AndroidHealthClinic

Body&Fit Smart Protein shake: reviews? tips?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mani3012

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2012
Berichten
31
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
69kg
Graag had ik jullie mening over volgende shake:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitdieet/body-fit-sportsnutrition/afslank-eiwit/

Ik ben geen fervente krachtsporter maar zou graag deze shake als ontbijt nemen, alsook eventuele aanvulling als ik in loop van de dag eens wat honger krijg. Lijkt mij een goede shake gezien hoge concentratie (natuurlijke) eiwitten en anderzijds (zeer) lage concentratie van vetten of suikers.

Heb al proefpakket besteld (10 verschillende smaken) maar ben mijn weg nog wat aan het zoeken. Met het ene merk van water smaakt de shake beter dan met andere. En het water kan best ook heel (ijs)koud zijn, dan is het veel beter binnen te krijgen. Doe er zelf ook iets meer water in dan aanbevolen, anders zijn er soms nog korreltjes van het poeder niet goed opgelost. Als er tips zijn om de shake het best/lekkerst klaar te maken, laat gerust weten!
 
Oghh.. je komt pas om advies vragen nadat je al geld uit gegeven hebt aan de grootste oplichter van de supplementenindustrie :(
Als je even zoekt op het forum dan kom je wel uit in een topic waaruit blijkt dat hun whey zwaar ondergedoseerd is en vol zit met suikers..

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven