AndroidHealthClinic

Bob trying to get big

Bezoekers in dit topic

Bob...waarom pak je dan niet 4 panncakes of iets dergelijks of wat extra shots goldstrike om toch minimaal de 3000kcals binnen te halen. ;)

Ik ging aan het einde van de dag pas optellen en toen zag ik pas dat ik te weinig gegeten heb. Ben er overdag niet zo mee bezig geweest omdat ik 9 uur onderweg ben geweest van Berlijn naar Nijmegen. Haal het vandaag wel in :D
 
food 11.08

dbb 21.jpg


dbb 22.jpg


dbb 23.jpg


dbb 24.jpg
 
Bob, mooie vraag om aan jou te stellen!
Wat merk jij van een vrij hoge vet inname in de bulk?
Vaak hoor je toch mensen zeggen dat je vet lager moet houden ivm vet gains bij een calorisch overschot.
Ikzelf hou daarom vaak toch me vetten wat lager, maar merk dat mijn lichaam/darmen daar niet altijd fijn op reageren :o

Vind wel interessant om te weten hoe jij dit ervaart in je huidige bulk?
Zou normaal namelijk zelf ook denken een kcal is een kcal, maar grijp toch vaak terug op high carb / medium vet in een bulk...
 
Bob, mooie vraag om aan jou te stellen!
Wat merk jij van een vrij hoge vet inname in de bulk?
Vaak hoor je toch mensen zeggen dat je vet lager moet houden ivm vet gains bij een calorisch overschot.
Ikzelf hou daarom vaak toch me vetten wat lager, maar merk dat mijn lichaam/darmen daar niet altijd fijn op reageren :o

Vind wel interessant om te weten hoe jij dit ervaart in je huidige bulk?
Zou normaal namelijk zelf ook denken een kcal is een kcal, maar grijp toch vaak terug op high carb / medium vet in een bulk...

Mijn inziens moet je gewoon simpele carbs beperken als je gevoelig bent voor fat gains. Ik heb geen last van veel vet in mijn dieet, het zijn easy kcals voor iemand met een slechte eetlust.

Vet beperken is vooral een makkelijke manier van snel veel kcal uit je dieet halen, als je dus een grotere eetlust hebt dan je nodig hebt voor je doelen. Zelf ben ik helemaal geen fan van low fat dieet, maar dat is puur voor mijn lichaam.

Ik hoop dat dat antwoord op je vraag is ;)

hoe bedoel je dat je darmen low fat niet fijn vinden?

---------- Toegevoegd 13 August 2014 om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 August 2014 om 18:49 ----------

Training gisteren (eerste na Berlijn)

opwarmen met power band en kettlebells

full squat met pause onderin
10x40
8x70
6x90
5x110
5x130
3x140
10x70+band om voeten en nek

BOR
20x40
10x80
10x100
6x120

Bench press
20x60
10x80
10x90
9x100
3x120 (2 lichte spot)
6x120 (4 spot)

Dumbbell aternating curls
14x20

wat side raises etc.

einde.
 
Bob, mooie vraag om aan jou te stellen!
Wat merk jij van een vrij hoge vet inname in de bulk?
Vaak hoor je toch mensen zeggen dat je vet lager moet houden ivm vet gains bij een calorisch overschot.
Ikzelf hou daarom vaak toch me vetten wat lager, maar merk dat mijn lichaam/darmen daar niet altijd fijn op reageren :o

Vind wel interessant om te weten hoe jij dit ervaart in je huidige bulk?
Zou normaal namelijk zelf ook denken een kcal is een kcal, maar grijp toch vaak terug op high carb / medium vet in een bulk...

ik kies voor bulk nu ook liever voor low carb high fat. Bevalt me een stuk beter en minder opgeblazen etc
 
Training vandaag:

warmup met power band en kb
face pulls 3x12x15
barbell curls 3x12x38
incline flyes 4x10x20
overhead press 5x5x60
Deadlift 3x3x180 easy
pullups 5x8
lat pulldown 3x12x77
dips 3x12xbw
side raises 20x10
overhead dumbbell extension 30x24

voeding vandaag en gisteren: zij bijlagen

en vooruit, ook een update pic erbij

Screenshot_2014-08-14-01-10-43.jpg


Screenshot_2014-08-14-01-10-21.jpg


2014-08-13 20.26.09.jpg
 
Hey Bob, gaat lekker zo te zien!
Hoe stel je meerdere meals in bij myfitness pall? Ik zie ook dat jij tijdstippen hebt staan ipv breakfast snacks etc
 
Hey Bob, gaat lekker zo te zien!
Hoe stel je meerdere meals in bij myfitness pall? Ik zie ook dat jij tijdstippen hebt staan ipv breakfast snacks etc

Zeker, thanks!

inloggen op de website - tabblad My Home - Settings - Diary settings

laat maar even weten of het gelukt is;)
 
Je fysiek ziet er weer sterk uit Bob!:thumbs:
 
Heee leuk! Deze had ik nog niet ontdekt :o
Ik volg!
 
