MuscleMeat

Body&Fit stack

Bezoekers in dit topic

waarom niet een basic
borst triceps
rug biceps
rust (cardio)
schouders traps
benen
rsut(cardio)
rust (cardio)

Oke thanks.
Hier kan ik wat mee.

Wat ik zelf heb gepost is op basis van gevoel en info die ik in diverse magazines heb gelezen.
Maar dus eigenlijk crap is haha

Heb wel vaak gehoord dat je de schouders wel 2 keer per week kan pakken ( waarvan 1 keer dus samen met borst ?)
 
Oke thanks.
Hier kan ik wat mee.

Wat ik zelf heb gepost is op basis van gevoel en info die ik in diverse magazines heb gelezen.
Maar dus eigenlijk crap is haha

Heb wel vaak gehoord dat je de schouders wel 2 keer per week kan pakken ( waarvan 1 keer dus samen met borst ?)

je zou alles in princiepe 2x kunnen pakken bijv maandag en donderdag/vrijdag zodat er tijd tussen zit
ikzelf pak lats nu 2x die lopen naar mijn gevoel wat achter dinsdag en vrijdag pak ik die

maar ken zat mensen die kuiten 2x pakken schijnt nogal moeilijk te zijn zeggen ze
 
Training schema
Maandag: borst, schouders,biceps en buik
Dinsdag: benen
Woensdag: rug, triceps en buik
Donderdag: schouders
Vrijdag: borst, biceps en buik
Zaterdag: rug en benen
Verdeeld over de hele week 5 uur cardio

ik zou rug en biceps, borst en triceps op dezelfde dag pakken. Bij borst heb je veel oefeningen met triceps erbij, en met rug veel oefeningen met biceps erbij. Als je bijv vrijdag biceps traint, geef je je biceps minder dan een dag rust doordat je zaterdag rug traint. bijv: maandag & donderdag: rug & biceps (&benen), dinsdag en vrijdag: borst, triceps, schouders. Woensdag en zaterdag/zondag rustdagen, evt kan je ook op woensdag benen en cardio doen
 
ik zou rug en biceps, borst en triceps op dezelfde dag pakken. Bij borst heb je veel oefeningen met triceps erbij, en met rug veel oefeningen met biceps erbij. Als je bijv vrijdag biceps traint, geef je je biceps minder dan een dag rust doordat je zaterdag rug traint. bijv: maandag & donderdag: rug & biceps (&benen), dinsdag en vrijdag: borst, triceps, schouders. Woensdag en zaterdag/zondag rustdagen, evt kan je ook op woensdag benen en cardio doen

Klinkt inderdaad wel heel logisch ja

Ga het vanaf maandag direct omgooien
 
Trainingen gaan lekker.
Kracht en uithoudingsvermogen lijkt beter te worden

Setjes gaan net iets makkelijker waardoor ik toch weer wat zwaarder kan trainen
So far so good
 
Zo training ging weet heerlijk

Begin al lekker aan te komen. Ziet er allemaal wat voller uit
Krachten uithoudingsvermogen lijkt ook met de dag vooruit te gaan
 
Huidige stack: whey perfection, mass perfection, liquid amino, crea pure, beta aline, L arginine, maltodextrine pure, ultra fine oats, multivitamine, vitamine D3, MCT olie, citruline malaat.
Alles huismerk van www.bodyenfitshop.nl

Iforcre nutrition: intimidate + maximize intense
 
Trainingen gaan heerlijk
Merk dat ik nog steeds meer kracht en uithoudingsvermogen krijg

Ik merk dat ik droger kom te staan en er harder uitzie

Buik wordt platter en denk dat ik over een paar weken al een zichtbaar wasbordje krijg haha

Schouders en armen worden voller en harder

Tijdens trainen een enorme pomp

Ook het eten gaat me goed af, de eerste paar dagen was het beetje lastig maar nu vraagt me lichaam bijna letterlijk om eten en gaat dat prima
Ik neem nog 2 weightgain shakes per dag erbij nu

Ik denk dat ik over een week of 6 a 8 eens wat foto's ga maken om de progressie te laten zien.

Morgen weer een nieuwe dag met eten en hard trainen

Keeo you posred!!
 
Door welk supplement denk je dat je de meeste/beste resultaten krijgt ?

/ik volg je.
 
Veel succes met je schouderblessuren bro!:thumbs:



edit: nvm, jij bent wrs met die kuur begonnen? Dan kan het prima (denk ik)
 
Veel succes met je schouderblessuren bro!:thumbs:



edit: nvm, jij bent wrs met die kuur begonnen? Dan kan het prima (denk ik)

Schouder blessure???...
 
Back
Naar boven