XXL Nutrition

Bodybuilder gezocht voor theaterproductie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spoone

Novice
Lid geworden
7 jan 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
120kg
Vetpercentage
29%
HETPALEIS zoekt BODYBUILDER voor de theaterproductie Het Hamiltoncomplex.

Ben je een bodybuilder en vind je het een uitdaging om in een theatervoorstelling mee te spelen als mannelijke tegenhanger van 13 jonge vrouwen van 13 jaar? Wil je al lang eens met je spieren op een theaterscène staan of ben je gewoonweg nieuwsgierig naar dit kunstzinnig gebeuren? Heb je belangstelling om van acteren te proeven en deel te nemen aan een tournee in binnen-en buitenland?

Dan is onderstaande misschien iets voor jou?

HETPALEIS zoekt bodybuilder (mannelijk) voor de theaterproductie Het Hamiltoncomplex in regie van Lies Pauwels. Toneel- of podiumervaring is geen vereiste. De voorstelling speelt in HETPALEIS in Antwerpen en gaat nadien op tournee in België en Nederland

MEEDOEN
De auditie vindt plaats maandag 23 februari 2015 overdag en ‘s avonds (tussen 10u en 21u) en zal ongeveer 30 min per deelnemer in beslag nemen. Na inschrijving word je op de hoogte gebracht van het tijdstip van je auditie.
Laat gerust weten of je voorkeur uitgaat naar de voormiddag, de namiddag of de avond. In de mate van het mogelijke zal daar rekening mee worden gehouden.
Indien het niet lukt om op het moment van de auditie aanwezig te zijn, maar wèl interesse hebt om deel te nemen, gelieve alsnog contact op te nemen.

PRAKTISCH
Inschrijven kan tot 9 februari 2015 per mail naar Hanneke Reiziger (hanneke.reiziger@hetpaleis.be).
Vermeld je naam, adres, telefoonnummer en leeftijd. Stuur ook een foto van jezelf mee. Indien je nog vragen hebt kan je terecht bij Hanneke via mail of bellen op werkdagen (met uitzondering van vrijdag) naar 03-2028356 .

REPETITIES EN SPEELDATA
Hieronder vind je een voorlopig repetitieschema.
LET WEL: aangezien repetities worden opgesplitst is het niet nodig permanent aanwezig te zijn in onderstaand schema.
De eerste periode t.e.m. 16 mei is aanwezigheid miniem
Gedetailleerde informatie over de periode juni, juli en augustus wordt in een later stadium vastgelegd en zal in overleg gebeuren.
De laatste 3 weken voor de première wordt optimale beschikbaarheid gevraagd.

Repetitieschema
di 7 april t/m vrij 10 april 2015 (van 10u tot 16u),
ma 13 t/m do 16 april 2015 (van 10u tot 16u),
wo 22, za 25, wo 29 april, za2, wo 6, za 9, wo 13, do 14, vrij 15 mei en za 16 mei 2015 (de woensdagen van 14u tot 17u en op zaterdagen van 11u tot 16u)
ma 29 juni t/m vrij 3 juli, ma 6 t/m vrij 10 juli 2015 repetitietijden: van 10u tot 16u
ma 3 t/m vrij 28 augustus 2015 repetitietijden: van 10u tot 16u en misschien nog avonden)
op zaterdag 29 augustus 2015 (avant-première) vanaf 14u.
op zondag 30 augustus 2015 (première) vanaf 14u.

Speeldata in de Grote zaal van HETPALEIS:
Zaterdag 29 augustus 2015 19u00 Avant-première
1. Zondag 30 augustus 15u00 of 20u00 Première
2. Woensdag 2 september 15u00 of 20u00 (in het verlengde van de boekkaftactie in HETPALEIS)
3. Zaterdag 5 september 20u00
4. Zondag 6 september 15u00 matinee
5. Woensdag 9 september 15u00 of 20u00
6. Zaterdag 12 september 20u00
7. Zondag 13 september 15u00 matinee

Reisperiode grote schouwburg in Nederland en Vlaanderen
Vanaf 15 september tot 31 oktober 2015.
Deze reisperiode kan nog niet met concrete data worden ingevuld omdat de verkoop nog steeds bezig is. De voorstelling wordt aangeboden op woensdag namiddag/avond en vrijdag, zaterdag en/of zondag.

