XXL Nutrition

body research danabol DS

Bezoekers in dit topic

anavar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
119
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
7%
ik heb onlangs van een nieuwe source wat dianabol besteld, en ik vraag me af of dit een fake is of de real deal.

het zijn 10mg blauw gekleurde dianabol tabs in de vorm van een hartje, met breeklijn in het midden.

op de buisjes staat manufactured by march pharmaceuticals, distributed by body research.

mfg. date: 07.05.2008
exp. date: 07.05.2012

verder staat er nog een tekst in het thais op en twee adressen van de maker en distributeur.


als iemand hiet meer van weet dan hoor ik het graag.
alvast bedankt!

DSC02323.jpg


DSC02326.jpg
 
dat topic heb ik al gelezen maar er is geen verpakking te zien, en deze tabs worden erg veel nagemaakt volgens de vele topics op amerikaanse fora.
 
Ja ik heb ze nu ook thuis maar zijn wel echte, me buddy die had ze ook gebruikt. alleen heb ander verpakking,en etikete klopt niet bij mij.er horen er 500in te zitten maar zitten er 300 in.maar vetrouw me buddy we hebben altijd samen gekuurt.maar vetrouwen is goed maar controle is beter:p
 
ik heb onlangs van een nieuwe source wat dianabol besteld, en ik vraag me af of dit een fake is of de real deal.

het zijn 10mg blauw gekleurde dianabol tabs in de vorm van een hartje, met breeklijn in het midden.

op de buisjes staat manufactured by march pharmaceuticals, distributed by body research.

mfg. date: 07.05.2008
exp. date: 07.05.2012

verder staat er nog een tekst in het thais op en twee adressen van de maker en distributeur.


als iemand hiet meer van weet dan hoor ik het graag.
alvast bedankt!

100 % fake mister.
Je kan het alleen zien als je de vierkante potjes hebt met 500 stuks erin en boven in de dop moet alswaare een leuwen merk in zitten
 
Kijk hier maar eens March zelf heeft ook gereageerd:

http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=6902

Wat dacht je nou echt dat march op die sites zitten, ik zit in bangkok al 4 jaar dat die producten cipionax,testolix,en zo zijn er nog veel meer producten hier in omloop die jullie allemaal niet kennen ,dat die door de fda goed gekeurd zijn.
Maar wat de topick starter heeft is fake,ik zal hier eens van de week eens en foto platsen dat zijn dianabol die er weinig mensen van jullie gezien zullen hebben of tegen gekomen zijn.
Dat is een 100 % echte goedgekeurd product en door de fda goedgekeurd.
En als ik wil kan ik eens aan de deur kloppen bij march woon er vlakbij.
 
die vierkante potjes ken ik ook wel, de verkoper waar ik deze danabol heb gekocht had ook 500 stuks verpakkingen. hij verkoopt trouwens ook cypionax, bonavar en andere body research producten.

de tabs smaken trouwens wel bitter en ik heb een krachttoename gemerkt op 30mg per dag. ik kan ook wel wat high res fotos van de tabs zelf posten, misschien kan je daar wat mee.
 
Iemand enige idee,deze worden dus veel nagemaakt of niet.heb zelf ook een potje namelijk met 300 van die dingen.
 
IK heb die potten van 500 die zo genaamde fake zijn ook, en heb er een paar duizend pillen van gehad en al die jongens gingen er als een speer op zonder er iets bij te nemen...
Als er methandrostenolone in zit maakt het mij niet zoveel uit als ze maar goed werken en wij hebben ze zelf op gehaald waaronder ook cipionax en nog veel meer en ze gingen er zeer goed op...
Alleen jammer is dat de lijn hier naar toe opgedroogd is....
En de topicstarter moet gewoon 40mg p/d nemen en na een week merk je het al,en anders is het onder gedoseerd of zit er niks in....
 
ja

Wat dacht je nou echt dat march op die sites zitten, ik zit in bangkok al 4 jaar dat die producten cipionax,testolix,en zo zijn er nog veel meer producten hier in omloop die jullie allemaal niet kennen ,dat die door de fda goed gekeurd zijn.
Maar wat de topick starter heeft is fake,ik zal hier eens van de week eens en foto platsen dat zijn dianabol die er weinig mensen van jullie gezien zullen hebben of tegen gekomen zijn.
Dat is een 100 % echte goedgekeurd product en door de fda goedgekeurd.
En als ik wil kan ik eens aan de deur kloppen bij march woon er vlakbij.

