MuscleMeat

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ow dat is beleg van de pannenkoek? Ah doe er niks op nu
 
Pittig zware trainingen als ik dat zo lees; goed bezig.:)
 
wacht maar tot je die dingen een maand lang elke dag gegeten heb :P
 
Pittig zware trainingen als ik dat zo lees; goed bezig.:)
ja zijn behoorlijk pittig

wacht maar tot je die dingen een maand lang elke dag gegeten heb :P

Haha waar koop je het gewoon boni.? Zit niks in verder? En wel lekker?

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 14:32 ----------

http://www.google.nl/search?q=beats...oAQ&biw=768&bih=928#biv=i|3;d|EPsVT-Wz2TU4MM: net mijn nieuwe speeltje binnen gekregen hopelijk maakt dit de cardio dragelijker:D
 
Hee, nog een transformation course volger nice. FF abbo'tje opzetten, ik volg hem namelijk zelf ook!
 
Ik ben vandaag ook gestart Hendrie!
Zie je vast wel een x bij een meeting/weging ofzo.

Maar even vraagje, ik heb die rijst gekookt en ging vanmorgen afwegen maar 40gram gekookte rijst is 1.5 eetlepel ofzo.
Vindt het persoonlijk een beetje weinig als je ziet wat er aan voeding in zou zitten. Is het bij jou ook zo weinig of doe ik ergens iets fout?!

Succes met het dieet en de workouts!

En klopt de 40 gram en de 60gram rijst is gekookt en niet veel maar goed we wille drogen worden he:D
 
Stevia is een natuurlijke zoetstof. Ik moet er niet aan denken om die pannenkoeken zonder zoetsel te knauwen, zeker niet 60x per maand
 
Stevia is een natuurlijke zoetstof. Ik moet er niet aan denken om die pannenkoeken zonder zoetsel te knauwen, zeker niet 60x per maand

Mmm oké klinkt lekker dan overal te koop?
 
Update week1

Voeding precies alles volgens schema gepakt en vanavond gelukkig me junkmeals lekker patat met kipsate:)
Training alle 4de trainingen en 3x 30minuten cardio gepakt
Dus alles volgens het schema verlopen top


Aankomende week ziet alles er het zelfde uit en hoop ik nog extra dag te trainen dan moet je 2spiergroepem die achterlopen trainen
In de spiegel oog ik minder opgeblazen verder nog niks op na week 2
 
Succes met week 2 man. Volhouden :thumb: hard work pays off!

Stevia is te koop bij www.detuinen.nl. Dan kan je een theelepel door je bloem strooien voordat je gaat bakken.
Het voordeel is dus dat stevia een plantje is, in tegenstelling tot zoetstoffen uit de fabriek.
 
Oke dacht dat je het na het bakken er op strooide net als suiker of stroop
 
Dan moet je die syrup kopen van de VNM shop..

Succes weer komende week!
 
ja zijn behoorlijk pittig



Haha waar koop je het gewoon boni.? Zit niks in verder? En wel lekker?

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 14:32 ----------

http://www.google.nl/search?q=beats...oAQ&biw=768&bih=928#biv=i|3;d|EPsVT-Wz2TU4MM: net mijn nieuwe speeltje binnen gekregen hopelijk maakt dit de cardio dragelijker:D

Deze heb ik gisteren besteld.
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/stevia/now-foods/better-stevia/
100 zakjes en elke keer gewoon 1 zakje door de mix doen.
Zal de pannenkoek wat meer smaak geven denk ik!
 
Succes met week 2 man. Volhouden :thumb: hard work pays off!

Stevia is te koop bij www.detuinen.nl. Dan kan je een theelepel door je bloem strooien voordat je gaat bakken.
Het voordeel is dus dat stevia een plantje is, in tegenstelling tot zoetstoffen uit de fabriek.

Hoezo is dat per se een voordeel dan?
 
Training

Latpulldown breed

12x50
10x60
8x70
6x75drop
10x60
10x55
10x50

Dl

10x80
10x80
10x70
13x60

T-bar row machine

12x40
10x50
8x60drop
10x50
10x40
10x30

Cable row fst-7

7x10x50

Ez Curl

12x30
10x35
8x40
6x40drop
10x30
13x20
17x10

Incline DB Curl

12x10
10x10
8x10
6x10drop
10x6
12x4

Peachee Curl met DB

3x10x12
12x8

30minuten cardio

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:16 ----------

Dan moet je die syrup kopen van de VNM shop..

Succes weer komende week!
tanks bro ben niet zo dol op stroop eigelijk

Deze heb ik gisteren besteld.
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/stevia/now-foods/better-stevia/
100 zakjes en elke keer gewoon 1 zakje door de mix doen.
Zal de pannenkoek wat meer smaak geven denk ik!
Waarom gooie jullie het er voor het bakken in dan en niet gewoon later als je hem eet? Kan dat niet ofzo?
 
Waarom gooie jullie het er voor het bakken in dan en niet gewoon later als je hem eet? Kan dat niet ofzo?

Omdat het vrij zoet is (30x zoeter als suiker) en daarom puur niet echt te pruimen.
Als je het aanschaft kan je het voor de gein is proberen, een puntje stevia op je tong leggen maar ik denk dat je er niet blij van wordt.

Om beter te doseren en de smaak wat meer te verspreiden door het beslag heen dus;)
 
Omdat het vrij zoet is (30x zoeter als suiker) en daarom puur niet echt te pruimen.
Als je het aanschaft kan je het voor de gein is proberen, een puntje stevia op je tong leggen maar ik denk dat je er niet blij van wordt.

Om beter te doseren en de smaak wat meer te verspreiden door het beslag heen dus;)

Check snap het
 
nette training man;) had vandaag precies hetzelfde
 
Back
Naar boven