AndroidHealthClinic

Body&Fit whey shake oké?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
1 apr 2018
Berichten
13
Waardering
2
Lengte
1m83
Dag allemaal

Ik gebruik de whey shake van body&fit.
Ik hoor er alleen niet zoveel positiefs van.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze shake?
 
Body&Fit heeft jarenlang hun klanten belazerd en ging op een bizarre manier met de situatie om toen dit bekend werd, zou geen cent naar ze overmaken.
 
Ik las iets dat ze minder eiwitten in hun shakes droppen dat dan vermeld staat? klopt dat?
 
Alleen de smaak al..
 
Als je rommel wilt moet je daar bestellen ja. Voor betere kwaliteit en betere smaak kun je beter bij XXL kijken.
 
Ik heb gehoord dat je 2 extra vingers krijgt als je b&f whey gebruikt.
 
rommel of niet.. wil jij je geld aan een bedrijf geven die voor lange tijd ze klanten belazerde?
Het is niet zo dat er nergens anders eiwitten te koop zijn..
 
Omwille van de reeds genoemde argumenten ben ik ook van de B&F whey over gestapt naar de XXL Delicious. Heb nog een klein beetje van B&F wat ik op maak (weg gooien vind ik ook weer een beetje jammer) maar dan ga ik dus over op die van XXL. Heb inmiddels uit het proefpakket al wel de smaak "appeltaart" geproefd en die is echt lekker :D
 
Omwille van de reeds genoemde argumenten ben ik ook van de B&F whey over gestapt naar de XXL Delicious. Heb nog een klein beetje van B&F wat ik op maak (weg gooien vind ik ook weer een beetje jammer) maar dan ga ik dus over op die van XXL. Heb inmiddels uit het proefpakket al wel de smaak "appeltaart" geproefd en die is echt lekker :D

:menm:
 
Vind die shakes van B&F ook niet weg te krijgen vergeleken met die van XXL huismerk.
 
Vind die shakes van B&F ook niet weg te krijgen vergeleken met die van XXL huismerk.

Ik vind ze (met alle respect) lekkerder als de Whey Delicious van XXL.

Ik bestel waar mij het uitkomt. Ze doen het immers allemaal om het geld. En ja, ook XXL Nutrition.
 
Back
Naar boven