Fitness Seller

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik hoop dat de elite whey gourmet bars van dymatize
wel eens terug zullen binnen komen want damn die
zijn ****ing lekkah. mis ze enorm wel
 
Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps
Yes! Hard! daar zat iik op te wachten :D De whey + crea duo, dit zijn niet de grote 4 kg potten?
 
Jammer dat whey perfection niet afzonderlijk als bulkaanbieding gaat.
 
Yes! Hard! daar zat iik op te wachten :D De whey + crea duo, dit zijn niet de grote 4 kg potten?

Nee de kleine helaas, als je 4.5 kilo whey en een kilo creatine haalt ben je even duur uit.
 
Eerlijk antwoord:cool:; We hebben helaas gewoon bijna geen marge meer op de Whey Perfection. Als het had gekund dan hadden we direct Whey Perfection los in de actie gedaan. Whey Perfection is veruit de meest populaire Whey in Nederland en Belgie dus daar hadden we jullie en onszelf (enorme drukte:cool:) een enorm plezier mee gedaan. Door de huidige Whey prijzen is het eigenlijk gewoon onmogelijk om lager te gaan als de prijzen die we nu rekenen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:02 ----------

ik hoop dat de elite whey gourmet bars van dymatize
wel eens terug zullen binnen komen want damn die
zijn ****ing lekkah. mis ze enorm wel

Als het goed is in Januari weer hoorde ik vorige week van Dymatize Europe.:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:03 ----------

dinsdag me whey perfection bestelt en nog niet binnen wat een waardeloos bedrijf zeg PostNL woensdag vanaf half 8 sochtends stond er dat me pakketje onderweg was en om kwart voor 8 savonds stond er niet thuis. terwijl de hele dag iemand thuis was en geen briefje in de bus met 'niet thuis' ofzo.. als het goed is word hij vandaag naar het postkantoor gestuurd, het zal mij benieuwen! kan niet wachten krijg nu al afkick verschijnselen van het eiwit tekort!:p

Ok, dat is jammer inderdaad:cool: hou ons maar even op de hoogte..:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:04 ----------

ik heb net micellar casein perfection en Hard besteld.. you gotta be kidding me.. :eek:

Dat komt inderdaad wel slecht uit:cool: PM mij maar bij een volgende bestelling dan maken we er een extra leuk pakketje van voor je:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:09 ----------

Denk ook wel dat jullie je BCAA / EAA stilletjes aan kunnen uitfazeren, want dit product is gewoon completer :p

Ik denk ook dat nagenoeg iedereen voor Muscle Protect gaat kiezen i.p.v. BCAA, EAA of bv XTend. Dat merken we na 2 dagen al, de vraag is echt enorm:eek: . Muscle Protect is niet alleen een stuk beter/completer, door de grote inkoop (we hadden al hoge verwachtingen omdat producten als eaa, bcaa en xtend al heel hard liepen en Muscle Protect nog eens een stukje beter is...) is de prijs ook nog eens scherper. Dan is voor eigenlijk bijna iedereen de keuze denk ik heel snel gemaakt.:D



Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen! Hierdoor behaal je elke training meer winst in vetvrije spiermassa en zullen je prestaties sterk verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat nagenoeg iedereen voor Muscle Protect gaat kiezen i.p.v. BCAA, EAA of bv XTend. Dat merken we na 2 dagen al, de vraag is echt enorm:eek: . Muscle Protect is niet alleen een stuk beter/completer, door de grote inkoop (we hadden al hoge verwachtingen omdat producten als eaa, bcaa en xtend al heel hard liepen en Muscle Protect nog eens een stukje beter is...) is de prijs ook nog eens scherper. Dan is voor eigenlijk bijna iedereen de keuze denk ik heel snel gemaakt.:D



Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen! Hierdoor behaal je elke training meer winst in vetvrije spiermassa en zullen je prestaties sterk verbeteren.

Waarom is Muscle protect veel beter dan de BCAA of EEA?
Het is gewoon weer een samenvoeging van allerei zaken.
Ik blijf bij de standaard supps zoals: Whey, Casseine, BCAA, EAA, Creatine (mono). Al de rest lijkt mij persoonlijk weinig toegevoegde waarde te hebben.

Magnificent! : Vol met allerei creatines terwijl de mono hydraat het meeste resultaat boekt en voor het grootste deel werkt voor iedereen, mix van BCAA/EAA, voor carbs kan ik zelf wel uit mijn voeding zorgen. De rest KAN wel goed zijn maar is het werkelijk bewezen?

Super Creatine & Ultimate Creatine : Creapure is monohydraat en werkt voor 90% van de gevallen. Nutteloos produkt in mijn ogen.

Hard : Pre-work out. Ieder zijn keuze. Ik ga hem alvast eens bestellen om te proberen vermits bij mij praktisch geen enkele pre work out helpt.

Total Muscle Solution : Mix van BCAA/EAA, Creatine

Protein Perfection : Mix van eiwitten (langzaam en snelle)

CreaPure : Top basis product

...

Kortom als je de basis producten neemt kun je zelf mixen.
Hierdoor dien je wel verschillende potten in huis te hebben dan als je voor een mixed produkt kiest.
Just my 2 cents.
 
Snap niet dat muscle protect vergeleken word met EAA, MP heeft helemaal niet het volwaardige scala aan EAAs in zijn profiel, alleen BCAA's en wat andere aminos. Prima dus als bcaa vervanger als je meer van blends houd maar zeker niet als EAA vervanger!
 
Relaxte producten gaan morgen in de aanbieding, grote kans dat ik wat in huis haal.:D
 
2w2pg90.png

YEAAHHH!! vanmiddag gelijk m'n whey even ophalen!! :lick:
 
Zijn de aanbiedingen echt tot na de kerst geldig, of tot volgende week vrijdag?

Die whey en creapure is zeer interessant, zal me eigen nog is eenpaar x bedenken, want heb al voor ongeveer ruim 150 euro besteld deze maand:rolleyes:
 
Zijn de aanbiedingen echt tot na de kerst geldig, of tot volgende week vrijdag?

Die whey en creapure is zeer interessant, zal me eigen nog is eenpaar x bedenken, want heb al voor ongeveer ruim 150 euro besteld deze maand:rolleyes:

De aanbiedingen zijn geldig t/m vrijdag 30 December:)

De Whey Perfection & Creapure gaat nu al enorm hard! Het is ook een hele mooie aanbieding weer! Dat wordt weer doorwerken:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!
 
oooh dan kunnen die er ook wel bij johh :P

Haha, ja dat klopt, denk dat het ook wel gebeurd hoor:p
De aanbiedingen zijn geldig t/m vrijdag 30 December:)

De Whey Perfection & Creapure gaat nu al enorm hard! Het is ook een hele mooie aanbieding weer! Dat wordt weer doorwerken:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!

Okee top, heb ik nog ff bedenktijd, haha!

Goeie acties weer!

Btw, nog bedankt voor het sample pakket, heb het dinsdag binnen gekregen:)
 
Net bestelling gedaan! Heerlijke acties B&F:thumbs:
 
Spijtig dat de grote gebruikers niet van de Whey actie kunnen profiteren omdat het enkel voor de 2.2 kg is. :(

Ik wou 6x 4.5kg Perfection bestellen + nog andere supps.
2.2 kg = 33€ & creapure = 15€ -> 48€ totaal. Door de mooie actie komt het op 40€.
Waarom kan 4.5kg = 55€ & creapure = 15€ -> 70€ niet aan 62€ verkocht worden als actie? Is ook een korting van 8€?
 
Back
Naar boven