Fitness Seller

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig Hendrie; jammer dat je weights niet mag posten. Gevoel dat je taille weer afneemt?:)
 
Lekker bezig Hendrie; jammer dat je weights niet mag posten. Gevoel dat je taille weer afneemt?:)

Zaterdagen gemeten na 2weken 3,5cm vanaf weer om na die taille van 72 van vorig jaar :o:D:D
 
Wat mag je nog wel posten dan? :(
 
Hou gewoon me progressie bij
 
Balen dat je weinig mag posten! Maar dat is vaak..begeleiders geven niet graag hun 'geheimen' prijs..
 
60min cardio
 
Maar zat vorige week ook al op4x ook x extra was foutje :) maar zal wel niet snel teveel zijn
 
Je moet er wat voor doen om op de 6% uit te komen:)

Hoe gaat het met de voeding?
Al weer een flinke cheat maaltijd voor het weekend gepland?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel meer lekkere dingen om me heen zie als voorheen.
Altans, zo lijkt het:D
 
Je moet er wat voor doen om op de 6% uit te komen:)

Hoe gaat het met de voeding?
Al weer een flinke cheat maaltijd voor het weekend gepland?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel meer lekkere dingen om me heen zie als voorheen.
Altans, zo lijkt het:D

Precies je wilt wat he:D cheatmeal staat alweer voor zondag vorige week zondag niet bij 1meal gebleven helaas eerst savonet patat en toen savonet nog zak M&M's maar goed zei zo vandaar iets extra cardio:D
Ik merk het ook hoor zie steeds meer mensen die lekkere dingen eten grrrrrr:mad:


Verder gaat lekker voeding en training alles volgens schema en plan
 
Goed update week 3

Alles volgens schema deze week extra training gepakt met schouders/rug/buik
Voeding alles volgens schema alleen iets meer cardio gedaan van wege het schaatsen schaatsen versta ik namelijk ook wel onder cardio:D
Morgen lekker rust dag na 5 dagen achter elkaar te trainen en morgen middag/avond lekker junken.
Op na week 4 en waarschijnlijk zaterdag weer naar body central voor een meeting met weging en alles
Taille was weer afgenomen deze week heb er nu 5cm af dus we zijn goed bezig ben benieuwd na de vet meting
 
Goed bezig man :thumbs:
 
Goed update week 3

Alles volgens schema deze week extra training gepakt met schouders/rug/buik
Voeding alles volgens schema alleen iets meer cardio gedaan van wege het schaatsen schaatsen versta ik namelijk ook wel onder cardio:D
Morgen lekker rust dag na 5 dagen achter elkaar te trainen en morgen middag/avond lekker junken.
Op na week 4 en waarschijnlijk zaterdag weer naar body central voor een meeting met weging en alles
Taille was weer afgenomen deze week heb er nu 5cm af dus we zijn goed bezig ben benieuwd na de vet meting

Klinkt niet gek chef!
5cm van je taille af is zeker niet verkeerd.
Ik hou dat niet bij dus zou niet weten hoeveel er bij mij af is (of niet:))

Hopelijk zaterdag weer wat vet eraf.
Ben benieuwd wat de persoonlijk afgestemde voeding/training gaat worden en wat voor effect dit gaat hebben op de verbranding!

Cheatse vandaag:D
 
Hij gaat lekker man, benieuwd wat je meting aankomend weekend zal zijn.
 
Goed bezig man :thumbs:
dankje

Klinkt niet gek chef!
5cm van je taille af is zeker niet verkeerd.
Ik hou dat niet bij dus zou niet weten hoeveel er bij mij af is (of niet:))

Hopelijk zaterdag weer wat vet eraf.
Ben benieuwd wat de persoonlijk afgestemde voeding/training gaat worden en wat voor effect dit gaat hebben op de verbranding!

Cheatse vandaag:D
tanks bro ben ook super benieuwd man ga nu lekker patat eten nomnom

Hij gaat lekker man, benieuwd wat je meting aankomend weekend zal zijn.

Tanks ben ook super benieuwd man hopelijk ben ik wat vet kwijt
 
Week 4 begind werken en vanavond rug/biceps/cardio zaterdagmorgen weer na body central gisteren mail gehad alles word ook meteen aangepast daar ben benieuwd na de weging en meting

Good Luck iedereen deze week
 
Week 4 begind werken en vanavond rug/biceps/cardio zaterdagmorgen weer na body central gisteren mail gehad alles word ook meteen aangepast daar ben benieuwd na de weging en meting

Good Luck iedereen deze week

Hoelaat moet je zaterdag aanwezig zijn?
 
Back
Naar boven