechtste K-1 gevecht dat ik ooit gezien heb.
 
Misschien een overgevoelig levertje van de AS? wat 1 teen al niet met 170 kilo kan! heheheh!
 
Hij had tijdens dat gevecht ook zijn kaak gebroken hoorde ik.Vandaar dat ie neer ging als een be-ach.
 
beetje meer respect voor bob sapp graag :D ....
 
Originally posted by martok
Hij had tijdens dat gevecht ook zijn kaak gebroken hoorde ik.Vandaar dat ie neer ging als een be-ach.


die kroaat had zn oogkas kapot geslagen, die was gescheurd.
harde klap en niet goed geincasseerd... fatality
 
Back
Naar boven