MuscleMeat

Body Fat loss

Bezoekers in dit topic

carloscarmona

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Goede avond heren,

Ik zou graag wat advies willen inwinnen betreft het volgende...

Ik ben 44 jaar oud 169cm lang en weeg momenteel 91kg met een body fat van 16% ,ben best goed gespierd maar ben dan ook van ver gekomen om dit te bereiken..

De afgelopen 7 jaar reis ik 2 keer per maand intercontinentaal voor mijn werk met veel stress ..en de tijdverschil en lange vlieguren en stress hebben een enorme aanslag gelegd op mijn gezondheid..

2 Jaar ging het echt heel slecht met mijn gezondheid en weegde ik 95kg met bijna 29% Body fat , ik heb daar de streep getrokken n begon intensief met een Personal Trainer dagelijks te trainen... 7 tot 6 dagen per week..ik heb eerst gewicht gecut n ben ik naar 85kg gegaan n zijn we begonnen met spierbouw op te bouwen waar we nu op 91kg zitten en 16% Body fat.

Ik train nu standaard bijna dagelijks met een Personal Trainer 1 uur per dag intensief ...voor de laatste 20 maanden..

Mijn gewicht is gestagneerd...op 91 kg , mijn vraag is gezien mijn leeftijd en lengte en ook gewicht....wat kan ik extra doen vooral kwa trainen om die 12% te proberen te halen...en vooral belangrijk daar te blijven..

Mijn eten en dieet is goed...en onder controle kwa substanties en kwantiteit...

Gaarne jullie advies en hulp voor deze laatste meters...

Alvast mijn dank voor jullie tijd,

Carlos
 
Of kcals verminderen of activiteit verhogen. Das de enige manier om vet te verliezen.
 
12% is extreem droog. laat je percentage nog een meten.
 
Back
Naar boven