MuscleMeat

Body&fit protein pizza (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gewoon die pizza erin rammen en gaan trainen, mensen die schrik hebben van vet gaan niet veel massa kweken
 
Is die pizza wel sensationeel?
 
20% dunnere bodem?

Rot op met die B&F meuk, hun huismerk wordt echt steeds belachelijker.
 
Haha, als of die pizza burgers van jou eerlijker zijn dan b&f. Op die verpakkingen verschuilen ze ook alle toegevoegde suikers en transvetten onder allerlei naampjes. Is net zo 'oneerlijk' dan. En dan denk ik nog steeds dat b&f met een leuk alternatief komt met zn protein pizzamix!

Je ziet er best knap uit op je avatar maar al die onzin die je verkondigd maakt je lelijk
 
Je ziet er best knap uit op je avatar maar al die onzin die je verkondigd maakt je lelijk
Is dat zo? Ik zit b&f hier niet te prijzen voor hun producten ofzo hoor. Ik vind het gewoon leuk om dingen uit te proberen. Ik bedoel, je kan niet ontkennen dat die pizza uit de vriezer niet vol rotzooi zit, hoe gruwelijk ze ook zijn. En ik zeg ook niet dat je ze nooit zou moeten eten, alleen persoonlijk zou ik t niet elk weekend doen, aangezien er nog zoveel andere lekkere 'slechte' dingen zijn. Aan de andere kant, wat is slecht?
 
Is dat zo? Ik zit b&f hier niet te prijzen voor hun producten ofzo hoor. Ik vind het gewoon leuk om dingen uit te proberen. Ik bedoel, je kan niet ontkennen dat die pizza uit de vriezer niet vol rotzooi zit, hoe gruwelijk ze ook zijn. En ik zeg ook niet dat je ze nooit zou moeten eten, alleen persoonlijk zou ik t niet elk weekend doen, aangezien er nog zoveel andere lekkere 'slechte' dingen zijn. Aan de andere kant, wat is slecht?

True, maar toch, ik geloof op geen enkele manier dat die van B&F gezonder zou zijn dan een doorsnee pizza, laat je niet vangen joh
 
Verse pizza bij pizzaboer beste, vers deeg, verse kip, verse groenten.
 
True, maar toch, ik geloof op geen enkele manier dat die van B&F gezonder zou zijn dan een doorsnee pizza, laat je niet vangen joh
Over de bodem valt te twisten, isso, maar over de topping niet [emoji56]

---------- Toegevoegd om 06:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:58 ----------

Verse pizza bij pizzaboer beste, vers deeg, verse kip, verse groenten.
Haha, krijg nu gelijk zin om langs de pizzaboer te rijden [emoji13]
 
Over de bodem valt te twisten, isso, maar over de topping niet [emoji56]

---------- Toegevoegd om 06:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:58 ----------


Haha, krijg nu gelijk zin om langs de pizzaboer te rijden [emoji13]
Kom vanavond langs gaan we pizza eten en trainen :o
 
Net een Protein Pizza gehad voro het ontbijt, een goede basis voor de dag :) :) :) hehehehehe
 
Snap niet waarom je naar een diepvries variant zou grijpen maar wel al je andere meals mooi gaat preppen. Ja het is makkelijk, maar dat is mcdonalds ook.

Waarom niet gewoon zelf je pizza maken met voorverpakt deeg? (of als je echt gek wilt doen maak je het deeg ook zelf).

Op zich kan je dan ook weer afvragen of dat deeg goed is (zelf gebruik ik dan https://fic.colruytgroup.com/produc...anguage=NL&channel=COGO&articlenumber=1793047 ) maar deeg uit een zakje zoals BnF heeft zou ik me persoonlijk niet direct aan wagen.
 
Zelf deeg maken met wat volkorenmeel gaat ook prima... Dan weet je tenminste wat er in gaat (is wel wat meer moeite en niet geschikt voor snel tussendoor).

Beste topping so far: Nutella.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En bedankt... zit al te een tijd te wachten tot ik mijn lunch mag eten.. zie ik dit ook nog even voorbij komen:eek:
 
Verwarmde Nutella? Lijkt me niet echt smakelijk haha. Ik houd het klassiek met tomaat en veel vlees :D
 
Pizza met kebab, 1800kcal :thumb:
 
Ik eet vaak pizza met ananas, kip, broccoli en rijst maar dan zonder de bodem:o
 
Ik eet vaak pizza met ananas, kip, broccoli en rijst maar dan zonder de bodem:o
Ja die had ik laatst ook nog! Was ook wel een goede combi, helemaal met nog wat pijnboompitjes erbij
 
Back
Naar boven