Fitness Seller

Body For Life (Crap?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
98
Waardering
0
Wat vinden jullie bb'ers nou eigenlijk van Body for Life?

Het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat iemand in 12 weken
van een ongetraind iemand in een gespierd (en ripped)
persoon kan veranderen.

Ik denk wel dat als je die 12 weken erg veel tijd besteedt aan
training en voeding dat je veel resultaat kan boeken maar
zoveel??
Nou ja, mr. X zou er op zijn manier natuurlijk ook wel komen
in 3 maanden ::rolleyes:

Of bedoelen ze met die plaatjes dat de after-foto een paar
jaar later is? Het kan natuurlijk ook zijn dat die foto's van die
mensen gewoon in de bulk-periode was. :D

deze gast is ook grappig:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Kijk, in 12 weken kan je natuurlijk niet van een takje een boom maken, spierwinst kan in 3 maanden nooit veel zijn.
Maar wat men wel kan doen is mensen met een hoog vet% maar ook een redelijke spiermassa droogtrainen in 3 maanden.
Doordat de spieren beter zichtbaar zijn lijkt het dan alsof deze personen een snelle progressie hebben geboekt terwijl het puur gaat om vet% laten dalen zodat de al aanwezige spieren zichtbaar worden.

Is dit mogelijk in 3 maanden? Zeker wel met een goed dieet en de nodige training event. extra suppletie van fatburners ed.
 
Ja precies T dat bedoelde ik, ik dacht al dat dit nooit mogelijk was; droogtrainen waarschijnlijk wel idd.

Maar die gast van die site die ik opgegeven had was wel:
'in 12 weken van een takje een boom' :eek:

Maar die wil ook producten verkopen...

anders is het wel een goed voorbeeld voor me
(niet dat ik op z'n before pics lijk, moest ik er ff bij zeggen)
 
Die gast staat daar met een krant in beide foto's, hoe kunnen wij weten dat dat 12 weken later is?
Staat nergens een datum op ofzo. En met zulke foto's kan je gemakkelijk manipuleren met een goed foto bewerkings programma.
In ieder geval wat hij daar heeft gewonnen daar gaat meer tijd over dan 3 maanden, dat weet ik wel zeker.
 
Wat ik weet van het BFL program, dat je de 12 weken cyclus meerdere malen kunt doorlopen. Veel mensen vallen na 12 weken terug in oude gewoonten en komen ook weer gewoon aan. Anderen vinden het leuk in 12 weken resultaat te behalen en plakken er nog eens (en nog eens) 12 weken achteraan. Zo ook veel mensen met before & after pics.
De theorieen zouden gewoon basis theorieen over voeding en beweging zijn.
 
Originally posted by admin
Die gast staat daar met een krant in beide foto's, hoe kunnen wij weten dat dat 12 weken later is?
Staat nergens een datum op ofzo. En met zulke foto's kan je gemakkelijk manipuleren met een goed foto bewerkings programma.
In ieder geval wat hij daar heeft gewonnen daar gaat meer tijd over dan 3 maanden, dat weet ik wel zeker.

Mee eens,
en dan heb je het alleen maar over de krant.
Misschien is die kop van die gozer ook wel gedaan,
of het is gewoon z'n broer.
 
tja dit kan dus never nooit niet.... 16 kg droge spiermassa in 12 weken whahahahahahahah!!!
 
Ik heb zelf vorig jaar meegedaan met Body For Life samen met 60 andere mensen bij ons op de sportschool.
Mijn ervaringen: 35% van de mensen die meedoen valt vroegtijdig af. 55% bereikt geen of nihil resultaat doordat er niet genoeg discipline was voor training of voeding. Een paar mannen hebben wel redelijke resultaten gehaald, maar die waren dan ook elke dag as een gek aan het cardio'en. Als je goed naar de foto's van hen kijkt zie je dat ze niet groter zijn geworden, maar slanker en dus beter gedefinieerd.

