AndroidHealthClinic

body fat verlagen !

  • Topic starter BF14
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 5K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

BF14

Novice
Lid geworden
14 jun 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
hallo,

Ik heb een vraagje over mijn bf
ik ben 21 jaar en Train nu ongeveer een jaar ik ben op dit moment 75 KG met bf van 15.5% en 1.78 lang
En zou dus mijn bf wat lager willen!
maar werk ook 8 uren per dag in de bouw dus moet wel genoeg voeding over houden om dit de hele vol te kunnen houden!

ik eet altijd

6.30 wey perfection shake
7.00 2 stukjes brood met hagelslag
9.30 3 stukjes brood met pindkaas en kaas
12.30 4 stukjes brood met pindkaas en kaas
14.45 1 appel
16.15 1 appel
18.15 avond eten (wat de pot schaft)!
19.00 trainen
20.30 wey perfection shake
22.00 Yoghurt met een appel en een ander stuk fruit in de blender!

Wat zou ik hier het beste aan kunnen veranderen ?

alvast bedankt
 
Opzich niet veel mis mee aangezien je veel beweegt de hele dag,
Zou als ik jou was op onderhoud eten en dat zou je even uit moeten rekenen
 
Minder koolhydraten en meer eiwitten. Ga kwark eten, melk drinken en eieren eten.
 
Dus dan bv 500gr kwark vervangen voor 2 stukken brood tussen de middag ?
 
Klopt wat hierboven is gezegd, Als je brood eet, vermijd dan ook wit brood, ga voor donker brood. En je kan inderdaad voor kwark gaan, of eieren als ontbijt.
 
Stoppen met tarwe brood eten en in plaats daarvoor rogge of Zuurdesum brood eten. 3 keer per dag brood is ook niet brilliant. Ontbijt is beter havermout of brinta met whey erdoor, zodat je naast proteine goede vetten en langdurige koolhydraten binnen krijgt.

Tussen lunch en pauze mag je nog wel iets extra eten, beste is elke 3 uur aanhouden.
Ik neem zelf ook voor het slapen caseine shake om s'nachts langdurig je lichaam van eiwitten te voorzien, wanneer je slaapt is namelijk de grootste kans op spierverlies. O ja btw op je brood kan je beter kip eten of wat magere vleeswaar met sla en tomaat.
 
Stoppen met tarwe brood eten en in plaats daarvoor rogge of Zuurdesum brood eten. 3 keer per dag brood is ook niet brilliant. Ontbijt is beter havermout of brinta met whey erdoor, zodat je naast proteine goede vetten en langdurige koolhydraten binnen krijgt.

wait... what????
 
wait... what????

Je lichaam heeft 3 bouwstoffen, vetten koolhydraten en eiwitten. Je hebt daarvan verschillende types langzaam en snel opneembaar. Snel opneembare koolhydraten heten suikers en worden makkelijk omgezet in vet want je lichaam heeft niet zoveel energie nodig op 1 moment. Daarom zijn langdurige koolhydraten beter want die worden over een lange tijd verdeeld en omgezet in energie.
 
Klopt wat hierboven is gezegd, Als je brood eet, vermijd dan ook wit brood, ga voor donker brood. En je kan inderdaad voor kwark gaan, of eieren als ontbijt.

:roflol:
 
Je lichaam heeft 3 bouwstoffen, vetten koolhydraten en eiwitten. Je hebt daarvan verschillende types langzaam en snel opneembaar. Snel opneembare koolhydraten heten suikers en worden makkelijk omgezet in vet want je lichaam heeft niet zoveel energie nodig op 1 moment. Daarom zijn langdurige koolhydraten beter want die worden over een lange tijd verdeeld en omgezet in energie.
Zie boven ;)
 
vervang -->
7.00 2stukjes brood met kip ,kaas
14.45 brood met kip,kaas
16.15 brood met kip,kaas
brood mag ook vervangen worden door rijst met kip of vis bv
yoghurt is platte kaas zonder eiwitten waarom gaan eiwitten bv traagwerkende of platte kaas


mvg
jp
hallo,

Ik heb een vraagje over mijn bf
ik ben 21 jaar en Train nu ongeveer een jaar ik ben op dit moment 75 KG met bf van 15.5% en 1.78 lang
En zou dus mijn bf wat lager willen!
maar werk ook 8 uren per dag in de bouw dus moet wel genoeg voeding over houden om dit de hele vol te kunnen houden!

ik eet altijd

6.30 wey perfection shake
7.00 2 stukjes brood met hagelslag
9.30 3 stukjes brood met pindkaas en kaas
12.30 4 stukjes brood met pindkaas en kaas
14.45 1 appel
16.15 1 appel
18.15 avond eten (wat de pot schaft)!
19.00 trainen
20.30 wey perfection shake
22.00 Yoghurt met een appel en een ander stuk fruit in de blender!

Wat zou ik hier het beste aan kunnen veranderen ?

alvast bedankt
 
Zolang je maar onder je onderhoud zit val je af, maakt niet uit waar je je energie uithaald, je kan prima afvallen op suiker mayoaise en eiwit.
 
Zolang je maar onder je onderhoud zit val je af, maakt niet uit waar je je energie uithaald, je kan prima afvallen op suiker mayoaise en eiwit.

Maar hij wilt niet afvallen maar bodyfat verlagen dan maakt dat wel zeker uit.
 
Bf verlagen is hetzelfde als afvallen! Nogmaals maakt niets uit waar je je energie uithaald. Gezond is anders..
 
Laatst bewerkt:
en hoe kun je weten dat je meer verbruikt dan dat je eet want ik wil ook afvallen. maar weet ni een shoeveel calorieen ik op een dag verbruik? e, hope weet je dna van da onderhoud ? ja zne ma ne beginneling lat de profs het ma zegge
 
Damn, dat is wel echt weinig.
Ik doe de hele dag kantoorwerk en ben ook aan het afvallen en ik eet een stuk meer.
Daarnaast zou ik geen 6 uur kunnen overleven op maar 2 appeltjes :D
 
Back
Naar boven