XXL Nutrition

Body en fit

Bezoekers in dit topic

jerre1234

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2014
Berichten
33
Waardering
0
Beste,

Ik heb al vaak producten bij Body en fit gekocht en ik weet dat zij hier sponsor zijn.
Toch gaat mijn voorkeur de laatste tijd niet uit naar hun huismerken ,maar meestal naar de andere merken die zij hebben .
Voorbeeld als pre-workout koop ik nu craze , echt wereld van verschil met het huismerk van B en F

Voor de rest vroeg ik me af wat jullie wel goede huisproducten vinden van body en fit , Ik las hier dat de mass perfection echt niet slecht is , van de whey isolaat was ik niet helemaal overtuigd .
Voorlopig koop ik vaak producten van BSN (bij body en fit)
 
Vroeger nam ik altijd de bekendere merken zoals oa ook bsn,universal,...
Maar sinds een jaartje zijn de whey isolaat,magnificent,en nu ook perfect muscle shake in mijn vaste stack.
Deze zijn zeker even goed!!
Enkel pre workout heb ik nog een voorraad noxipro.
 
Met onze producten kies je altijd voor het allerbeste. We hebben hoogwaardige eiwitten, zoals Whey Perfection van Volac, Isolaat Perfection van Carbery en Micellar Casein van Fonterra. Stuk voor stuk grote leveranciers. Bij ons weet je waar je eiwitten vandaan komen. We zorgen dat we altijd met grote producenten samen werken, zodat we optimale kwaliteit kunnen bieden. Er zijn altijd producten die je persoonlijk vind, bijv. pre-workouts. Voor de rest zit je bij ons 100% goed! :thumbs:

Ralf
 
Komt de Gratis shaker actie nog terug body en fit? ik krijg nu alleen nog maar gratis sachets
 
Komt de Gratis shaker actie nog terug body en fit? ik krijg nu alleen nog maar gratis sachets
Natuurlijk. Ze zijn nu uitverkocht, maar hopen ze met 2 weken weer voorradig te hebben. Dan zijn ze natuurlijk te selecteren als cadeau :)
 
Beste,

Ik twijfel tussen 24h fat burn en perfect burn.
Wat is het voordeel van de een en van de ander.
Ik zit momenteel in keto dus ik mag geen suiker/kh.
Wat adviseer je?
 
Beste,

Ik twijfel tussen 24h fat burn en perfect burn.
Wat is het voordeel van de een en van de ander.
Ik zit momenteel in keto dus ik mag geen suiker/kh.
Wat adviseer je?
Ik zou persoonlijk de 24hr Fatburn aanbevelen. Deze bevat net iets meer waardoor je gedurende dag meer vetverbranding hebt. Hierdoor heb je optimale vetverbranding. Het voordeel is dat je maar één tablet per dag hoeft te nemen. De 24hr Burn is twee capsules per dag. één 's ochtends en één voor het slapen gaan. Beide doen ze hetzelfde, net dat extra om meer te verbranden.

Ralf
 
Betaal jij maar lekker 50% meer , zal ik wel goedkope supps kopen .
 
Back
Naar boven