MuscleMeat

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi resultaat, goed gedaan man :thumb:
 
Goed resultaat, mn complimenten. Imo is dit veel mooier dan een 'fat'builder zonder definitie. Je kan trouwens ook prima massa bouwen zonder je vetperc uit de klauwen te laten lopen, weet ik uit eigen ervaring.
tanks klopt definitie is wel mooi altijd zie je ook wat je hebt ma ben zelf wel meer van het echt bodybuilding hoor lekker groot en rond vindt ik zelf mooier dan die classic fysieken vindt dat bollige grote wel gaaf

Mooi resultaat, goed gedaan man :thumb:

Dankjewel ben zelf ook erg blij mee
 
mooi tesulyaat en goed dat je morgen al weer clean gaat eten!

veel wedstrijdatleten trainen de eerste weken op kracht om kracht en massa terug te winnen.
elke spiergroep een compound met 5x5 en dan nog wat isolatie werk met 8-10 reps.
 
mooi tesulyaat en goed dat je morgen al weer clean gaat eten!

veel wedstrijdatleten trainen de eerste weken op kracht om kracht en massa terug te winnen.
elke spiergroep een compound met 5x5 en dan nog wat isolatie werk met 8-10 reps.

Dankjewel ja morgen dagje clean dinsdag nog weer effe wat lekkers ik moet zeggen ik ben een onwijze junk verslaafde maar de course tijd heeft me veranderd ik ben helemaal met bodybuilding bezig denk bodybuilding doe ook bodybuilding dus wil alweer zo graag trainen en gewoon clean eten om te gaan bouwen en moet zeggen knap nu ook wel bijna uit elkaar is ook wel raar nu je zit vol maar toch blijf je proppen he:D heb de mond nog weinig leeg gehad deze 2dagen:D

Kwa training ik ga verder met het schema wat ik krijg van me begeleider en das niet 5x5 maar 4x8 4x10 veel maar geen idee ik heb er geen verstand van ik doe net zoals de course alles wat me begeleider me opdraagt
 
Puik resultaat man!
Ik krijg idd ook de opmerking naar me hoofd van er blijft niets over.
Gelukkig zit ik nog op de 98kg nuchtere maag dus er zit wel degelijk nog iets op dat frame van me maar snap wat je bedoelt;)

Ga je onder begeleiding van BC verder of heb je dichter bij huis iets gevonden?
Zaterdag nog van de partij in spijkenisse?

Ik ondertussen op 12% aangekomen dus ben ook zeer tevreden!
Have fun with queensday!
 
Wie is nu je begeleider?
 
Vanmorgen nuchter 79kilo 9kilo in 2dagen is dit normaal?
 
Wat er vandaag al in is gegaan

4mc kroketten
3mc chicken saté
2mc flurrys
2punten rijstevlaai
Mars,twixs,kitkat,drop

Vanavond na snackbar en vast nog wat nootjes of snoep op moment springen de aders eruit en sta ik harder en droger als nog nooit eerder :) i love junkfood :)
Man, man..junken als een baas!

Deze reactie krijg ik vaak hoor en dat knaagt ook enorm aan me op me werk en me naaste familie zie wat ik allemaal doe en wat ik juist niet doe dus ik zit 5/6dagen in de gym eet bijna alleen ma clean voeding en snoep niet snel.dus moet ik gedraag me als een bodybuilder en leef er zo naar maar toch zien anderen niks aan je als je zoals mij nu 70kilo weegt en zegt dat je aan bodybuilding doet lachen mensen je vaak uit en das niet altijd even leuk mensen denken bij bodybuilders aan grote jongens en daar denken. We zelf ook aan natuurlijk want dat is ons doel maar iedereen hier weet hoe moeilijk dat is en hoe lang dat duurt toen ik begon was ik 90kilo maar ik was niet blij met me fysiek ik was wel redelijk groot en buff maar niet gespierd het was allemaal vet dan oog je in een shirtje en trui wel groot en buff maar zonder ziet het er niet uit nu weeg ik 70 kilo maar ben ik afgetraind ik kan nu tenminste nog een sixpack tonen nu voel ik me ook erg klein hoor en daarom zijn mijn doelen ook om nu zeker 2jaar en misschien wel langer te gaan bouwen om echt serieus massa te gaan bouwe mijn doelen liggen hoog wil zeker dik over de 100kilo gaan dus ik heb nog een hele lange weg te gaan maar ooit komt er een dag dat ak die mensen die me nu uitlachen als ik er weer zit met me bakje rijst met kip op zullen kijken na een BEEST van een BBer :)

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 15:17 ----------

Update

Vanacht eindelijk is weer goed geslapen tijdens mijn. Cut heb ik erg slecht geslapen. Geen idee waar het door kwam maar het was waardeloos vanacht eindelijk heerlijk door geslapen toen maar is uit bed en me gewogen 75,0 dus in 1dag 5kilo erbij best netjes dacht ik:D