Je fysiek ziet er weer sterk uit Bob!:thumbs:
Thanks Marv!
Heee leuk! Deze had ik nog niet ontdekt :o
Ik volg!
Gezellig :D

-------------

Training vandaag:

warming up in trx, en wat pushups etc

Squat
8x50
5x70
5x90
5x120
3x140
2x150
1x160
1x170
ging vrij easy, wellicht binnenkort PR?

Bench press
12x75
8x95
9x100
6x120 waarvan 2 met lichte spot

Dumbbell rows leunend tegen dumbbell rack
20x40 per kant met elke rep een seconde hold bovenin

Einde. Kort maar effectief.
 
Voeding van gisteren en vandaag toegevoegd.

Screenshot_2014-08-16-02-26-03.jpg


Screenshot_2014-08-16-02-25-34.jpg
 
Damn Bob, jou daily carbs goals is morgen ongeveer mijn refeed! Opzich voor jou vvm geen hele hoge eiwit intake of zie ik dat verkeerd.
IMO ook nergens voor nodig trouwens..volgens mij zijn extremere eiwitinnames enkel nodig bij dieper cutten en tijdens een kuur, verder lijken de berekeningen van 3g per kg meer een lobby van de supplementen industrie..
 
DB rows met hold. just the way i like 'em!!
sterk :)
 
Sterke trainingen man. En je eet ook nog best veel! Meer dan mij atm :o
/jelly
 
Damn Bob, jou daily carbs goals is morgen ongeveer mijn refeed! Opzich voor jou vvm geen hele hoge eiwit intake of zie ik dat verkeerd.
IMO ook nergens voor nodig trouwens..volgens mij zijn extremere eiwitinnames enkel nodig bij dieper cutten en tijdens een kuur, verder lijken de berekeningen van 3g per kg meer een lobby van de supplementen industrie..

Haha ik haal het ook meestal niet hoor ;) Ik zit meestal te hoog met vetten en te laag met koolhydraten. En inderdaad, ik eet weinig eiwitten maar ik merk ook geen verschil tussen 170 of 300 gram eiwit per dag. Ik denk dat dat alleen wat uit maakt als je gevoelig voor carbs bent of als je aan het cutten bent zoals jij zegt. Haha ja precies ;)

DB rows met hold. just the way i like 'em!!
sterk :)

Hehe goedzo. Ik had helaas geen tijd meer anders had ik 3 van die sets gedaan.

Sterke trainingen man. En je eet ook nog best veel! Meer dan mij atm :o
/jelly

Thanks man. Haha maar ik ben aan het bulken, jij niet toch ;)
 
Nice squat Bob
Bench blijft ook lekker gaan zie ik! :thumbs:

Ja, reageer slecht op high carbs...
Dan zit ik soms gewoon hele dag op het toilet.
Goed om je hoofd leeg te maken, dat dan weer wel :o

Maar ga ook eens wat meer high fat proberen.
Vind sowieso erg lekker allemaal en sweet wat beperken.
Enige waar ik echt fan van ben is chocolade.
Daar dan maar pure variant van nemen.

Ga zo door en ben benieuwd naar je max Squat sessie.
Wanneer wilde je die gaan doen?
 
Hi guys, wat trainingen niet gelogd maar no worries het gaat nog lekker! Ik heb inmiddels een PR op mn squat gehaald, 1x180, helaas nu wel weer flink last van mn heup. Ff goed met de foamroller en hockeybal er tegen aan en dan door naar de 200!

Gewicht zit rond 92,5 dus op schema om eind van t jaar 95 kg te halen. Voeding zit nu nog op 3700.

De collage heb ik vandaag opgestuurd. Het zijn niet mn gunstigste foto's qua licht maar wel de foto's die het eerlijkst mijn fysiek tonen en van betere kwaliteit zijn dan telefoon-foto's. Al haalde de online collage tool dat wel weer wat naar beneden hahaha. Al met al tevreden over mn bulk shape en ik ben blij te kunnen zien dat ik enkele van mijn minpunten bij heb kunnen trekken. Rug wijdte is wat bijgetrokken, kuiten iets beter en armen wat meer in verhouding. Nu zie ik wel weer nieuwe minpunten dus we gaan wel weer lekker verder ;)
 
And now we wait.
De sneak peak die ik te zien heb gekregen was alleszins veelbelovend kerel. Goede shape!
 
De Sneakpeak die in kreeg was om te huilen.
Wat een kakfot...

Grapje bra. Mirin hard
 
Back
Naar boven