AndroidHealthClinic

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

Bezoekers in dit topic

Heljen

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2008
Berichten
1.835
Waardering
145
Introductie:

Na een maandje zonder supplementen te trainen besloot ik het supplement Agmatine van Body en Fitshop te bestellen en eens grondig te testen.

Ik las al enkele positieve reacties hier op het forum dus wil ik zelf testen als ik deze ook ga ervaren.

Naast de Agmatine gebruik ik enkel nog Whey, Lean Gain en WMS voor post workout.

Op die manier kan ik een beter oordeel vellen over de Agmatine.

Verder ga ik wel kleine "experimentjes" uitproberen tijdens deze maand.
Ik heb hier nog enkele andere supps staan die voor een betere pomp zorgen. Zo ga ik testen als ze elkaars werking ondersteunen of als er weinig verschil is;

Zo ga ik het eens combineren met de volgende supplementen. (Niet dagelijks)

- CitruPure
- ArgiPure
- Muscle & Pump Ultra
- Pre Workouts (NoxiPro, Pre workout power, NO 370, Hemo rage black ultra concentrated.)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Start van de log:

10qxfkm.jpg
1zgu643.jpg


De Agmatine komt in een klein potje met 140 capsules van 250mg. En kost €19,90.
De aanbevolen dosering is dat je elke dag 4 capsules neemt.
Die verdeel je dan als volgt.

Trainingsdagen: 2 capsules in de ochtend + 2 capsules een 30 tal minuten voor de training.
Rustdagen: 2 capsules in de ochtend + 2 capsules 6-8 uur later.

Dus als je even uitrekent dan kom je tot de conclusie dat je er 35 dagen mee toekomt. Dus voor 0,57 euro per dag kan je dit supplement gebruiken.

Dit vind ik persoonlijk een zeer scherpe prijs als je bedenkt dat de SNS Agmatine op Bodybuilding.Com $29,99 kost (€21) voor 90 capsules van 250 mg. Wat dan neerkomt op 0,93 euro per dag exclusief de verzendkosten die je nog moet betalen.

De geur van de capsules is redelijk sterk. Maar zeker niet hinderlijk. Als je de capsules in je mond neemt dan proef je er totaal niks van.


Ik train 5 dagen per week via het maximum overload principe.

Maandag: Benen
Dinsdag: Schouders
Woensdag: Biceps / Triceps / Onderarmen / Abs
Donderdag: Borst
Vrijdag of zaterdag: Rug

Dus straks post ik mijn eerste bevindingen met de Agmatine op de arm dag.
Elke training vul ik de log aan en ook op rustdagen als ik een werking voel.

Hoop dat ik jullie op die manier goed kan informeren over het product.

Na deze maand schakel ik over naar de N-Carbamylglutamate en ga ik beide producten met elkaar vergelijken.

Edit: Hier is ook nog een artikel over Agmatine Klik


Gebruikte combinaties:
- Agmatine standaard: 2 caps ochtend + 2 caps pre workout
- Agmatine PWO: 4 caps pre workout
- Agmatine + Muscle & Pump Ultra + Hemo Rage: 4 caps agmatine + 4 caps Muscle & Pump Ultra + 1 scoop hemo rage
 
Laatst bewerkt:
succes proefbunny
 
Netjes, we gaan je volgen:)
 
volg deze ook zie :)
 
Ben ook wel benieuwd naar Agmatine.
Kijken of er echt zo´n fanatische aanhoudende pomp van komt.
 
nice, volg je ook
 
Ga deze ook volgen, gebruik het zelf ook.
 
Training 1: Biceps / Triceps / Onderarmen / Buik

Zoals geadviseerd heb ik de 2 capsules een 30 minuten voor de training ingenomen. De training van vandaag geeft me altijd wel een behoorlijk strak gevoel in mijn armen. Maar vandaag merk ik dat dit gevoel nog veel feller is.

Tijdens de opwarming voor mijn biceps voelde ik de pomp al komen. En kreeg daardoor echt zin om met de zware gewichten te beginnen.

Met het maximum overload principe doe je maar 4-6 reps. Ik merkte altijd al dat je hierdoor minder pomp krijgt dan wanneer je bv 8-12 reps maakt. Ondanks dat feit heb ik toch een reuze pomp in mijn armen gekregen. De pomp in de biceps (eerste getraind) bleef gedurende de hele training aanwezig. Tijdens de dips voelde ik ook het bloed naar mijn borst stromen waardoor ik ook een pomp in mijn borst kreeg.

Een krachttoename was er voorlopig nog niet.

Eerste oordeel is dus zeer positief. Nu hopen dat bij de andere trainingen het gevoel zich kan doorzetten.
 
hebbie nou nogsteeds een pomp?
 
hoe lang zou de pomp aan kunnen houden?
 
30-90min ofzo

Lijkt me ook wel een goede zone. Merk dat de pomp vandaag 50-60 min volhield. Maar was ook meer een training met lage reps. Met hoge reps blijft het voor mij langer volhouden.
 
Lijkt me ook wel een goede zone. Merk dat de pomp vandaag 50-60 min volhield. Maar was ook meer een training met lage reps. Met hoge reps blijft het voor mij langer volhouden.

Ik heb laatst biceps getraind, 3x 4x8 principe.

Laatste oefening was met barbell, toen die was afgerond heb ik met dumbbells van 6kg gewoon als een gek op en neer staan te zwaaien, aders nog nooit zo dik gezien bij mij en een hele lange pomp gehad.
 
Vandaag zijn mijn armen (vooral biceps) nog wat stijf van de training van gisteren. Deze ochtend 2 capsules genomen en namiddag een 20 min gebeld. Toen was mijn rechterarm weer helemaal opgepompt. Weliswaar niet zo fel als na een intense training maar normaal heb ik nooit een bicepspomp door het bellen. :p.

Zojuist weer 2 caps genomen en binnen een 30tal minuten trainen.

Borst staat er op het programma dus hoop op een knalharde pomp :D
 
En is het eigelijk nodig om 2 caps 's morgens te nemen denk je?
Of heb je genoeg met die 2 voor je training voor een lekkere pomp?

Thanks
 
En is het eigelijk nodig om 2 caps 's morgens te nemen denk je?
Of heb je genoeg met die 2 voor je training voor een lekkere pomp?

Thanks

Goh dat weet ik eigenlijk niet. Bij de SNS agmatine las ik ook dat ze dezelfde dosis adviseren ofwel dat je de 4 capsules preworkout neemt. Ik zal volgende week op de armdag dit eens proberen en kijken als ik een fellere pomp heb op die manier.

Training 2: Borst

Vandaag stond de borst op het programma. Na de opwarming voelde ik al een goede pomp opkomen. Heb iets meer volume in mijn borsttraining dan bij biceps. Heb hier 3 oefeningen van 3x6 reps (exclusief opwarming)
Tijdens de training geen spectaculaire pomp gehad maar wel altijd een strak gevoel. Toen ik na de training in de spiegel keek zag ik immers wel dat mijn borst serieus opgepompt was en dat alles enorm strak stond.
 
Back
Naar boven