MuscleMeat

Body en Fitshop - Alpha Muscle

Bezoekers in dit topic

Martines

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2012
Berichten
410
Waardering
42
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
"What separates you from the boys"

Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!

Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
De beste ingrediënten om jou te helpen het ultieme fysiek te ontwikkelen.

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag is dag 1
Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak: 'Tropical Sensation' drinkt makkelijk weg, de nasmaak van het product vindt ik persoonlijk weer wat minder en blijft lang hangen.
Welke dosis heb je gebruikt? 1 Maatschep 's ochtends (6 gram) en 1 voor het slapen (6 gram) 22 dagen voorraad
Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample
Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90- Introductieaanbieding, (264 GR)
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Kan ik nog niet zeggen, volgt snel!

Ik zal iedere dag even een korte log bij houden,
dus vandaag beginnen we met de eerste dag.

Dag 1:

De aankomst van het product,
Gister besteld en kreeg het netjes vanochtend binnen.
Eenmaal de doos opengemaakt trof ik het potje aan en heb er meteen even wat fotootjes van gemaakt voor jullie. Zie hieronder:

Het potje zelf:
fkvh9l.jpg
v75mc3.jpg


De beschrijving, wat zit er nu allemaal in?:
mreo0x.jpg


7239z7.jpg


Het potje opengemaakt:
29kvx3c.jpg


Aangezien de voorgestelde dosering aangeeft 1 maatschep 's ochtends en 1 maatschep voor het slapen heb ik direct maar even de ochtend dosering ingenomen.
Wat kan ik erover zeggen:

- De smaak wanneer je het drinkt is opzich prima, drinkt goed weg en kunt het gerust in één keer achterover kiepen!:D
Echter de nasmaak vindt ik weer wat minder blijft lang hangen, maar niet heel erg vervelend of iets.
Het is niet iets waarbij het meteen de neiging heeft dat het er weer uit vliegt, is denk gewoon even een kwestie van wennen. Hoe kan dat ook anders als je 's ochtends de lekkere smaak van de Whey Perfection gewend bent :p

Hieronder dan maar even een fotootje van het drankje gemixed met 200ml water:
11bq3yw.jpg


Nu verwacht ik niet dat ik direct vanavond tijdens het trainen alle PR's verbreek, maar toch zal ik vanaf nu iedere dag even een korte samenvatting geven van hoe het innemen gaat en hoe de trainingen zich vorderen.
Vandaag is het Benen - Onderarmen - Cardio , vanavond of morgenochtend dus even hoe de training verliep vandaag.

Wordt vervolgd!:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vandaag ook mee begonnen en ik zie dat jij ook het lastig had met het lostrekken van de folie. :D

Zouden ze eigenlijk een klein labeltje aan moeten doen, zodat die makkelijker opent. Nu is er kan dat er kleine stukjes folie in je poeder valt.
 
@ Rhinoceros inderdaad, folie had wellicht wat beter opgelost kunnen worden, maar is er inmiddels goed af en gelukkig niks ingevallen!

Dan nu even de eerste update:

Vanavond lekker getraind, en er stond het volgende op de planing: Benen - Onderarmen - Cardio

Zoals verwacht heb ik nog niet echt direct iets gemerkt in toename van de gewichten of herhalingen, wel moet ik toegeven dat het energie pijl en de focus wel zeer goed waren vanavond in vergelijking met de dagen hiervoor!
Nu verwacht ik ook nog geen wonderen na pas 1 dosering van 6 gram, dus ik ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Ik ga nu slapen, dus neem mijn 2de dosering in van 6 gram. En morgenochtend weer mijn ochtend dosering,
en dan heb ik hopelijk morgenavond na de training een interessantere update voor jullie!

Morgen staat er het volgende op het programma: Borst - Triceps - Buik (incl 15/20min cardio)
 
Ga 'm volgen!

Zou je ook je trainingsschema willen posten? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Benieuwd!
Kan je ook de supps die je hiernaast nog gebruikt posten ?
 
Even volgen..ga ehm zelf ook proberen namelijk. Verwacht vandaag mijn pakket :D
 
@ Martines: Ik vind de smaak wel goed te doen, zowel 's morgens als 's avonds drinkt die goed weg. Hij schuimt wel erg (in een shakebeker) en er blijven altijd een paar korrels nog hangen. Spoel je dan nog is na?
 
Denken jullie dat 22 dagen (één pot) voldoende is voor resultaat, of zul je er twee nodig hebben? Of drie? ... :D
 
Wat ik van B&F begreep is dat je best dit product niet langer dan 8 weken gebruikt. Dan moet je 4 weken een pauze inlassen en dan kan je weer gebruiken.
 
@ Rhinoceros, ik spoel inderdaad na het innemen nog eventjes weg met 1 glas water, en daardoor is het ook gewoon prima te doen moet ik zeggen! Vanochtend ook weer gedaan en dat gaat goed.

