XXL Nutrition

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede resultaten, keep it up!
 
goed bezig maat;)
 
Zeker netjes Hendrie, hopen dat je gewicht volgende keer wat stabieler blijft en je qua BF toch lekker blijft zakken, dat zou het mooiste wezen.
Alles blijft aankomende weken dus het zelfde voeding/training/cardio ?
 
Alles blijft het zelfde ja
 
Vanmorgen weer geweest voor een weging en meeting 79,4 met 16% dat is 1,3% eraf in 3weken en bijna 3kilo schema niet veranderd gaat prima zo en we gaan lekker door

Lekker man!
Ook keihard aan het knallen dus.

Moet daarlijk nog uitkijken dat je me niet gaat inhalen met vetpercentage:P
 
I love junkday :)
 
Wat is het geworden?!

Ik gisteren patat, kipsate, frikandel special en lekkere bak ijs als nagerecht:)

4pistolletjes met kipsate en satesaus bak ijs wat drop en zak backen chips
 
Vandaag precies op de helft we gaan de laatste 8weken in!

Begin pic en nu vanmorgen koud uit bed

image.jpg
 
Begin

8weken zijn prima verlopen zit nog steeds op zelfde begin schema alleen is de dextrose eruit verder niks veranderd het gaat allemaal prima makkelijk vol te houden op na de volgende 8weken

image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag precies op de helft we gaan de laatste 8weken in!

Begin pic en nu vanmorgen koud uit bed

Dat is al een fix verschil met 8 weken geleden man!
Ik gisteren geweest voor meting en viel beetje tegen.
In tegenstelling tot 4 weken geleden 1% eraf...

Dat terwijl cardio omhoog is gegaan en voeding naar beneden.
Zit me beetje af te vragen waar dit door kan komen, eet het schema en volg de trainingen zoals aangegeven. 1 cheat per week en thats it...

Morgen de groepstraining en maandag weer knallen met die hap!
Keep up the good work.

ps, jij misschien nog tips voor mij:P
 
Dat is al een fix verschil met 8 weken geleden man!
Ik gisteren geweest voor meting en viel beetje tegen.
In tegenstelling tot 4 weken geleden 1% eraf...

Dat terwijl cardio omhoog is gegaan en voeding naar beneden.
Zit me beetje af te vragen waar dit door kan komen, eet het schema en volg de trainingen zoals aangegeven. 1 cheat per week en thats it...

Morgen de groepstraining en maandag weer knallen met die hap!
Keep up the good work.

ps, jij misschien nog tips voor mij:P

Ik heb je niet echt tips ik doe precies het zelfde als jou doe precies wat de jongens zeggen niks meer en niks minder maar kom op 1% eraf is er weer 1 je blijft vooruit gaan dat is het belangrijkste veel plezier vandaag laat me effe weten hoe het was ben benieuwd man
 
Dat is al een fix verschil met 8 weken geleden man!
Ik gisteren geweest voor meting en viel beetje tegen.
In tegenstelling tot 4 weken geleden 1% eraf...

Dat terwijl cardio omhoog is gegaan en voeding naar beneden.
Zit me beetje af te vragen waar dit door kan komen, eet het schema en volg de trainingen zoals aangegeven. 1 cheat per week en thats it...

Morgen de groepstraining en maandag weer knallen met die hap!
Keep up the good work.

ps, jij misschien nog tips voor mij:P

Yoooo,

Ik had het ook in 2weken 0,7 eraf en daarvoor 0,8 in 1 week. Dit komt doordat we flink afvallen en je vet brokkelig word waar vocht tussen zit (dat kun je voelen). Maak je niet druk gewoon doorgaan misschien is er de volgende meting meer af!! Keep your head up!!!

Correct me if i'm wrong
 
En hoe was je weekend weg?

Maar de training gisteren was kicke.
Om 10 uur verzameld en toen met nog 3 andere aan de slag gegaan samen met Johnny.
Even rug + biceps gepakt en dat ging lekker.

Verder een hoop motivatie opgedoken en vandaag weer knallen in the gym.
 
En hoe was je weekend weg?

Maar de training gisteren was kicke.
Om 10 uur verzameld en toen met nog 3 andere aan de slag gegaan samen met Johnny.
Even rug + biceps gepakt en dat ging lekker.

Verder een hoop motivatie opgedoken en vandaag weer knallen in the gym.
Ik had ook nog willen komen, maar had helaas geen tijd!

Hopelijk komt er nog een keer zo'n uitnodiging!:D
 
Yoooo,

Ik had het ook in 2weken 0,7 eraf en daarvoor 0,8 in 1 week. Dit komt doordat we flink afvallen en je vet brokkelig word waar vocht tussen zit (dat kun je voelen). Maak je niet druk gewoon doorgaan misschien is er de volgende meting meer af!! Keep your head up!!!

Correct me if i'm wrong

Ben over me 'dipje' heen en ga weer maximaal knallen deze week.
Thanks you all!
 
Als er over 8 weken een evengroot verschil tussen zit als de afgelopen 8 weken dan heb je een zeer goede transformatie aan ondergaan de afgelopen 16 weken! Ik zou zeggen pak alle informatie en ervaring die je de afgelopen 8 weken en de komende 8 weken nog krijgt goed op en gebruik het na de 16 week transformatie om jezelf verder te blijven ontwikkelen!
 
En hoe was je weekend weg?

Maar de training gisteren was kicke.
Om 10 uur verzameld en toen met nog 3 andere aan de slag gegaan samen met Johnny.
Even rug + biceps gepakt en dat ging lekker.

Verder een hoop motivatie opgedoken en vandaag weer knallen in the gym.
klinkt goed om leuk om met die grote jongens te trainen he vondt ik ook altijd als ik met trickster trainde super motiverend goed wekend gehad man heerlijk

Ik had ook nog willen komen, maar had helaas geen tijd!

Hopelijk komt er nog een keer zo'n uitnodiging!:D
vast wel man! Volgende course gewoon zelf mee doen

Ben over me 'dipje' heen en ga weer maximaal knallen deze week.
Thanks you all!
Good stuff knalle
Als er over 8 weken een evengroot verschil tussen zit als de afgelopen 8 weken dan heb je een zeer goede transformatie aan ondergaan de afgelopen 16 weken! Ik zou zeggen pak alle informatie en ervaring die je de afgelopen 8 weken en de komende 8 weken nog krijgt goed op en gebruik het na de 16 week transformatie om jezelf verder te blijven ontwikkelen!
Ja man let machtig goed op schrijf ook alles op wat ik te horen krijg lees verder ook niks meer op sites of wat dan ook doe alles wat hun zeggen precies na en luister daar dus ook alleen nog maar na :) zaterdag weer die kant op zal wel niet super veel veranderd zijn na 2 weken maar waarschijnlijk wat dingen aanpassen
 
Back
Naar boven