Ikzelf heb wel spiermassa gewonnen omdat ik als vreetzak mezelf 6x per dag begon vol te vreten i.p.v. 3x per dag. Mijn nadruk lag ook bij de krachttraining en spieropbouw, vetter ben ik dus ook geworden. Ik was als enigste van de 60 mensen die aangekomen was na de 12 weken en won daarmee de troostprijs.
 
Wat wel positief was aan BFL:

voordat ik aan BFL meedeed kwam ik één keer in de week in de sportschool en bereikte niets.
Door BFL heb ik de lol van het sporten ontdekt en ben nu ruim een jaar later nog steeds 5x per week in de sportschool en fanatieker dan ooit.
 
Ja, het vergt wel veel discipline om aan BFL mee te doen en om
het ook vol te houden.

Dus als ik jou hoor praten is BFL is ook toegankelijk voor mensen uit het buitenland en niet alleen voor Amerikanen??
Of bedoelde je dat het alleen op jouw sportschool georganiseerd was?
 
Originally posted by Jefro


Mee eens,
en dan heb je het alleen maar over de krant.
Misschien is die kop van die gozer ook wel gedaan,
of het is gewoon z'n broer.

Die krant kan hij natuurlijk bewaard hebben...
 
Originally posted by Bouwer
Dus als ik jou hoor praten is BFL is ook toegankelijk voor mensen uit het buitenland en niet alleen voor Amerikanen??
Of bedoelde je dat het alleen op jouw sportschool georganiseerd was?

Het werdt bij ons op de sportschool georganiseerd en er was een prijs aan verbonden voor degene met het beste resultaat.

Je kon jezelf wel aanmelden via internet bij de amerikaanse BFL en daar ook aan meedoen.
 
Hoi ik ben net thuis van 2 weken op reis.

Ik volgde Body for Life zonder me aangemeld te hebben voor de een of andere competitie, maar gewoon door van hun webstek het trainingsprogramma te downloaden.
Ik heb zelfs hun boek niet maar lees op andere webstekken dat het een geweldig stuk motivatie is, zeg maar zoiets als het boek van Allen Carr voor mensen die willen stoppen met roken.
Ze promoten enorm hun eigen produkten maar die hoef je niet te kopen als je daar geen zin in hebt.

Maar vervolgens deed ik al bijna alles anders dan zij voorschrijven dat ik er volledig van afstap.
Ik doe dus een ketodieet en dat is niet hetgene wat zij voorschrijven.. wel eet ik 6x per dag en dat is dus al een geweldige vooruitgang. Ben sinds ik rond 7 oktober mee begonnen (precieze datum is wat onduidelijk omdat ik eerst mijn KH voorraad moest opmaken) en ben sindsdien 8 kg en 40 cm in omvang (8 meetpunten) afgevallen. Maar met KT ben ik dus pas 3 weken bezig en heb het wegens 2 weken fietsvakantie op sterk water gezet tot mijn terugkeer (vandaag 21 nov). Omdat mijn cardio (spinning en aquajogging) nogal wat KT elementen heeft en langer dan 20 minuten duurt bleek KT volgens de BFL methode niet zo goed te werken. Wanneer ik op vrijdag benen deed was ik zaterdag gesloopt bij spinning. Dezelfde dag benen en direct erna spinning kan wel.
Ik wilde dus een vorm waarin ik mijn benen voor KT wanneer ik NIET de volgende dag zwaar benen-cardio hoef te doen. Dat kan alleen als ik benen KT op een vaste dag doe. Bovendien wilde ik toch ook iets met het ketodieetelement doen. Daarbij moet je voor de carbo-loading dag een full body workout doen op de dag dat de carboloading begint. Dus vandaar dat ik nu al na 3 weken het hele BFL plan verlaten heb, maar wel nog zeer enthousiast ben over een aantal aspecten zoals 3x per week cardio en 3-4 x per week KT evenals 6x per dag eten..

Greetz

Esperantist(in)o
 
Back
Naar boven