@Critmonster, durf ik nog niet te zeggen, ik neem aan zoals B&F het aanbieden dat je van 1 potje toch zeer zeker resultaat zult moeten behalen, maar of het voldoende is daar gaan we snel genoeg achter gekomen! :thumbs:

Hierbij even een update met wat relevante informatie:

Trainingsschema 3-daagse split:

Dag 1: Borst - Triceps - Buik (15/20min cardio)
Dag 2: Rug - Schouder - Biceps (15/20min cardio)
Dag 3: Benen - Onderarmen - Shrugs (15/20min cardio)
Dag 4: Rust
Dag 5: Beginnen we weer opnieuw!

Dagelijkse voedingsupplementen inname op de trainingsdagen:

Bij het opstaan:
1x Whey Perfection shake (gemixed met 5 eetlepels brinta en 30/40gr ultra fine oats en een eitje er doorheen)
1x Een maatschep 'Alpha Muscle'
2x Softgel gezuiverde visolie Omega-3
2x Tablet Multivitamine
1x Capsule 'Milk Thistle'
1x Tabletje 'Zinc'
3x Een capsule Clucosamine Chondroitine & MSM (voor de smering van de gewrichten) binnekort ook even een review over schrijven, echt een top product!
1x Een maatschep creatine creapure


Voor het trainen:
1x Maatschep creatine
1x Softgel gezuiverde visolie Omega-3
1x Tablet Multivitamine
1x Maatschep Noxi Pro / Jack3d (Niet altijd, afhankelijk van het energiepijl van die dag en de fitheid)

Tijdens het trainen:
2x Een maatschep Muscle protect
3x Een capsule Transformation 'Fatburner' precies voor de cardio

Na het trainen:
1x Een maatschep Magnificant i.c.m 1 maatschep Creatine (direct na het trainen)
1x Softgel gezuiverde visolie Omega-3
1x Tablet Multivitamine
1x Whey Perfection Shake (25/30min na de training bij thuiskomst)

Voor het slapen gaan:
1x Een maatschep 'Micellar Casein Perfection'
1x Een maatschep 'Alpha Muscle'

Persoonlijke stats nu afgelopen maandag gemeten:
Gewicht: 86,2 KG
Vetpercentage: 8,2%

Precies over 3 weken zal ik dit weer laten meten wanneer het potje op is.

Als er behoefte is om de oefeningen bij mijn trainingsschema er ook even bij te vermelden dan hoor ik dit graag, dan zet ik die er straks nog even bij.

Nu is deze week anders gelopen dan normaal, en heb ik woensdag mijn rust dag genomen, waardoor ik dus gister nog Benen - Onderarmen - Shrugs heb getraind

En vandaag staat dus weer: Borst - Triceps - Buik (incl 15/20min cardio) op de planning!
Vanavond dus weer even een update, ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Paar vragen.....eet je wel normale voedsel? Ik zie alleen maar shakies en (vooral) pillen.
Rauwe ei door je shake? moet je zelf weten, eiwit bio. beschikbaarheid van rauwe ei is (volgens mij) 51%. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ei_(voeding)#cite_note-PMID9772141-2
Creatine 3x per dag?
Welke multivit heb je? ik zie dat je 4x per dag gebruikt
Ik zou zeggen.....je gebruikt zoveel supps dat als er wat werkt, zal je niet weten aan welke het ligt :P
 
Kom ik aan met me whey en creatine:o Oja een een goed bulkschema natuurlijk:)
 
Even voor de duidelijkheid, het betrof mijn inname van supplementen waarom gevraagd werd en dus NIET mijn voedingschema!
Het zou niet goed zijn als ik dat als dagelijkse voeding innam, dan was ik niet waar ik nu was haha!

Dan even de andere antwoorden op de vragen:

Ik heb de inname van de creatine verspreid over 3x een maatschepje per dag ipv op 1 moment of 2 in te nemen (kreeg dit als tip in de gym)
De multivitamine Multi-Totaal van de HEMA
En dan even dat van het rauwe ei bij de shake, ik kreeg dat namelijk als tip van een oude bodybuildert bij me op de sportschool. Maar dat raden jullie dus af of heeft geen toegevoegde waarde?
Ik gebruik doorgaans dus inderdaad aardig wat, maar alles met een reden, de kans is er dat ik weinig tot niks merk inderdaad ervan ook al maak ik nog steeds goeie progressie. De kans is echter toch aanwezig dat door de toevoeging van stofjes die er in 'Alpha Muscle' zitten zoals beweerd en aagegeven wordt die ik nog niet tot me neem dat ik toch nog wat extra gains/progressie maak. Het zal dus afwachten zijn... Ik ga het in ieder geval dagelijks bijhouden

Ik ben gewoon eerlijk en een open boek:),
TIPS of Opmerkingen, hoor ik natuurlijk altijd graag!
Aanpassingen kan ik dan mooi maken en word ik zelf weer beter van, dus als dingen anders moeten of weg kunnen vertel het me dan ook (qua hoeveelheid, inname etc).
Ik ben altijd leergierig en wil alleen maar het beste resultaat!