Vandaag begonnen met 2pistoletjes net gekookte eieren en eiwitshake
2uur later een eiwitreep en 5mini tompoezen (oranje)
2uur later 4pistoletjes bomvol kipsate en satesaus bakje ijs
1uur later 2punten rijstevlaai handje snoep

Daar komt vandaag nog van alles bij morgen begind het werk weer dus morgen word er een dagje clean gegeten volgens mijn nieuwe clean bulk schema morgen word er ook meteen weer getraind maar eindelijk is zonder die shitlood aan cardio en zonder het down gevoel en futloos gevoel hoop ik training laatste tijd sloegen nergens meer op nergens geen kracht meer voor en maakte soms setjes met gewichten waar ik anders mee op warm dus kracht is ver terug gezakt dus hoop dit snel weer op te kunnen pakken morgen staat er benen op het programma heb er nu al zin in dinsdag gaan we overdag clean en savonds nog weer lekker los 1avondje nog dan ben ik in totaa, 2dagen en 1avond los gegaan dat is meer als genoeg voor mij vanaf woensdag is het elke dag weer aan me schema houden en hopelijk kan ik een mooie rebound maken mij. Doel is dan ook om tussen de 10-12% bf te blijven en mooi rustig spiermassa te gaan bouwen
Klinkt erg herkenbaar het bovenste deel dat je post. Ik was gisteren met een maat op het NK en voelde me zo klein, maar heb toen ook die discussie gehad..zeg je tegen de buitenwereld dat je aan fitnes of aan bodybuilding doet. Feitelijk doen we aan bodybuilding, maar het verwachtingspatroon licht dan erg hoog.

Vanmorgen nuchter 79kilo 9kilo in 2dagen is dit normaal?
Zal wel veel vocht zijn en en je glycogeendepots die weer helemaal volzitten..

Nogmaals complimenten wat betreft het resultaat! Je ziet er zeker zwaarder uit op de foto's!
Nu clean bulk naar een hoger bw met een laag bf!:thumbs:
 
No offence maar 14u cardio is echt overkill, op hoeveel kcal zat je
 
Man, man..junken als een baas!

Klinkt erg herkenbaar het bovenste deel dat je post. Ik was gisteren met een maat op het NK en voelde me zo klein, maar heb toen ook die discussie gehad..zeg je tegen de buitenwereld dat je aan fitnes of aan bodybuilding doet. Feitelijk doen we aan bodybuilding, maar het verwachtingspatroon licht dan erg hoog.


Zal wel veel vocht zijn en en je glycogeendepots die weer helemaal volzitten..

Nogmaals complimenten wat betreft het resultaat! Je ziet er zeker zwaarder uit op de foto's!
Nu clean bulk naar een hoger bw met een laag bf!:thumbs:
ik hoop het want me buigspieren zijn ineens niet echt goed Ichtbaar meer:(

No offence maar 14u cardio is echt overkill, op hoeveel kcal zat je
tja je wilt wat :) 1800kcal



Updatete me eerste dag aan me nieuwe clean bulk schema ga vanaf volgende week alles loggen denk ook effe nieuw logje maar wil dit eerst netjes afmaken en zaterdag is pas de prijs uitreiking dus daarna is het pas afgelopen vindt ik.

Vandaag eindelijk weer clean gegeten heel de dag buikpijn gehad van gisteren en een overvol gevoel wel gewoon netjes al me maaltijden gegeten en vanavond super lekker getraind sinds lange tijd

Leg extensions
Squat
Hacksquat
Lunges
Standing Calfs
Schrugs

30 minuten cardio

Cardio dacht dat het eindelijk wat minder werd maar baal er van dat me shape nu alweer zo slecht is heb je 16weken striks alles gedaa. En je 300% ingezet geniet je maar 2daagjes van lekker dingen en meteen is je shape alweer k*t word er gewoon beetje moedeloos van trekt dit snel weer weg? Al dat vocht?zit er zelfs aan te denken morgenvroeg gewoon weer een uur te gaan wandelen op nuchtere maag en misschien zelfs wel wat Carbs te schrapen overdag omdat ik savonds weer uit eten ga.mis me sixpack nu al het moet toch niet zo moeilijk zijn om een beetje te leven en toch je fysiek beetje zo te kunnen houden en wat spiermassa te winnen?

Training ging heerlijk eindelijk weer engerie voor en me werk ging ook een stuk makkelijker zo me collega was er minder blij mee dat ik ineens 2junk dagen had gehad:) :p
 
ik hoop het want me buigspieren zijn ineens niet echt goed Ichtbaar meer:(

tja je wilt wat :) 1800kcal



Updatete me eerste dag aan me nieuwe clean bulk schema ga vanaf volgende week alles loggen denk ook effe nieuw logje maar wil dit eerst netjes afmaken en zaterdag is pas de prijs uitreiking dus daarna is het pas afgelopen vindt ik.