Natuurlijk wel, veel pharma's bewaken hun naam. Van BoS zitten meer gasten in Thailand en die zitten echt diep in de bizz en sturen samples en info. wat denk je van de mensen van BD zoals SBC, alan etc. Ga maar eens langs en let me know:D

Wat weet je b.v van Unigen?? Echt denk je??

Hi Ronny ,

yes the article looks ok to me , the pharmacy situation is ok at the moment , although there are only a few pharmacies that sell steroids now , the ones that pay the police , but even they seem nervous , the most popular items are the british dispensary and body research , plus sb labs and la pharma , also maxpro injectables , i found a new pharmacy that sells genesis , its now called www.unigen-lifesciences.com , thay only had a small catalogue of 5 items , provironum , stanozol tablets , deca, testoviron and testosterone compound , each box has a hologram and a serial number you can check on the site for authenticity , i sent you some testoviron and testosterone compound in seperate packages today , hope you get them , not sure what dutch customs is like , there were a few other UG labs stuff in the pharmacy that i'd never heard of , swarzkof labs , with a picture of a swiss flag on it , and singha labs , but the bottles didnt look very professional . i hear that in bangkok they have other stuff like global anabolics , ukpharma , thaiger etc , but havent seen them in pattaya ,

Cheers,

unigenR.JPG


Superbolic.jpg
 
Natuurlijk wel, veel pharma's bewaken hun naam. Van BoS zitten meer gasten in Thailand en die zitten echt diep in de bizz en sturen samples en info. wat denk je van de mensen van BD zoals SBC, alan etc. Ga maar eens langs en let me know:D

Wat weet je b.v van Unigen?? Echt denk je??

Hi Ronny ,

yes the article looks ok to me , the pharmacy situation is ok at the moment , although there are only a few pharmacies that sell steroids now , the ones that pay the police , but even they seem nervous , the most popular items are the british dispensary and body research , plus sb labs and la pharma , also maxpro injectables , i found a new pharmacy that sells genesis , its now called www.unigen-lifesciences.com , thay only had a small catalogue of 5 items , provironum , stanozol tablets , deca, testoviron and testosterone compound , each box has a hologram and a serial number you can check on the site for authenticity , i sent you some testoviron and testosterone compound in seperate packages today , hope you get them , not sure what dutch customs is like , there were a few other UG labs stuff in the pharmacy that i'd never heard of , swarzkof labs , with a picture of a swiss flag on it , and singha labs , but the bottles didnt look very professional . i hear that in bangkok they have other stuff like global anabolics , ukpharma , thaiger etc , but havent seen them in pattaya ,

Cheers,

IK heb dat engelse stuk hier gelezen en het is voor 100 % waar wat die menneer verteld en die is overal geweest zo te zien,al die labs wat die hier omschrijft ik ken ze allemaal,want dat heele ug rijtje hieboven zijn de SB LABS ,LA PHARMA,GLOBAL ANABOLICS ,good to buy. De rest gooi maar in de prullenbak.En over de unigen producten kan ik me niet over uitlaten,want die ben ik eerlijk gezegt nog niet tegen gekomen ,ik zal dat na moeten vragen.
Ik heb contact met en heele scherpe chineese die heeft en apo,en als ik hem wat vraag over en product wordt gelijk gebeld naar het bedrijf en ik weet het.
En in pattaya heb je eigenlijk ook niet zoveel keuze ,die hebben maar 4 verschillende merken daar.
Ik zal eens over 3 dagen hier en paar echte spullen laten zien ,met fotos dan weet je wat er hier zo in omloop is.
We hebben nu thailand new year,oftoewel song kran dus laat me er eve buiten.
 
