AndroidHealthClinic

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spijtig dat de grote gebruikers niet van de Whey actie kunnen profiteren omdat het enkel voor de 2.2 kg is. :(

Ik wou 6x 4.5kg Perfection bestellen + nog andere supps.
2.2 kg = 33€ & creapure = 15€ -> 48€ totaal. Door de mooie actie komt het op 40€.
Waarom kan 4.5kg = 55€ & creapure = 15€ -> 70€ niet aan 62€ verkocht worden als actie? Is ook een korting van 8€?

Ik snap je punt. Zal het zeker bij een volgende actie met Whey Perfection in gedachten houden. :)

-Leon
 
Jammer dat de aanbiedingen niet meer kloppen syntha6-bars ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Precies alles wat ik wilde bestellen voor komende maand in de aanbieding! Goed bezig B&F, bestelling is geplaatst!:D
 
Jammer dat de aanbiedingen niet meer kloppen syntha6-bars ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Die zijn al verlopen inderdaad. We hebben gewone syntha-6 bars, maar niet in de aanbieding.

Zie dan ook geen reden dat er een slotje op moet. Had je er gewoon snel bij moeten zijn, want alles was in 2 dagen weg! :D

-Leon
 
Bestelling is vandaag binnen gekomen, alles was in orde tnx:)
 
Iedereen fijne feestdagen gehad? Deze week zullen we weer extra aanbiedingen plaatsen! :)

-Leon
 
ik hoop eens op vitargo emmertjes heerlijk spul maar nooit in de promotie :)
 
snap niet dat anadrolic GT niet populairder is. Ik heb veel pre-workouts gebruikt. Van alles voel je je opgefokt. Van anadrolic niet, merk alleen behoorlijke kracht toename.
 
Leon, kun je me vertellen wanneer jullie de onderstaande bestelling hebben verzonden, want ik heb hem nog niet binnen.

Referentie nummer: 318111
23-12-2011 besteld.

Bedankt.
 
snap niet dat anadrolic GT niet populairder is. Ik heb veel pre-workouts gebruikt. Van alles voel je je opgefokt. Van anadrolic niet, merk alleen behoorlijke kracht toename.
Moet je LIT-Up van Applied Nutriceuticals eens proberen.. Ook niet opgefokt, maar wel sterk en snel herstel!
 
Wanneer is Lean Gain nou in de aanbieding??? Een combi voordeel met dit product bestaat ook niet? :(

Stond op het punt om een pot te bestellen......
 
Wanneer is Lean Gain nou in de aanbieding??? Een combi voordeel met dit product bestaat ook niet? :(

Stond op het punt om een pot te bestellen......

We gaan het even bekijken, maar beloof nog niks. :)

-Leon
 
Eindelijk nemen jullie de opmerkingen weer mee in de brief, alleen nu moeten jullie nog effe tegen de inpakkers zeggen dat ze het ook nog moeten lezen;)
 
Back
Naar boven