Fitness Seller

Body Central Transformation course

Bezoekers in dit topic

Suyker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
235
Waardering
11
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
5%
Body Central is op zoek naar jou!!

Schrijf je in voor onze Transformation course en maak kans op fantastische prijzen waaronder een sponsorcontract bestaand uit volledig kledingpakket en maandelijkse supplementen!!

In januari starten we met de wedstrijd

Wat houdt het precies in?

Voor een periode van 4 maanden gaat ons team deelnemers begeleiden naar hun persoonlijke doel. Doormiddel van persoo
nlijke voedings,training en supplementenschema's zullen we periodiek controles houden om je zo naar een ideaal vetpercentage en gewicht te brengen. Er zullen gezamelijke trainingen plaatsvinden in de hardcore sportschool van NL. de Straatweg!!

Voor diegene waarvan wij na 4 maanden denken de beste transformatie en inzet heeft getoond zal beloond worden met een sponsordeal. Een Xtra duwtje motivatie van onze kant. Tevens zullen nrs 2 en 3 ook in de prijzen vallen waaronder exclusief Body Central trainingspak met eigen naam.

De Transformation is voor jong en oud, dik of dun, gespierd of ecto. Zolang er maar een doel gesteld is voor jezelf. Dit kan bijv zijn van 120kg 30% naar 100kg 15% te gaan.

De kosten bedragen eenmalig 75 voor het gehele traject incl gratis trainingen op onze gym

Dus schrijf jezelf/broer/vriend(in) etc dus nu in via facebook of direct in de winkel. Wees er snel bij aangezien we beperkte aantal plaatsen te verdelen hebben.

DEZE WEDSTRIJD GELDT NIET VOOR WEDSTRIJDATLETEN!!
in 1 dag al 5 inschrijvingen!!
 
Ik ben erbij!
(nog wel effe bevestiging van jullie kant binnenkrijgen via FB)
Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen!
 
Top. ALs goed is heb ik je net een bericht gestuurd
 
Goed idee!

Hebben zowel de deelnemers als Body Central wat aan.
 
We zitten na 1 week op 20 deelnemers. Kan nu al zeggen dat succes word.

We zullen dit 2x jaarlijks gaan doen .
 
Waarneer beginnen jullie? Al voor oud en nieuw?
 
Goed plan!
Misschien dat ik me bij de volgende lichting ga aanmelden
 
Super initiatief, alleen een beetje ver weg:D
Dat zou op meerdere plekken gedaan moeten worden
 
Beginnen eerste week van Januari. Kan je nog ff lekker eten tijdens de kerst en oud en nieuw. Dan is het feest afgelopen.

We zitten al op meer als 30 deelnemers momenteel.

HEb het gevoel dat dit een jaarlijks succes gaat worden
 
Ik ben erbij, ik ben benieuwd hoe het zal verlopen!!!
 
Leuk weer Jef goed bezig en wij supporten de boel! :thumbs:
 
je moet dus wel beschikbaar zijn om daar gezamelijk te komen sporten? een beetje in de buurt wonen dus?
 
Sommige zullen idd op afgesproken datums niet kunnen ivm werk etc. Hiervoor willen we een uitzondering maken en persoonlijke afspraak maken.

We hebben deelnemers uit belgie dus uit de buurt komen dat hoeft niet ;)

Je zal 1 a 2 maandeljks een keer moeten langskomen voor je meting en training
 
is dit in rotterdam dan?
 
Winkel spijkenisse
Trainen Rotterdam

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 14:35 ----------

Inschrijving zal vanavond sluiten.

Animo word te groot
 
Helaas is de afstand niet te doen voor mij, anders zeker gedaan.
Goed initiatief!
 
Inschrijvingen zullen niet lang meer duren. Binnen 1 week meer als 30 al uit alle hoeken en gaten van NL en Belgie!!!
 
De gratis trainingen op de sportschool bij jullie; betreft dat alleen de gezamenlijke trainingen of mag je gedurende de hele 4 maanden daar komen trainen?
 
net een bericht gestuurd naar jullie facebook:D
 
Back
Naar boven