Vandaag eindelijk weer clean gegeten heel de dag buikpijn gehad van gisteren en een overvol gevoel wel gewoon netjes al me maaltijden gegeten en vanavond super lekker getraind sinds lange tijd

Leg extensions
Squat
Hacksquat
Lunges
Standing Calfs
Schrugs

30 minuten cardio

Cardio dacht dat het eindelijk wat minder werd maar baal er van dat me shape nu alweer zo slecht is heb je 16weken striks alles gedaa. En je 300% ingezet geniet je maar 2daagjes van lekker dingen en meteen is je shape alweer k*t word er gewoon beetje moedeloos van trekt dit snel weer weg? Al dat vocht?zit er zelfs aan te denken morgenvroeg gewoon weer een uur te gaan wandelen op nuchtere maag en misschien zelfs wel wat Carbs te schrapen overdag omdat ik savonds weer uit eten ga.mis me sixpack nu al het moet toch niet zo moeilijk zijn om een beetje te leven en toch je fysiek beetje zo te kunnen houden en wat spiermassa te winnen?

Training ging heerlijk eindelijk weer engerie voor en me werk ging ook een stuk makkelijker zo me collega was er minder blij mee dat ik ineens 2junk dagen had gehad:) :p
je stofwisseling is gewoon naar de klote door die cardio en hongerdieet, daarom word je al weer snel vet als je je oude eetgewoontes op gaat pakken. imo hele slechte coaching dit
 
Laatst bewerkt:
Mooi resultaat, Hendrie. Respect voor het uithoudingsvermogen.
 
Vocht trekt wel weer weg hoor, geef het een paar dagen. Doe qua dieet nu niets te gek (bingen of wat dan ook) & even volhouden.
Je hebt je junk & time off nu gehad; back-on track & langzaam opbouwen nu :)
 
Nice man, je traint bij hardcore gym Zwaar?
 
je stofwisseling is gewoon naar de klote door die cardio en hongerdieet, daarom word je al weer snel vet als je je oude eetgewoontes op gaat pakken. imo hele slechte coaching dit
slechte coaching wil ik het echt niet noemen jongens van body central hebben me super begeleid

Mooi resultaat, Hendrie. Respect voor het uithoudingsvermogen.
dankje

Vocht trekt wel weer weg hoor, geef het een paar dagen. Doe qua dieet nu niets te gek (bingen of wat dan ook) & even volhouden.
Je hebt je junk & time off nu gehad; back-on track & langzaam opbouwen nu :)
ik hoop het maar

Nice man, je traint bij hardcore gym Zwaar?
nee daar
Was de fotoshoot
 
Vandaag was afgesproken dat ik ook nog weer een dagje los mocht gaan op junk omdat het koningendag is nu ben ik dus niet echt te spreken over mijn shape na de afgelopen weekend dat ik mezelf als straf heb opgelegd dat ik voor 16:30geen Carbs. Mag eten en vanaf dan pas lekkere oranje tompoezen en vanavond heerlijk uit eten met me vrouw want dat had ik haar belooft na zon lange tijd van alleen eten en ik me bakjes

Dus vanmorgen vroeg eruit gegaan eerste op nuchtere maag een uur gewandelend (dacht er eindelijk vanaf T zijn) daarna bcaa en isolaat shake nu zit ik aan een bord sperzie bonen met koolvis en die neem ik vanmiddag nog een keer hopelijk hou ik hiermee toch d schad iets beperkt gym is helaas dicht vandaag maar ga denk ik nog even een dl en chin ups sessie in me homegym houden vanmiddag ook voor straf
 
De extra voeding is heerlijk en train echt super lekker deze eerst week weer wel nog steeds heel de dag honger helaas:( en nog steeds hou ik erg veel vocht vast terwijl ik me nu netjs aan me schema hou elke dag ook nog steeds 30minuten cardio gedaan

Hier nog een fotootje van de shoot

image.jpg
 
slechte coaching wil ik het echt niet noemen jongens van body central hebben me super begeleid

dankje

ik hoop het maar

nee daar
Was de fotoshoot

dus jij vind het geweldig dat je nu in de bulk amper kan eten zonder vet te worden, vocht vasthoud en extra cardio moet doen?
 
Wees zuinig op dit soort foto's Hendrie.
Dit motiveert je om telkens te streven naar je beste shape.
En inderdaad bodybuilding is wel een ondankbare sport aan de ene kant. Je werkt het hele jaar door naar de perfecte shape en 2 dagen later is het grotendeels weg.
**** it, niet zo druk om maken.
Jij kan in ieder geval zeggen dat jij het shape wat je wilde ook hebt behaald ;)
 
Wees zuinig op dit soort foto's Hendrie.
Dit motiveert je om telkens te streven naar je beste shape.
En inderdaad bodybuilding is wel een ondankbare sport aan de ene kant. Je werkt het hele jaar door naar de perfecte shape en 2 dagen later is het grotendeels weg.
**** it, niet zo druk om maken.
Jij kan in ieder geval zeggen dat jij het shape wat je wilde ook hebt behaald ;)

Tanks bro ben er ook zeker tevreden over zaterdag de uitslag afwachten of het nog wat waard is geweest ook
En net wat je zegt nu gaan bouwen en shit happende over een beetje vocht en vet al werd zon shape wel verslavend ma knop moet om en blik op het bouwen houden
 
Back
Naar boven