MuscleMeat

Body en Fitshop - Agmatine

Bezoekers in dit topic

Apocalyp

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2010
Berichten
695
Waardering
73
Lengte
1m93
Massa
101kg
Beste BB'ers,

Hierbij (geloof ik al zoveelste) mijn log over B&F - Agmatine.

B&F bij deze nog bedankt dat ik jullie proefkonijn mag zijn, voor het sponsoren van dit supplement, super! :thumb:

Vandaag mijn eerste training gehad (vanmiddag pakketje ontvangen, en 30 minuten voor de training 2 pilletjes Agmatine genomen)

Ik nam ze in met de gedachte; 'ik laat me dus echt niet mind-****en door die 2 pilletjes'. Ook heb ik als PWO 2 caps 1,3 dime en 1 cap caff genomen, zoals mijn gebruikelijke Pre-Workout eruit ziet.

Op de fiets was er niets aan de hand, tot ik de eerste gewichten oppakte (warming up). Hier begon de pomp al! Ik voelde de pomp meteen in mijn schouders.

Deze dag heb ik schouders en benen aangepakt. Nog nooit heb ik een 'serieuze' pomp in mijn benen gehad, tot vandaag.

De training ging zo snel, en ik was niet moe te krijgen. Werd gewoon hyper. Zonder dat ik het wist trainde ik alweer 2 uur lang! (normaal 1 a 1.5 uur)! Plots ging de muziek uit in de gym, en riepen ze: We gaan sluiten! Graag setjes afmaken en omkleden. :D

Misschien was het gewoon een goede dag of komt het door de Agmatine, wie weet.

Mijn volgende training staat gepland op zaterdag. Kijken wat deze dag brengt!

Greetz, Apocalyp
 
Laatst bewerkt:
leipe shit man
 
product klinkt wel goed!
 
Zo, vandaag weer een training gehad, kon vrijdag niet wegens dat ik moest werken.

Het begon eigenlijk al slecht, ik had die avond ervoor een feestje dat tot een uur of 4 duurde, dus lag laat in bed.

Nadat de wekker ging (10 uur) eruit, direct 2 pilletjes agmatine genomen. Ontbijten, en half uurtje later 2 caps 1,3 dime en 1 cap caff. Daarna direct door naar de gym, met een duffe kop.

Rug & Biceps stond op het programma.
Geen heuze pomp gehad, iets grotere pomp als normaal in mijn biceps. Na de vorige training had ik er wel iets meer van gehoopt. Helaas.

Misschien zal het komen door het slaap tekort, daar zal ik volgende training wel achter komen! Kon wel langer doorgaan, en kon hetzelfde gewicht pakken als een gemiddelde training. (met slaap-tekort).

:).
 
Zo, vandaag weer een training gehad, kon vrijdag niet wegens dat ik moest werken.

Het begon eigenlijk al slecht, ik had die avond ervoor een feestje dat tot een uur of 4 duurde, dus lag laat in bed.

Nadat de wekker ging (10 uur) eruit, direct 2 pilletjes agmatine genomen. Ontbijten, en half uurtje later 2 caps 1,3 dime en 1 cap caff. Daarna direct door naar de gym, met een duffe kop.

Rug & Biceps stond op het programma.
Geen heuze pomp gehad, iets grotere pomp als normaal in mijn biceps. Na de vorige training had ik er wel iets meer van gehoopt. Helaas.

Misschien zal het komen door het slaap tekort, daar zal ik volgende training wel achter komen! Kon wel langer doorgaan, en kon hetzelfde gewicht pakken als een gemiddelde training. (met slaap-tekort).

:).

Soortgelijk probleem hier ook gehad, ik ga morgenmiddag trainen en zal je op de hoogte houden hoe het bij mij is gegaan. Morgen train ik rug, dus verwacht er niet teveel van.
 
Gisteren en vandaag getraind. 's Ochtends 2 pilletjes, en half uur voor trainen weer 2.

Gisteren benen & onderrug gedaan. Ging lekker, nieuw pr'etje op de squat, dus erg tevreden over! Pomp in de benen, mwah, niet zoveel als de eerste training met Agmatine, maar toch was hij wel aanwezig.

Vandaag triceps & borst. Nog nooit zo'n grote pomp in de triceps gehad. Heerlijk gevoel. Tijdens de training niet doorgehad dat de borst ook volgepompt was. Na het trainen in de spiegel gekeken en zag ik dat hij haast op knappen stond :D.

Morgen weer, rug & biceps. Cya ! :D
 
Gisteren rug&biceps gedaan. Grote pomp in de biceps! Helaas geen pomp in de rug, al hoewel ik dit ook nog nooit echt heb gehad.. ;)

Straks schouders/buik/kuiten training.. kijken hoe het gaat!
 
Deze week vrijwel geen tijd gehad om de log bij te houden wegens verplichtingen..
Wel kan ik je beloven dat alle trainingen top verliepen, met een grootse pomp! Na aanraden van heljen 4 caps voor de training genomen in plaats van 2 's ochtends en 2 half uur vantevoren.

Vandaag rug&biceps, ff knallen in de gym! :)
 
Kan ik het product Agmatine 100% puur van BnF op een volle maag nemen? Direct vóór de training, 30 minuten na mijn pre-workout meal? Of kan ik het beter 45 minuten vóór mijn training, en dus direct vóór mijn meal nemen?
 
Kan ik het product Agmatine 100% puur van BnF op een volle maag nemen? Direct vóór de training, 30 minuten na mijn pre-workout meal? Of kan ik het beter 45 minuten vóór mijn training, en dus direct vóór mijn meal nemen?

Wow, dat iemand hier nog op reageert..

Maar ik heb geen idee, ik had namelijk de caps. Anders vraag je het B&F zelf even in hun eigen topic.
 
Hmm interessant ga ik volgen ben benieuwt naar jou bevindingen ;)
 
Ik heb dit supplement onlangs weer besteld, voor mij brengt het echt een gigantische pomp die ook lang aanhoud.
Krijg zelfs al een pomp in mn schouder en bicep als ik een paar minuten aan het bellen ben haha :p
 
:roflol: dus jij kreeg dit product als je een log zou maken. En je maakt vervolgens 5 post :roflol: wat een lachertje, zou bij mij echt niet pakken

(no offence)
 
Klinkt veel beloofd, ik ga dit ook volgen.
 
Helaas merk ik helemaal niks van Agmatine. Die ongelofelijke pomp die anderen hebben, ik voel helemaal niks. Ik neem ongeveer 750mg (zat geen maatschepje bij) in bij mijn ontbijt (60 gram Brinta, 300ml melk) en ga ongeveer 45 minuten later trainen. Had op de eerste dag borst en biceps getraind, maar helaas.
Ga nog wel wat andere combinaties proberen, maar erg jammer dit.
 
Helaas merk ik helemaal niks van Agmatine. Die ongelofelijke pomp die anderen hebben, ik voel helemaal niks. Ik neem ongeveer 750mg (zat geen maatschepje bij) in bij mijn ontbijt (60 gram Brinta, 300ml melk) en ga ongeveer 45 minuten later trainen. Had op de eerste dag borst en biceps getraind, maar helaas.
Ga nog wel wat andere combinaties proberen, maar erg jammer dit.

Caps, niet de poedervorm
 
Caps of poeder zou toch niks uit moeten maken?
 
Misschien heeft hij niet correct gedoseerd.. geen idee ^^.
 
Back
Naar boven