Speelperiode in HETPALEIS Grote zaal
8. woensdag 4 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
9. donderdag 5 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
10. vrijdag 6 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
11. zaterdag 7 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
12. zondag 8 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie laatste voorstelling

N.B. De aanvangstijden van de voorstellingen zijn onder voorbehoud en kunnen nog worden aangepast.


HETPALEIS is een theaterhuis voor kinderen, jongeren en kunstenaars in Antwerpen dat theater maakt, presenteert en omkadert voor kinderen en jongeren tussen 4 en 18 jaar. Per productie wordt een artistieke ploeg (regisseur, schrijver, acteurs, ontwerpers) samengesteld die tijdens het maken praktisch en inhoudelijk ondersteund wordt door de vaste medewerkers van het huis. Ofwel komt een theatermaker zelf met een idee, ofwel nodigt HETPALEIS een maker uit voor een opdracht. HETPALEIS zoekt daarbij naar diversiteit op alle vlakken: het kiest voor zowel jonge als ervaren kunstenaars, voor producties voor maar ook door kinderen en jongeren, voor zowel theater als dans en muziek … Het huis kiest voor een breed aanbod zodat ieder kind zich aangesproken voelt. HETPALEIS heeft drie presentatieplekken: de Grote zaal, de Kleine zaal en de HETPALEISbus.
 
Hallo, ik wil graag de mannelijke tegenhanger spelen van 13 jonge vrouwen van 13 jaar! Ik ben een winner!

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg



Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg


En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop snel van u te horen!


Groet,
Leroy Kakiay (aka 'Loco-lolo')



PS ik ben beroemd.
 
13 jonge vrouwen?

is het erg als ik een stijve krijg op het podium?
 
How about: 18 jonge vrouwen van 18 jaar oud?
 
Dat is het minst overzichtelijke en gestructureerde repetitieschema dat ik ooit gezien heb.

Ik adviseer stronglifts 5x5 beginnen met een lege halter
 
HETPALEIS zoekt BODYBUILDER voor de theaterproductie Het Hamiltoncomplex.

Ben je een bodybuilder en vind je het een uitdaging om in een theatervoorstelling mee te spelen als mannelijke tegenhanger van 13 jonge vrouwen van 13 jaar? Wil je al lang eens met je spieren op een theaterscène staan of ben je gewoonweg nieuwsgierig naar dit kunstzinnig gebeuren? Heb je belangstelling om van acteren te proeven en deel te nemen aan een tournee in binnen-en buitenland?

Dan is onderstaande misschien iets voor jou?

HETPALEIS zoekt bodybuilder (mannelijk) voor de theaterproductie Het Hamiltoncomplex in regie van Lies Pauwels. Toneel- of podiumervaring is geen vereiste. De voorstelling speelt in HETPALEIS in Antwerpen en gaat nadien op tournee in België en Nederland

MEEDOEN
De auditie vindt plaats maandag 23 februari 2015 overdag en ‘s avonds (tussen 10u en 21u) en zal ongeveer 30 min per deelnemer in beslag nemen. Na inschrijving word je op de hoogte gebracht van het tijdstip van je auditie.
Laat gerust weten of je voorkeur uitgaat naar de voormiddag, de namiddag of de avond. In de mate van het mogelijke zal daar rekening mee worden gehouden.
Indien het niet lukt om op het moment van de auditie aanwezig te zijn, maar wèl interesse hebt om deel te nemen, gelieve alsnog contact op te nemen.

PRAKTISCH
Inschrijven kan tot 9 februari 2015 per mail naar Hanneke Reiziger (hanneke.reiziger@hetpaleis.be).
Vermeld je naam, adres, telefoonnummer en leeftijd. Stuur ook een foto van jezelf mee. Indien je nog vragen hebt kan je terecht bij Hanneke via mail of bellen op werkdagen (met uitzondering van vrijdag) naar 03-2028356 .

