MuscleMeat

Bobo on the building (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bobothebuilder

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 jan 2020
Berichten
321
Waardering
802
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers,

Ik kijk al een hele poos mee hier op het forum en heb besloten voor mezelf een trainingslog bij te houden, geen contest log want dat komt niet helemaal uit met vakantie.
In deze log wil ik mijn trainingen en voeding gaan loggen, daarom is feedback van harte welkom.

Over mezelf;
Mijn naam is Bob, 22 jaar oud (sinds een week) en train nu ongeveer 3 jaar. Sinds een jaar of 2 serieus met voeding bezig en besloten om de opleiding Voeding en Dietetiek te gaan volgen aan de HAN in Nijmegen.
Dit bevalt me tot nu toe erg goed, ookal is het meer zwangere vrouwen kennis die je daar krijgt. Wel veel lekker vrouwen Tho. Vanaf het 3e leerjaar kun je je verdiepen in bepaalde richtingen, voor mij word dit sport diëtetiek. Nog 1 tentamen as donderdag en dan heb ik mijn propedeuse, blij als ik dat achter de rug heb en weer kan focussen op training. Door de weeks dus school, in het weekend ben ik werkzaam als glazenwasser, en voor de rest wil ik zo veel mogelijk naar festivals en feestjes, wie weet meeten we daar wel eens.

Voeding;
Ik heb geen vast schema, maar er zijn wel een bepaald aantal voedingsmiddelen wat er elke dag inzit, ik hanteer dus IIFYM. Zit nu op 2600kcal, dit betekend dat ik wekelijks ongeveer 0.5kg verlies en wil het aankomende week verlagen naar 2300, een soort eind sprint voor de cut.

Training;
Afgelopen tijd veel aangekloot thuis, ondanks corona toch goed kunnen trainen. Heb een aantal gewichten kunnen lenen en heb een powerrack in elkaar laten lassen.
Vanaf aankomende week als de gym weer open is ga ik PPL volgen. Het schema post ik hier zometeen in. Aankomende weken opbouwen totdat we weer terug op niveau zijn.

Stats voor cut;
1.87M
92kg
VP% ongeveer rond de 17-18 procent gok ik

Stats nu;
1.87M (Ongelofelijk)
83kg ochtend gewicht
VP% gok rond de 12%

Doel;
80kg en dan op <10%

Stats gewichten;
Bench - 1x115 - Hierop scoor ik het minste, dit is echt mijn focus point voor aankomende tijd. Dmv filmpjes posten wil ik graag feedback op form.
Squat - 1x190 - Denk dat er meer inzit, benen groeien goed. Kuiten lijken op die van Bokito, erg groot dus.
Deadlift - 1x200 - Zit niet vast in schema, ben van mening dat er betere opties zijn dan een deadlift
OHP - 5x70 - Favoriete schouder oefening net als die van chrash

Geen idee hoe accuraat deze stats nu nog zijn wegens corona, dat gaan we woensdag zien. Tevens ben ik ook niet van plan om meteen vol te gaan omdat ik nog in de cut zit. 3-4 weekjes en dan de lean bulk in en een lekker vet varken worden, nee joke, olie erop en flaneren op het strand.

Supps; Creatine, Vit. D3, en sinds vorige week de pre workout formule van Ano_261020, lekker pomp wel.
AAS; None

In de spoiler zie je mijn begin foto's en vrij recente foto's.

Rug before.PNG

Rug nu.PNG

Fysiek before.PNG

Fysiek nu.PNG

Groetjesss
 
chrash Thanks man! Alleen thickness kan heel wat beter imo.
 
In. Goed fysiek en goeie lifts. Blij dat mijn pre-mengseltje je bevalt :)

Studeer zelf 300m verderop op de Radboud :p
 
Thuis training 29-06 (Upper)
Pull-up 6x10 BW
OHP 6x10x55kg
DB flat press 6x10x30kg

BB row 4x10x60kg
Side raise 4x15x6kg 4-0-4 tempo
Incline push up +10kg 15-14-14

Abs nog erna gedaan. Alles doe ik nu in superset vorm, want heb weinig tijd door studie.
Nice treen
 
Heb je al eens bij die uni gym getraind in t Gymnasion?
 
Heb je al eens bij die uni gym getraind in t Gymnasion?
Nee, een vriend van mij sport daar wel. Aantrekkelijke prijzen, maar enorm druk. Ik heb in het dorp waar ik woon een 24u gym, ben daarom ook niet van plan te switchen. Jij wel?
 
b4LZp07+R+Ovzajm7KeX%g.jpg

Post workout salade; Zalm, kidneybonen, appel, sla, komkommer, tomaat, augurk.
 
Nee, een vriend van mij sport daar wel. Aantrekkelijke prijzen, maar enorm druk. Ik heb in het dorp waar ik woon een 24u gym, ben daarom ook niet van plan te switchen. Jij wel?

Nee kutgym lol
 
In de link nieuwe schema vanaf woensdag. PPL met RPE. Ik ben wel fan van iets meer volume draaien, dit werkt voor mij persoonlijk beter. Als er op/aanmerkingen zijn hoor ik die graag :)
 

Bijlagen

  • PPL bob.2.xlsx
    10,2 KB · Weergaven: 114
30-06-20
Vandaag rustdag, stilte voor de storm :), nondeju wat heb ik zin in legday morgen.

Fasted cardio gedaan (30 min)
10k stappen zet ik dagelijks

Kcal vandaag 2500.

Have a nice day!
 
01-07-20 Reunited en gvd wa lekker
Legday;
Squat 10x100 10x100 (warm-up) 120x6xRPE8
120x6xRPE - Viel zwaarder dan gedacht, komende weken weer rustig opbouwen naar 180.

RDL - 120kgx8xRPE7 120kgx8xRPE7

Leg ex - 4x8x91kg
Hamstring curl - 3x15x12kg

Afgesloten met wat biceps werk.

Nu ritalin erin en laatste dag blokken voor tentamens. Have a Nice one!
 
Laatste tijd niet erg actief geweest met loggen. Zit nu in de laatste weekjes van de cut op 2400 kcal, trainingen zijn daarom ook niet erg spannend.
Over 2-3 weekjes streefgewicht bereikt en is het tijd voor weer te leanbulken. Raden jullie aan om meteen naar een 200+ overschot te gaan? Of rustig wekelijks opbouwen en vanuit daar het gewicht monitoren totdat ik steady op een gewichttoename zit.
 
Back
Naar boven