XXL Nutrition

Body en Fitshop Soja Eiwit Isolaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

teenbodybuilder

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
82
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Ik zou me er niet aan wagen. Als je de reviews van Total Protein ziet die ook voornamelijk uit soja eiwit isolaat bestaat zou ik het al helemaal niet doen. Even de reviews afwachten.. Ook zijn de meesten hier zeer negatief over soja eiwit. Heb er zelf nog niet over gelezen.
 
Body en Fitshop is met een nieuwe eiwitshake gekomen die qua prijs aantrekkelijk is.

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte.../body-fit-sportsnutrition/soja-eiwit-isolaat/

Hoe denken jullie over deze eiwitshake, omdat het Soja Eiwit is? Heeft Soja Eiwit een nadelig effect op het testeron niveau? Raden jullie het af om dit product te gebruiken en is het vervangbaar voor Isolaat Perfection?
Soja eiwitten kun je gerust nemen. Er is veel discussie dat het invloed heeft op tepelvorming etc etc. Veel klanten hoor ik er vaak niet over en ook diverse onderzoeken geven aan dat dit ook niet zo is. Alleen plantaardige eiwitten hebben vaak een eigenschap dat ze niet erg goed om op smaak te brengen zijn. Het is daarom ook niet vergelijkbaar met een Whey product. Als je geen lactose allergie hebt, is het altijd verstandig om te kiezen voor Whey eiwitten, zoals Whey Perfection. Hier betaal je iets meer voor, maar heb je ook zeker een goede keus. Soja eiwitten zijn vaak voor mensen die liever plantaardige eiwitten kiezen boven whey, lactose allergie hebben of een andere reden. Vandaar dat we deze toegevoegd hebben aan ons assortiment.

Ralf
 
Het het een compleet aminozuurprofiel?
 
verteerbaarheid van soja is ook maar 80% waarbij whey 100% is.
Verder zit er in whey ook meer leucine wat weer gunstig is voor je eiwitsynthese.

Al met al zal ik persoonlijk alleen soja eiwit kopen als je geen whey kan verdragen.
 
Ik was van plan het gewoon te mengen 60% idolaat en 40% Total protein.
Wel de voordelen van de €'s en geen echte nadelen.
 
Back
Naar boven