XXL Nutrition

Bodybuilder gezocht voor performance tijdens Amsterdam Fashion Week (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

annemarijn

Novice
Lid geworden
15 aug 2022
Berichten
3
Waardering
3
Ik ben op zoek naar een bodybuilder die in de avond van 1 september een performance wil doen tijdens een evenement voor Amsterdam Fashion Week (betaald natuurlijk!). Wie vindt dit leuk om te doen? Meer details en info bij interesse!
 
Wat schuift dit? Ik vraag dit voor de ekte buffels :o
 
Ik ben op zoek naar een bodybuilder die in de avond van 1 september een performance wil doen tijdens een evenement voor Amsterdam Fashion Week (betaald natuurlijk!). Wie vindt dit leuk om te doen? Meer details en info bij interesse!
ak nu je toch bezig bent...?
 
  • Haha
Waarderingen: ak
€700 voor de performance en reiskosten uiteraard vergoed! Het idee is om een korte performance te doen, vergelijkbaar met een show tijdens een bodybuilding wedstrijd;)
 
Straks is het in een gay tent 😂
Ik ben hier jaren geleden ook op een oproep ingegaan en ik heb toen een leuke dag met shoot gehad, verschenen in een fitness magazine en een mooi centje verdiend.
Als je de shape en vrije tijd hebt zou ik het doen.
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Straks is het in een gay tent 😂
Het wordt zeker geen 'gay feest', maar uiteraard zullen er veel creatieve mensen en ‘bijzondere types’ rondlopen (het is immers fashionweek). We werken samen met een modeontwerper die homoseksueel is, graag dus iemand die dat respecteert :) Al met al een leuk creatief feestje, er zullen tijdens de avond verschillende performances plaatsvinden - de andere acts zijn voornamelijk muziek en dans.
 
Ik ben hier jaren geleden ook op een oproep ingegaan en ik heb toen een leuke dag met shoot gehad, verschenen in een fitness magazine en een mooi centje verdiend.
Als je de shape en vrije tijd hebt zou ik het doen.
Je bent geen bodybuilder, of was er toen een Piratenfestijn ? :heart:
ryan r is een echte fitness/beach boy
 
Ik ben hier jaren geleden ook op een oproep ingegaan en ik heb toen een leuke dag met shoot gehad, verschenen in een fitness magazine en een mooi centje verdiend.
Als je de shape en vrije tijd hebt zou ik het doen.
foto's van die shoot?
 
foto's van die shoot?
Goh, dan moet ik gaan zoeken. Eentje hadden ze eruit gepikt, je ziet alleen mijn rug in pak en Vivianne Hylkema (rip).
 
Ja ik wil wel hoor is er ook onbeperkt eten en drinken inbegrepen?
 
Back
Naar boven