REPETITIES EN SPEELDATA
Hieronder vind je een voorlopig repetitieschema.
LET WEL: aangezien repetities worden opgesplitst is het niet nodig permanent aanwezig te zijn in onderstaand schema.
De eerste periode t.e.m. 16 mei is aanwezigheid miniem
Gedetailleerde informatie over de periode juni, juli en augustus wordt in een later stadium vastgelegd en zal in overleg gebeuren.
De laatste 3 weken voor de première wordt optimale beschikbaarheid gevraagd.

Repetitieschema
di 7 april t/m vrij 10 april 2015 (van 10u tot 16u),
ma 13 t/m do 16 april 2015 (van 10u tot 16u),
wo 22, za 25, wo 29 april, za2, wo 6, za 9, wo 13, do 14, vrij 15 mei en za 16 mei 2015 (de woensdagen van 14u tot 17u en op zaterdagen van 11u tot 16u)
ma 29 juni t/m vrij 3 juli, ma 6 t/m vrij 10 juli 2015 repetitietijden: van 10u tot 16u
ma 3 t/m vrij 28 augustus 2015 repetitietijden: van 10u tot 16u en misschien nog avonden)
op zaterdag 29 augustus 2015 (avant-première) vanaf 14u.
op zondag 30 augustus 2015 (première) vanaf 14u.

Speeldata in de Grote zaal van HETPALEIS:
Zaterdag 29 augustus 2015 19u00 Avant-première
1. Zondag 30 augustus 15u00 of 20u00 Première
2. Woensdag 2 september 15u00 of 20u00 (in het verlengde van de boekkaftactie in HETPALEIS)
3. Zaterdag 5 september 20u00
4. Zondag 6 september 15u00 matinee
5. Woensdag 9 september 15u00 of 20u00
6. Zaterdag 12 september 20u00
7. Zondag 13 september 15u00 matinee

Reisperiode grote schouwburg in Nederland en Vlaanderen
Vanaf 15 september tot 31 oktober 2015.
Deze reisperiode kan nog niet met concrete data worden ingevuld omdat de verkoop nog steeds bezig is. De voorstelling wordt aangeboden op woensdag namiddag/avond en vrijdag, zaterdag en/of zondag.

Speelperiode in HETPALEIS Grote zaal
8. woensdag 4 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
9. donderdag 5 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
10. vrijdag 6 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
11. zaterdag 7 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie
12. zondag 8 november 2015 15u00 of 20u00 herfstvakantie laatste voorstelling

N.B. De aanvangstijden van de voorstellingen zijn onder voorbehoud en kunnen nog worden aangepast.


HETPALEIS is een theaterhuis voor kinderen, jongeren en kunstenaars in Antwerpen dat theater maakt, presenteert en omkadert voor kinderen en jongeren tussen 4 en 18 jaar. Per productie wordt een artistieke ploeg (regisseur, schrijver, acteurs, ontwerpers) samengesteld die tijdens het maken praktisch en inhoudelijk ondersteund wordt door de vaste medewerkers van het huis. Ofwel komt een theatermaker zelf met een idee, ofwel nodigt HETPALEIS een maker uit voor een opdracht. HETPALEIS zoekt daarbij naar diversiteit op alle vlakken: het kiest voor zowel jonge als ervaren kunstenaars, voor producties voor maar ook door kinderen en jongeren, voor zowel theater als dans en muziek … Het huis kiest voor een breed aanbod zodat ieder kind zich aangesproken voelt. HETPALEIS heeft drie presentatieplekken: de Grote zaal, de Kleine zaal en de HETPALEISbus.
huh
 
In!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Niemand al gevraagd? kom op, tis dutchbodybuilding forum!
En wat krijg je ervoor terug???
 
Wat krijg ik hiervoor, behalve gevangenisstraf voor pedofilie?
 
Hoezo euro's kan ik tegemoet zien op mijn bankrekening als ik mee doe?
 
Back
Naar boven