IK heb die potten van 500 die zo genaamde fake zijn ook, en heb er een paar duizend pillen van gehad en al die jongens gingen er als een speer op zonder er iets bij te nemen...
Als er methandrostenolone in zit maakt het mij niet zoveel uit als ze maar goed werken en wij hebben ze zelf op gehaald waaronder ook cipionax en nog veel meer en ze gingen er zeer goed op...
Alleen jammer is dat de lijn hier naar toe opgedroogd is....
En de topicstarter moet gewoon 40mg p/d nemen en na een week merk je het al,en anders is het onder gedoseerd of zit er niks in....

Dat wil niet zeggen dat jij die potten van 500 fake zijn!
Dat die lange potjes hier boven fake zijn weet ik zeker.
De fake vierkantige potjes zijn er ook ,is te zien aan het hologram boven in het plastic dopje,plus dat de fake potjes iets kleiner zijn als de echte.
En in thailand zul je geen methandrostrolone tegen komen ,als er gefaked wordt,dan met methyltestoterone.
 
Dat wil niet zeggen dat jij die potten van 500 fake zijn!
Dat die lange potjes hier boven fake zijn weet ik zeker.
De fake vierkantige potjes zijn er ook ,is te zien aan het hologram boven in het plastic dopje,plus dat de fake potjes iets kleiner zijn als de echte.
En in thailand zul je geen methandrostrolone tegen komen ,als er gefaked wordt,dan met methyltestoterone.

Ja maar deze potten worden als fake omschreven op BOS forum,en er staat ook methandrostenolone op en komen uit thailand,en was geen methyltest,
en heb al heel wat merken diana gehad maar ze gingen hierop als een speer,heb wel naposim gehad waardeloos deed geen ene zak....
Het gaat mij erom dat de werkzame stof erin zit en wie het dan maakt zal mij een worst zijn,je gebruikt anabolica om er beter van te worden alhoewel dat iets dubbelzinnig is want je kan ook zo ter aarde storten bij misbruik.
Moet ook al tijd lachen om die antwoorden van ja met 4weken begint het wel te werken,zou niet best zijn als je in het ziekenhuis ligt en de arts zegt met een week of 4 merkje het wel hoor..
Als het goed spul is merkt je het snel want je lichaam reageert er direct op...
 
Thaibol

En in thailand zul je geen methandrostrolone tegen komen ,als er gefaked wordt,dan met methyltestoterone

Thailand was/is beroemd om zijn pinkies (Thaibol) gemaakt door de British Dispensary.

D-bol kan je testen met zwavelzuur uit de XTC-testset. Het geeft een donkerbruine afscheiding.

Fake Thaibol.jpg


Fake Thaibol1.JPG


XTC-tester.jpg
 
ik denk niet niet dat het metthyltestosteron is, ik voel me er niet agressief van (eerder een goede stemming), en de krachttoename was op dag 3 al te merken.

de verkoper waarvan ik deze danabol heb gekocht verkoopt ook de merken die dutchbodybuil heeft genoemd zoals sb labs, la pharma, maxpro en unigen, maar ook organon en british dispensary. heb al van andere mensen gehoord dat de organon sustanon en deca durabolin echt zijn.

misschien koop ik wel zo'n xtc kitje om een paar tabs te testen.
 
En in thailand zul je geen methandrostrolone tegen komen ,als er gefaked wordt,dan met methyltestoterone

Thailand was/is beroemd om zijn pinkies (Thaibol) gemaakt door de British Dispensary.

D-bol kan je testen met zwavelzuur uit de XTC-testset. Het geeft een donkerbruine afscheiding.

Ja vond ik ook wat vreemd die uitspraak want ze gooien je daar er dood mee,maar we zullen het wel horen hoe en wat....
 
En in thailand zul je geen methandrostrolone tegen komen ,als er gefaked wordt,dan met methyltestoterone

Thailand was/is beroemd om zijn pinkies (Thaibol) gemaakt door de British Dispensary.

D-bol kan je testen met zwavelzuur uit de XTC-testset. Het geeft een donkerbruine afscheiding.

