Fitness Seller

body&fit preworkout sample naam vergeten

Bezoekers in dit topic

Arnas

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m83
Vetpercentage
19%
Beste Dutch bodybuilders,

Lang geleden heb ik bij de aanschaf van eiwitpoeder bij body&fit een (volgens mij preworkout) poeder meegekregen. Het is zo lang geleden en ik ben de naam totaal kwijt/kan em niet vinden. Dit is wat ik me nog van kan herinneren.

- Het was een paars/roze poeder
- Het had een cassis/kers smaakje of iets dergelijks
- Bij de ingredienten stond dat er super veel kalium en natrium in zat. (Zal wel niet al te uniek zijn, maar vermeld t er toch bij voor de compleetheid)
- Er werd aanbevolen om met een halve zakje te beginnen.
- Mijn herinnering zegt dat er iets van Energize (d) op stond. Ik had onderzocht dat XXL Nutrition ook een product had met deze naam, maar dat ze t hebben veranderd naar xtreme energizer. Dit is echter niet de poeder van de sample (sowieso pillen) en ook niet ingredienten als Kalium/Natrium

Kan iemand mij helpen in mijn zoektocht :)?

Alvast dank
 
Beter vergeet je B&F gewoon compleet
 
Lifttag ULift wellicht?
Link: http://www.bodybuilding.com/store/liftag-sport/ulift.html

Persoonlijk (en met mij vele anderen) vind ik het maar een zwak product. Niet de moeite waard om geld aan uit te geven.

Liftag-Sport-Ulift.jpg
 
B&F is onbetrouwbaar.
 
Dat als eerste post hmmm.
 
Durf het zo even niet te zeggen. Misschien dat je beter contact met ze kunt opnemen? Ik weet wel dat die pwo van b&f altijd werken. Stukken beter als die van xxl bijvoorbeeld.
 
Afgezien de off-topic reacties wil ik iedereen bedanken voor de reacties. Misschien is het van de markt gehaald. Bedankt voor het meedenken.
Ik zag dat t misschien Unleash van XXL zou kunnen zijn(vroeger cassis smaakje en ook poeder).

Gr

Durf het zo even niet te zeggen. Misschien dat je beter contact met ze kunt opnemen? Ik weet wel dat die pwo van b&f altijd werken. Stukken beter als die van xxl bijvoorbeeld.

Zal het als last resort nog wel navragen bij ze, thx!
 
Laatst bewerkt:
gewoon geen pre-workout nemen.. als je daar afhankelijk van bent, is er toch iets mis
 
gewoon geen pre-workout nemen.. als je daar afhankelijk van bent, is er toch iets mis
Inderdaad leuk misschien voor de energie, maar enkel een goede crea in voldoende. Trainen wil je of wil je niet, daar heb je geen pre-workout voor nodig toch...
 
Ach toch niets mis mee :) Als je daardoor net wat beter kan trainen dan is dat toch mooi!

De goedkoopste pwo die het bij mij altijd goed doet: cafeïne tabs.. !
 
Ach toch niets mis mee :) Als je daardoor net wat beter kan trainen dan is dat toch mooi!

De goedkoopste pwo die het bij mij altijd goed doet: cafeïne tabs.. !
Caffeine tabs met Tyrosine en eventueel carnitine. Ik geef toe dat ik net zei dat een pre-workout niets is, maar soms verdomd handig als je een zware dag hebt gehad. Caffeine Tabs + Tyrosine + Carnitine werkt prima. Dan ben je voor 2-3 maand klaar met 15 euro haha:D Eventueel kun je daarbij Theanine nemen, creatine en beta-alanine. Alleen geen must voor een pre-workout.
 
Beste Dutch bodybuilders,

Lang geleden heb ik bij de aanschaf van eiwitpoeder bij body&fit een (volgens mij preworkout) poeder meegekregen. Het is zo lang geleden en ik ben de naam totaal kwijt/kan em niet vinden. Dit is wat ik me nog van kan herinneren.

- Het was een paars/roze poeder
- Het had een cassis/kers smaakje of iets dergelijks
- Bij de ingredienten stond dat er super veel kalium en natrium in zat. (Zal wel niet al te uniek zijn, maar vermeld t er toch bij voor de compleetheid)
- Er werd aanbevolen om met een halve zakje te beginnen.
- Mijn herinnering zegt dat er iets van Energize (d) op stond. Ik had onderzocht dat XXL Nutrition ook een product had met deze naam, maar dat ze t hebben veranderd naar xtreme energizer. Dit is echter niet de poeder van de sample (sowieso pillen) en ook niet ingredienten als Kalium/Natrium

Kan iemand mij helpen in mijn zoektocht :)?

Alvast dank

Ik vermoed dat je "Hard" (B&F's reactie op Noxipro) bedoelt, later opgevolgd door het minder sterke "Strong". Beiden niet meer verkrijgbaar
 
Back
Naar boven