Thats all that counts:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Een leuke log over Alpha Muscle, dat ga ik zeker volgen. Mooi uitgebreid en telkens update. Sinds een lange tijd weer een interessante testosteronlog. Succes en keep me updated! :)
 
Update dag 2:

Vanavond stond er op de planning: Borst - Triceps - Buik
Had voor de training geen pre-workout genomen omdat ik aanmezelf merkte dat ik vol zat met energie!

Ik had gister al aangegeven dat ik merkte dat het energiepijl en de focus lichtelijke toegenomen waren.
Vandaag viel het me echter echt op! Had echt een zeer scherpe focus vandaag stond er zelf echt van te kijken heb echt de gehele training hard en vol gefocused getraind!, en mezelf aan 1 lichte nieuwe PR geholpe op de bench (van 1x 110 naar 1x 112,5). En ik zit echt al een maand of 2/3 op de 110 te klooien. Ben dus zeer tevreden over vanavond.
Voor de rest geen nieuwe PR'tjes verbroken bij de andere oefeningen. Maar de focus en de pomp zat er in ieder geval wel goed in vandaag en zeer zeker als ik dit vergelijk met de dagen voor donderdag. Dit is dus wat mij tot nu toe gewoon opvalt ten opzichte van de dagen voor het gebruik van 'Alpha Muscle'.

Het zegt allemaal dus nog weinig dus ik ben wel nog voorzichtig en voorbarig om meteen te roepen het helpt of het is een wondermiddel, aangezien het pas de 2de dag van inname is dus laten we kijken hoe de aankomende overige 20 dagen verlopen..

Overigens geen last van nare bijwerkingen, voel me nu gewoon goed. Wel moe uiteraard, maar goed dat is ook de bedoeling na dat je hard getraind hebt.
Neem nu weer de avond dosis in en dan ga ik lekker slapen.

Morgen staat er het volgende op de planning: Rug - Schouder - Biceps
Dus morgen weer een update.
 
Morgen / Vandaag even de update van dag 3
Net thuis van een verjaardag en duik meteen het bed in:)

Wordt dus vervolgd.
 
Zo, hierbij eventjes de update van dag 3 en 4!

Gisteren was dag 3 en stond er het volgende op het trainingsprogramma:

- Rug
- Schouders
- Biceps

Moet zeggen de dag begon goed, voelde me goed fit en had ook echt zin om die avond er hard tegen aan te gaan, heb dus wederom ook geen pre-workout ingenomen.

Eenmaal aangekomen zijn we begonnen met de rug. En wat me vooral opviel was de kracht die ik vasthield gedurende de hele training ook ondanks de niet al te lange brakes tussen ieder setje. Ieder setje was gewoon krachtig en explosief. Heel apart en vreemd gevoel! Pomp zat er overigens ook zeer goed in zaterdagavond.
Heb bij de rug helaas geen nieuwe PR kunnen neerzetten, maar ik was echt zeer en zeer tevreden over hoe de rug training verliep! lange tijd niet zo lekker de rug getraind!

Toen zijn we verder gegaan met de schouders, ook hierbij had ik nog steeds het gevoel dat de kracht er in grote getale aanwezig was. En met de shoulder dumbbell press ook nog even een nieuwe PR neergezet! (voorheen: 5x 36kg zelf, 6de keer met hulp en 3x 38kg en bij de laatste ook met lichte hulp en gisteren: 6x 36kg zelf! en 4x 38kg zelf! ). Hier was ik dus zeer blij mee en zonder hulp:)
Voor de rest met de schouders geen nieuwe PR's neergezet maar wel uitermate hard getraind.

Biceps ging ook goed, hierbij geen nieuwe PR verbroken, hoop dat ik binnenkort weer eens bij de biceps wat aan me PR'tjes kan verbreken! Maar goed, ik was al zeer tevreden over hoe de gehele training verliep en vooral met het PR'tje van de shoulder press en de bench press van de dag ervoor!

Al met al dus een zeer geslaagde training weer, ik ben benieuwd wat de aankomende dagen gaat brengen want tot nu toe ben ik in ieder geval al tevreden, wat me tot nu toe meest opgevallen was, was de focus en de en energie maar gisteren voor het eerst dus ook echt wat met de kracht en explosiviteit ervaren, vond het heel apart en zeer zeker omdat ik het echt in een hele lange tijd niet ervaren had op de rug/schouder dag! Maar goed het was pas dag 3, dus nog 19 te gaan, dus ik ben nog voorzichtig, lets see what the next days will bring!

Vandaag was dag 4: Rustdag

Dus niet getraind vandaag.

Voor de rest zit ik nu nog in mijn Tentamenweek tot en met woensdag,
ik zal vanaf woensdag dus een uitgebreidere log bijhouden waarin ik dus ook per oefening en per groep de herhalingen van iedere oefening en het gewicht zal bijhouden. Om zo even mooi te kijken waar ik nu sta en over 3 weken!

Voor nu ga ik weer de ogen sluiten,
Morgen dag 5: Benen - Onderarmen - Shrugs
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven