Fitness Seller

Body Central Transformation course hendrie (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heel mooi resultaat! Hoe ga je verder? Met of zonder begeleiding?
 
Deze pagina nog ma keer

image.jpg
 
Na 1 kunkmeal springen bij mij ook de aders overal haha
Armen, benen, buik, traps.

Succes met bouwen bro
nice is dat he!:D

Wow! Prachtig resultaat.
10% in 16 weken.

Goede reclame voor die BC course ook. Hoe is dat verder bevallen?
zeker mooi resultaat erg blij mee! De jongens ben ik super over te spreken mij super goed begeleid in alles top gedaan en aan iedereen aan te raden ook

Zeer netjes maat!
Straks lekker clean bouwen :)
Aan je motivatie ligt het iig niet, want ik weet dat die top is!! (getuige ook dit mooie resultaat natuurlijk!!)
tanks maatje:D

Heel mooi resultaat! Hoe ga je verder? Met of zonder begeleiding?

Dankjewel man!zelf ook zeer tevreden hoor ik ga nu ook weer verder met begeleiding kan en wil niet meer zonder :) heerlijk zelf niet nadenken maar alles van je blaadje gewoon doen :D
 
Damn, goed gedaan man! En weeg je nog 'maar' 70kg? :eek: zou je niet zeggen als je die 2 foto's ziet!
Lijkt precies ook droger dan 10%?

Heb je ook een begin foto(s)?
 
Foto ziet er mooi uit Hendrie, benieuwd hoe de rest van de foto's zijn geworden.
Geniet lekker van het eten en hopen op een mooie rebound.
 
Damn, goed gedaan man! En weeg je nog 'maar' 70kg? :eek: zou je niet zeggen als je die 2 foto's ziet!
Lijkt precies ook droger dan 10%?

Heb je ook een begin foto(s)?
ja heb effe begin foto en van gisterenmorgen 1 post ik wel effe en tanks for the complements

Foto ziet er mooi uit Hendrie, benieuwd hoe de rest van de foto's zijn geworden.
Geniet lekker van het eten en hopen op een mooie rebound.
ik ook want heb nog niet alles binnen En genieten doe ik zeker man!
 
5januarie

image.jpg
 
Gisteren

image.jpg
 
Is iemand handig die ze naast elkaar in 1foto krijgt?
 
Nice job man!! :thumbs:




Ik heb dezelfde TW, maar dan met een zwarte wijzerplaat! :P
 
Nog 1

image.jpg
 
Echt een mooi resultaat zeg!

Veel cardio laatste weken?
 
Echt een mooi resultaat zeg!

Veel cardio laatste weken?

2uur per dag 14uur per week laatste 4weken kan geen cardio apparaat meer zien!
 
Op hoeveel kcal en gram carbs zat je dan per dag?

Weet ik zo effe niet moet ik in de schema's kijken nu effe geen puf voor lig net uit te buiken pens ook zo vol :D:D:D
 
Mooi resultaat. (ik moet toch wel even slikken 70kg bij 1.84) Maar ga zo door hendrie, wat is je doel nu op korte termijn?
 
Mooi resultaat. (ik moet toch wel even slikken 70kg bij 1.84) Maar ga zo door hendrie, wat is je doel nu op korte termijn?

Deze reactie krijg ik vaak hoor en dat knaagt ook enorm aan me op me werk en me naaste familie zie wat ik allemaal doe en wat ik juist niet doe dus ik zit 5/6dagen in de gym eet bijna alleen ma clean voeding en snoep niet snel.dus moet ik gedraag me als een bodybuilder en leef er zo naar maar toch zien anderen niks aan je als je zoals mij nu 70kilo weegt en zegt dat je aan bodybuilding doet lachen mensen je vaak uit en das niet altijd even leuk mensen denken bij bodybuilders aan grote jongens en daar denken. We zelf ook aan natuurlijk want dat is ons doel maar iedereen hier weet hoe moeilijk dat is en hoe lang dat duurt toen ik begon was ik 90kilo maar ik was niet blij met me fysiek ik was wel redelijk groot en buff maar niet gespierd het was allemaal vet dan oog je in een shirtje en trui wel groot en buff maar zonder ziet het er niet uit nu weeg ik 70 kilo maar ben ik afgetraind ik kan nu tenminste nog een sixpack tonen nu voel ik me ook erg klein hoor en daarom zijn mijn doelen ook om nu zeker 2jaar en misschien wel langer te gaan bouwen om echt serieus massa te gaan bouwe mijn doelen liggen hoog wil zeker dik over de 100kilo gaan dus ik heb nog een hele lange weg te gaan maar ooit komt er een dag dat ak die mensen die me nu uitlachen als ik er weer zit met me bakje rijst met kip op zullen kijken na een BEEST van een BBer :)

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 15:17 ----------

Update

Vanacht eindelijk is weer goed geslapen tijdens mijn. Cut heb ik erg slecht geslapen. Geen idee waar het door kwam maar het was waardeloos vanacht eindelijk heerlijk door geslapen toen maar is uit bed en me gewogen 75,0 dus in 1dag 5kilo erbij best netjes dacht ik:D

Vandaag begonnen met 2pistoletjes net gekookte eieren en eiwitshake
2uur later een eiwitreep en 5mini tompoezen (oranje)
2uur later 4pistoletjes bomvol kipsate en satesaus bakje ijs
1uur later 2punten rijstevlaai handje snoep

Daar komt vandaag nog van alles bij morgen begind het werk weer dus morgen word er een dagje clean gegeten volgens mijn nieuwe clean bulk schema morgen word er ook meteen weer getraind maar eindelijk is zonder die shitlood aan cardio en zonder het down gevoel en futloos gevoel hoop ik training laatste tijd sloegen nergens meer op nergens geen kracht meer voor en maakte soms setjes met gewichten waar ik anders mee op warm dus kracht is ver terug gezakt dus hoop dit snel weer op te kunnen pakken morgen staat er benen op het programma heb er nu al zin in dinsdag gaan we overdag clean en savonds nog weer lekker los 1avondje nog dan ben ik in totaa, 2dagen en 1avond los gegaan dat is meer als genoeg voor mij vanaf woensdag is het elke dag weer aan me schema houden en hopelijk kan ik een mooie rebound maken mij. Doel is dan ook om tussen de 10-12% bf te blijven en mooi rustig spiermassa te gaan bouwen
 
Goed resultaat, mn complimenten. Imo is dit veel mooier dan een 'fat'builder zonder definitie. Je kan trouwens ook prima massa bouwen zonder je vetperc uit de klauwen te laten lopen, weet ik uit eigen ervaring.
 
Back
Naar boven