AndroidHealthClinic

Body & Fit Shop - ISOLATE PERFECTION (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eaonflux

Novice
Lid geworden
22 jun 2021
Berichten
5
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
24%
Hi,

Toevallig zag ik vandaag een artikel over Body & Fit shop dat sommige producten niet hoeveelheden bevatten die op het etikeit staan. Nu zag ik ook dat deze artikelen rondom 2015 zijn geschreven en vroeg me af als het inmiddels wel correct is met name de "ISOLATE PERFECTION"?
Aangezien ik deze al jaren bestel/gebruik. Ik vraag me ook af als er nog goeie alternatieven voor een ander Merk betreft "Isolaat" veel van deze producten zijn niet te krijgen met een banaansmaak

Stay Healthy,

eaonflux
 
Ik zeg tijd voor een nieuwe test :D
 
Ja dat lijkt me ook een goed idee. :cool::flexbiceps:
 
Ik krijg buikpijn van de meeste whey producten. Voornamelijk die van body en fit.
Ik ben overgestapt naar wat duurdere maar ben er heel blij mee!
Ik zal nooit meer anders willen.
2020-06-10-dymatize-iso-100-2200-chocolate.png
 
ah tnx ik ga die eens proberen
 
Ik bestel altijd bij MyProtein. Erg tevreden over.


Met de code MERIJN krijgt je standaard 35% korting op je bestelling. De isolaat is ook verkrijgbaar met banaansmaak. Je betaalt met de korting 20 euro voor een kilo.
 
Ben zelf erg tevreden over de eiwitten van powersupplements smaken niet zo zoet wat voor mij wat natuurlijker overkomt en kwamen ook goed uit de test. Zelf bestel ik ze meestal in de aanbieding gemiddeld tussen de 200 en 220 voor 15kg isolate :cool:
 
Ik bestel altijd bij MyProtein. Erg tevreden over.


Met de code MERIJN krijgt je standaard 35% korting op je bestelling. De isolaat is ook verkrijgbaar met banaansmaak. Je betaalt met de korting 20 euro voor een kilo.
TORVESTA voor 40% :kiss:
 
Nooit problemen gehad met de door mij bestelde producten van body en fit.
 
Nooit problemen gehad met de door mij bestelde producten van body en fit.
dat ga je ook niet merken tenzij je het gaat testen, ze zijn toen betrapt op onder gedoseerde eiwitten. maar goed dat is al een paar jaar geleden dus mag toch hopen dat ze dat nu niet meer doen.
 
dat ga je ook niet merken tenzij je het gaat testen, ze zijn toen betrapt op onder gedoseerde eiwitten. maar goed dat is al een paar jaar geleden dus mag toch hopen dat ze dat nu niet meer doen.
Ik bestel dan ook geen eiwitten. ;)
Was wel een slechte zaak welke je aanhaalt.
 
XXL nutrition is voor de overige supplementen meer dan prima, maar de whey vind ik toch teleurstellend. Ik heb misschien wel 50 verschillende wheys en smaken geprobeerd maar door de oats kan niks aan Chocolate smooth van MyProtein tippen. Toevallig ook isolaat van hun besteld vandaag, smaakt ook prima. Alhoewel wanneer ik whey drink de smaak me niet zo boeit, ik mix 50 gram met krap aan 150-200ml water en drink het in een keer weg. De milkshakes van XXL zijn wel erg lekker met hele goede macros.

Overigens heb ik ooit een mooi topic gemaakt met whey ratings. ;)
 
Back
Naar boven