Fitness Seller

Body recomp op test only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AB-1212

Novice
Lid geworden
20 sep 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
19%
Hi medebodybuilders,

Ik wil volgende week aan een test-e only cycle beginnen (500mg per week verdeelt over 2 injecties). Ik zit op een aardig hoog vetpercentage.. Zo een 18%. Ik wil graag bulken om veel spiermassa aan te zetten, maar de goal is dus niet om vetter te worden. Ik heb wel eens vaak voorbij zien komen dat je kunt bodyrecompen op een test only, maar ook vaak genoeg voorbij zien komen dat test only daar niet echt ideaal voor is. Iemand ervaringen misschien of tips voor mij zodat ik leaner kan worden en tegelijk vetvrije massa kan aankomen?
 
Ik zou echt niet gaan bulken wanneer je al op 18% staat. Met wat test erbij is dat vragen om gyno.
Kleine deficit hanteren? Zou ik daarmee ook veel lean muscle mass kunnen winnen?
 
Beter eerst wat cutten en dan je kuur doen
Wel slimmer inderdaad thanks!
Is het wel mogelijk om te recompen op een test only? Meer als in 2 a 3 kg vet verliezen en 6kg lean mass aan te komen? Ik heb het wel eens zien voorbij komen, maar het wordt ook vaak weer tegengesproken dus ik kom hier even echt niet uit.
 
Is zeker mogelijk, maar waarom zou je half werk willen doen als je ook heel werk kan leveren? Ik zou je niet te veel vastpinnen op de kilo's.
Volkomen gelijk heb je. Dankjewel!
 
Met recompen moet je echt niet rekenen op 6kg spiermassa.
Komt eerder in de buurt van 2kg.
Maar zoals je er over praat, kan je beter nog een paar maanden uitzoeken hoe en wat.
 
Back
Naar boven