XXL Nutrition

body for life

Bezoekers in dit topic

Maurice

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
52
Waardering
0
Weet niet of dit wel de juiste thread is... Maar wie heeft er wel eens in het book 'body for life' gekeken van Mr. Bill Phillips, de man achter de EAS supplementen. Misschien hebben jullie die krankzinnige voor en na-foto's wel eens gezien?? Ik was gewoon benieuwd of het de moeite waard is. Het klinkt eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn...
 
als ik de advertenties alleen al zie heb ik al zoiets van bedrog, eerlijk gezegd
 
nee hoor t schijnt geen bedrog te zijn. T is natuurlijk wel een grote reclamstunt voor eas. maar t schijnt dus in 12 weken te kunnen..
 
Het is zeker geen bedrog en sommige hebben meer dan 1 challenge gedaan. Ik heb het boek ook.

3 x krachttraining
3x cardio
1 Junkdag en rustdag
6x per dag eten.
Porties zo groot als je handpalm.
KEV: 40-40-20

Eigenlijk staat alles op de site, het boek heeft niet zoveel toegevoegde waarde.
 
Originally posted by Dutchgirl
Het is zeker geen bedrog en sommige hebben meer dan 1 challenge gedaan. Ik heb het boek ook

Eigenlijk staat alles op de site, het boek heeft niet zoveel toegevoegde waarde.

Die challenges dateren eigenlijk al van in de tijd dat Bill nog voor het magazine "Muscle media 2000" werkte. Heb die toen ook nauwgezet gevolgd en vond het indrukwekkend maar had m'n twijfels. De resultaten waren toen al verbasingwekkend. Zonder AA's? Zou het niet durven zweren!
 
Dutchgirl misschien stomme vraag maar is dat boek in het Nederlands en hoeveel kostte het?
 
Hoi IKSz,

Het boek is in het Engels en ik heb het besteld bij de Donner. Donner boeken zit in Rotterdam. Je kon kiezen uit twee versies nl uit Engeland of Amerika. Volgens mij rond de 30 euro. Ik weet het niet meer zeker, omdat ik meer boeken had gekocht en korting kreeg. Ik bestel vaak boeken uit Amerika/Engeland vanwege mijn personeelskorting, maar nu werk ik er niet meer.



Volgens mij is bestellen via Amazone goedkoper:

Body for Life: 12 Weeks to Mental and Physical Strength

Bill Phillips, Michael D'Orso
ISBN: ISBN: 0007149670

Originally posted by iKsZ
Dutchgirl misschien stomme vraag maar is dat boek in het Nederlands en hoeveel kostte het?
 
Laatst bewerkt:
Mensen uit reclames of boeken ken ik niet, maar wel gewone Amerikanen die ook op het Body-for-life forum zitten. Maar ja ik weet niet of ze AS hebben gebruikt. Ik krijg alleen before and after foto's te zien.

In twaalf weken een mooi lichaam is onhaalbaar als je modder vet ben, maar als je meerdere challenge heb gedaan kan je er best mooi uitzien, alleen niet zo droog en gespierd lijkt mij.

Wat vinden jullie eigenlijk van de trainingsmethode?

greets Daffy


Originally posted by SQUAT


Die challenges dateren eigenlijk al van in de tijd dat Bill nog voor het magazine "Muscle media 2000" werkte. Heb die toen ook nauwgezet gevolgd en vond het indrukwekkend maar had m'n twijfels. De resultaten waren toen al verbasingwekkend. Zonder AA's? Zou het niet durven zweren!
 
EAS = Muscle Media 2000 = Body for life

Bill Phillips is de oprichter van het tijdschrift Muscle Media 2000, wat nu Muscle Media heet (zonder 2000).
Naar mijn weten is hij er tot op heden ook nog steeds eigenaar van.
Vroeger (tot zo'n jaar of 4 geleden) schreef de inmiddels overleden, maar zeer bekende doping goeroe Dan Duchaine (site: www.qfac.com) een eigen column in MM2000. Bill Phillips is toen op een gegeven moment van strategie veranderd en keerde zich faliekant tegen alles wat met anabolen te maken had.

Van de deelnemers aan Body for life denk ik dat ze wel al een zeer goede basis moeten hebben en dat het effect vooral moet komen van het kwijtraken van vet.
 
Re: EAS = Muscle Media 2000 = Body for life

Het boek gaat eigenlijk bijna alleen maar over afvallen!!! :)

Originally posted by Gespierd Stuk
Bill Phillips is de oprichter van het tijdschrift Muscle Media 2000, wat nu Muscle Media heet (zonder 2000).
Naar mijn weten is hij er tot op heden ook nog steeds eigenaar van.
Vroeger (tot zo'n jaar of 4 geleden) schreef de inmiddels overleden, maar zeer bekende doping goeroe Dan Duchaine (site: www.qfac.com) een eigen column in MM2000. Bill Phillips is toen op een gegeven moment van strategie veranderd en keerde zich faliekant tegen alles wat met anabolen te maken had.

Van de deelnemers aan Body for life denk ik dat ze wel al een zeer goede basis moeten hebben en dat het effect vooral moet komen van het kwijtraken van vet.
 
En wat is het verschil tussen de Engelse versie en de Amerikaanse??
 
Hi IksZ,

Volgens mij alleen de levertijd en misschien de uitgever. Inhoudelijk gewoon hetzelfde.

groetjes Daffy
 
Back
Naar boven