XXL Nutrition

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede vooruitgang al voor 4 weken maat! Doorzetten nu!:thumbs:
yep nu door knallen

Goed bezig, ik ben ook aan het cutten, tis heel moeilijk, dus respect dat je er al zo veel af hebt! ik volg!
dankje man leuk om te horen jij ook succes

Flinke vooruit gang man!
Kicke om die 2 foto's zo naast elkaar te houden.
ja zeker naast elkaar al mooi verschil wil elke 4weken foto's maken en dan plaats ik hem hier ook weer dus eerst weer 4weken buffelen

Keurig man! Je midsectie ben je veel op kwijt. Voor de zomer moet je ze wel weer kopen want die heb je dan niet meer van jezelf!

ZWEMBANDJES!!!:):):)

Ga zo door!
:D:D:D heehehehehe we doen ons best reus leuk dat je af en toe mee leest beetje support doet me goed hier!
 
Goed week 5zit erop straks training 5 nog deze week 2spiergroepen die achterlopen dus rug/schouders en misschien nog wat cardio heb alwel de 5x 30 gedaan maar kijk wel als ik zin heb week is weer prima verlopen alles weer volgens papier zit nu 5weken lang alles strikt te volgens wat er maar moet gebeuren heb het gevoel dat ik ook leef als een monik zie weinig mensen ben of thuis of op werk of in de gym en dat bevalt me heerlijk en dat zie je ook aan me fysiek hij gaat week voor week vooruit maar goed we hebben nog een hele lange weg te gaan nog 11weekjes knallen zondag hebben we weer een junkmeal waar we vandaag maar is wat lekkers voor gaan kopen:D mensen goed weekend
 
Klinkt goed man!
Dat je een beetje als een monik leeft herken ik goed, en dat de resultaten daar naar zijn ook!
School, werk, trainen en weer slapen inderdaad. Nou zag ik doordeweeks zoiezo niet erg veel vrienden doordat ze allemaal werken, maar in de weekenden ook minder. Is ook lastig als ze allemaal max aan de pils zitten en jij daar staat met je spablauw. Dan is dat feestje in eens een stuk minder aantrekkelijk:P

Op naar week 6 zou ik zeggen! Volgens mij staat er dan een gezamelijke training op de agenda toch?
 
Klinkt goed man!
Dat je een beetje als een monik leeft herken ik goed, en dat de resultaten daar naar zijn ook!
School, werk, trainen en weer slapen inderdaad. Nou zag ik doordeweeks zoiezo niet erg veel vrienden doordat ze allemaal werken, maar in de weekenden ook minder. Is ook lastig als ze allemaal max aan de pils zitten en jij daar staat met je spablauw. Dan is dat feestje in eens een stuk minder aantrekkelijk:P

Op naar week 6 zou ik zeggen! Volgens mij staat er dan een gezamelijke training op de agenda toch?

Daar is mij niks van bekend
 
Eat, train, eat, sleep, repeat!:D
 
Daar is mij niks van bekend

Dacht dat ik zoiets had opgevangen in de winkel vorige week zaterdag, maar kan het fout hebben.
Als het zo is dan horen we dit vast wel op tijd!
 
Gaat lekker hier man! ga zo door!
 
En hoe gaat het hiero?!
Nog steeds lekker bezig en alles volgens het boekje doen?
 
Ja zal weer is effe update doen 6weken nu bezig in totaal dus nog 10 te gaan de veranderingen van 2weken terug werken zijn vruchte af taille neemt af als een malle broeken zitten ruimer en me fysiek oogt steeds minder vochtig kwa metingen geen idee maar spiegel egt dat we lekker bezig zijn op sommige oefeningen word ik iets sterker sommige ook niet die cardio upgrade is ook prima vol te houden dus ja alles gaat lekker en alles gaat stipt volgens plan heerlijk dik tevreden op na week 7 en morgen een heerlijke junk uurtjes :)
 
Goed bezig man
 
Klinkt goed Hendrie! Hoe was de gezamelijke training?
 
Dankje jongens

@marvin gezamenlijke training is nog niet geweest is 3maart helaas kan ik dan niet dus effe kijken hoe we dat gaan regelen zaterdag er weer heen voor mijn weeg moment dit x na 3weken inplaats van 4weken omdat ik dat weekend dus niet kan
Ben benieuwd! Wat zegt de spiegel? En is het dieet goed vol te houden?
 
Ben benieuwd! Wat zegt de spiegel? En is het dieet goed vol te houden?

Dieet is easy echt makkie makkelijk te bereiden alles en makkelijk vol te houden maar goed zaterdag weer meteen en wegen bij Jeffrey en Davor dus effe kijken als we daat werkelijk zo goed gaan!
 
Succes morgen!
Ben benieuwd hoe de meting uit gaat vallen.

Wat denk/hoop je zelf?
 
Vanmorgen weer geweest voor een weging en meeting 79,4 met 16% dat is 1,3% eraf in 3weken en bijna 3kilo schema niet veranderd gaat prima zo en we gaan lekker door
 
Back
Naar boven