Ja en nu kerel ,wat wil je met deze post beweren dan,dat deze tabs uit thai komen is al 20 jaar oud dat weten we allemaal.
Nu mag je als nog mijn stelling verbeteren ,methandrostrolone vind je hier in thailand niet ,want wordt er gefaked dan met methyltestoterone.
En ook zie je op die potjes methandonie opstaan,en als jij die kunt testen heelemaal goed toch maar uiteindelijk weet je nog niet of er methyltestoterone ,of methandrostolone erin zit.

---------- Toegevoegd om 06:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Ja maar deze potten worden als fake omschreven op BOS forum,en er staat ook methandrostenolone op en komen uit thailand,en was geen methyltest,
en heb al heel wat merken diana gehad maar ze gingen hierop als een speer,heb wel naposim gehad waardeloos deed geen ene zak....
Het gaat mij erom dat de werkzame stof erin zit en wie het dan maakt zal mij een worst zijn,je gebruikt anabolica om er beter van te worden alhoewel dat iets dubbelzinnig is want je kan ook zo ter aarde storten bij misbruik.
Moet ook al tijd lachen om die antwoorden van ja met 4weken begint het wel te werken,zou niet best zijn als je in het ziekenhuis ligt en de arts zegt met een week of 4 merkje het wel hoor..
Als het goed spul is merkt je het snel want je lichaam reageert er direct op...
Dat ben ik niet met je eens,de werking van methyltestoteron is weer verschillend dan methandonie,je zwellt van methyl harder op maar de halfwaarde tijd is flut.
En de methyl zal je geen happy feeling geven ,als methandonie want echte dianabol is een happy maker.
methandrostonlone wordt het meest gebruikt in oost europa ,warom weet ik niet maar het is zo.
En de hormonaale poeders komen uiteraad allemaal uit china ,en china heeft geen methandrostolone in het ass gebied,ik weet dat.
 


Dat ben ik niet met je eens,de werking van methyltestoteron is weer verschillend dan methandonie,je zwellt van methyl harder op maar de halfwaarde tijd is flut.
En de methyl zal je geen happy feeling geven ,als methandonie want echte dianabol is een happy maker.
methandrostonlone wordt het meest gebruikt in oost europa ,warom weet ik niet maar het is zo.
En de hormonaale poeders komen uiteraad allemaal uit china ,en china heeft geen methandrostolone in het ass gebied,ik weet dat.[/QUOTE]

ik ben niet opgezwollen de laatste twee weken, en m'n humeur is gewoon goed. van methyl test zou je juist agressief worden en daar heb ik dus helemaal geen last van. heb trouwens ook een hele goede eetlust op het moment wat volgens mij ook een van de eigenschappen van methandrostenolone is.

en china heeft weldegelijk methandrostenolone in poedervorm, heb het op verschillende sites aangeboden gezien (ook een waarvan ik uit ervaring weet dat ze de echte producten verkopen).
 
Dat ben ik niet met je eens,de werking van methyltestoteron is weer verschillend dan methandonie,je zwellt van methyl harder op maar de halfwaarde tijd is flut.
En de methyl zal je geen happy feeling geven ,als methandonie want echte dianabol is een happy maker.
methandrostonlone wordt het meest gebruikt in oost europa ,warom weet ik niet maar het is zo.
En de hormonaale poeders komen uiteraad allemaal uit china ,en china heeft geen methandrostolone in het ass gebied,ik weet dat.

ik ben niet opgezwollen de laatste twee weken, en m'n humeur is gewoon goed. van methyl test zou je juist agressief worden en daar heb ik dus helemaal geen last van. heb trouwens ook een hele goede eetlust op het moment wat volgens mij ook een van de eigenschappen van methandrostenolone is.

en china heeft weldegelijk methandrostenolone in poedervorm, heb het op verschillende sites aangeboden gezien (ook een waarvan ik uit ervaring weet dat ze de echte producten verkopen).[/QUOTE]

Heel goed dan dat je het weet,dat je in china poeders kunt krijgen dus je research ligt niet achter,dan zou ik je dan de volgende keer adviseren van te voren beter kijken voor wat je koopt.
Dan hoef je hier geen fake potjes te vermelden,en vragen zijn deze echt.
 
Back
Naar boven