XXL Nutrition

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
Beste Leden van Dbb.com,

Zie hier onze knalacties van de maand december! Volgende week komen ook de kerst- en nieuwjaar aanbiedingen!


Het is knallen geblazen bij Body En Fitshop.nl!



** Weekaanbiedingen **




[Afbeelding niet meer beschikbaar]​


[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​



[Afbeelding niet meer beschikbaar]​









Syntha-6 Bars, nu 14,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Postal, nu 9,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anadraulic State GT, nu 9,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


 
12 eiwitrepen voor 14.90 is niet duur. Denk dat ik maar een doosje bestel.
 
12 eiwitrepen voor 14.90 is niet duur. Denk dat ik maar een doosje bestel.

Dat dacht ik ook! :) Knallen geblazen! :D

Syntha-6 Bars

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Maar liefst 30 gram eiwitten per reep!
-6 eiwitsoorten - langdurige spiergroei!
-Ultra Premium Protein Matrix
-De eiwitreep voor bodybuilders
-Aspartaam vrij
-Heerlijke smaak, genieten!


Normale prijs 39,90 nu exclusief bij Bodyenfitshop.nl 14,90!!!!!

-Leon
 
bestelling geplaatst :)
 
Leon/Ilco

Factuur datum: 16-12-2011
Referentienummer: 313697

Samples zouden leuk zijn, heb het bij opmerkingen geplaatst


en ook die anadraulic GT maar is proberen, geen 1.3 dim zag ik gelukkig staan, dus ook geen crash waarschijnlijk ( das de reden dat ik nu maar 1 x per week pwo gebruik ( noxi pro @ armen sessie hah) , lekker voor de afwisseling
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de whey perfection niet in de aanbieding zit :$
 
Leon/Ilco

Factuur datum: 16-12-2011
Referentienummer: 313697

Samples zouden leuk zijn, heb het bij opmerkingen geplaatst


en ook die anadraulic GT maar is proberen, geen 1.3 dim zag ik gelukkig staan, dus ook geen crash waarschijnlijk ( das de reden dat ik nu maar 1 x per week pwo gebruik ( noxi pro @ armen sessie hah) , lekker voor de afwisseling

Zal vlug kijken wat ik nog kan doen! Bedankt! :)

-Leon



---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 10:45 ----------

Jammer dat de whey perfection niet in de aanbieding zit :$

Deze is altijd in de aanbieding met 32,90! :D

-Leon
 
Laatst bewerkt:
jammer dat de bcaa's, leucine, argrinine, beta-alanine en eeh crea mono niet in de aanbieding is... (A)
 
jammer dat de bcaa's, leucine, argrinine, beta-alanine en eeh crea mono niet in de aanbieding is... (A)

We proberen het altijd zo goed mogelijk te doen. Suggesties nemen we in ieder geval altijd mee wanneer mogelijk :)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
was het nog gelukt?(A)
 
hmm, ff afwachten wat de kerst en nieuwjaar aanbiedingen worden, mocht daar niks tussenzitten dan toch maar een potje Jack3D proberen, kan het eigenlijk niet laten liggen voor deze prijs:rolleyes:
 
was het nog gelukt?(A)

Ik ben nog niet op de zaak, dus hoor het zo. :) Maar ga er wel vanuit. :)

hmm, ff afwachten wat de kerst en nieuwjaar aanbiedingen worden, mocht daar niks tussenzitten dan toch maar een potje Jack3D proberen, kan het eigenlijk niet laten liggen voor deze prijs:rolleyes:

Whey Perfection etc zal in de aanbieding komen, maar alleen in combo-deals zoals met CreaPure bijvoorbeeld.

-Leon
 
oke mooi bedankt;D

komen er nog 'echte' aanbiedingen aan zonder al teveel te verklappen?
ben benieuwd;d
 
Leon, weet je al wanneer de Peptopro met smaak binnen is? (waarschijnlijk niet voor het einde van de aanbiedingsperiode?) :cool:
 
Laatst bewerkt:
Whey Perfection etc zal in de aanbieding komen, maar alleen in combo-deals zoals met CreaPure bijvoorbeeld.

-Leon

Okee, dat is wel interessant, Whey perfection icm CreaPure. Begin banaan smaak een beetje zat te worden dus een ander smaakje erbij is wel lekker:rolleyes:

Plus dat ik altijd CreaPure gebruik, dus dat komt goed uit, gaat weer een dikke bestelling worden eind deze maand:D
 
Leon, weet je al wanneer de Peptopro met smaak binnen is? (waarschijnlijk niet voor het einde van de aanbiedingsperiode?) :cool:

Nee nog niet. :) We zijn er druk meebezig. :)

-Leon
 
Back
Naar boven