XXL Nutrition

Bodybuilder Neset Icli vanavond op ned 1

Bezoekers in dit topic

Pauw stelt overigens de vraag 'slik je daar allemaal pillen voor dan'. Suggestief misschien, maar niet gelijk de vraag of het om verboden middelen ging.

Ah c'mon; Het is media en media is er om de menigte te bespelen. Die gast weet donders goed dat 99% van de mensen 'doping' verstaat onder 'pillen'. Alleen wij bodybuilders maken hierin misschien het onderscheid tussen orals en visoliecaps of weet-ik-veel welk ander supplement. Ironisch genoeg is het voor onze groep juist irrelevant aangezien de onwetendheid die er bij de massa bestaat omtrent onze sport.

Hij had dus net zo goed spuiten kunnen zeggen. Mss bedoelt hij dan ook vitamine B12 injects ;)
 
Het is een journalist, die gooit visjes uit. Nu hapt Icli en Pauw kan er nog even op door gaan. Je kan er ook op reageren dat je supplementen neemt. Dan moet Pauw al meer gaan vissen.
 
Idd, maar ik ben ervan overtuigt dat de kijker al van het begin af aan beslist heeft dat die kerel wel moet gebruiken, zelfs voor de vraag gesteld wordt. Nu is dit in dit geval wel waar, maar over een amateursporter die naturel vrij groot geworden is wordt hetzelfde gedacht en die wordt ook met deze Icli geïdentificeerd.

Hij gooit dus niet echt een visje uit, maar lanceert gewoon een dooddoener waar hij zeker mee scoort. Er is maw niets wat die Icli kan zeggen waarmee hij aan geloofwaardigheid kan winnen. Daarnaast staan supplementen voor veel mensen ook al gelijk aan doping.
 
Hij heeft zich redelijk verweert alleen inderdaad jammer van zijn slechte Nederlandse taalbeheersing. En wat betreft de vraag van Paul of die pillen slikt. Ik vind het meer dan logisch dat hij er voor kiest om zijn gebruik niet aan de grote klok te hangen. Mensen denken nu eenmaal dat je alleen van AAS met een beetje trainen zo'n fysiek krijgt. Als hij had gezegd dat ie gebruikt, heeft het grote publiek wederom een negatief beeld van de sport en daarbij wordt zijn eigen inspanningen hierdoor in diskrediet gebracht.
 
Dat antwoord betreffende de Armeense kwestie is prima. Hij weet er te weinig van en wil pas er pas over oordelen als hij er meer over te weten komt. Daar is toch niks mis mee? Ik zou zo 123 ook niet kunnen bewijzen wat daar 100 jaar geleden wel of niet gebeurd is.

Ja, maar waarom wilde hij daar dan zo nodig zo enthousiast op reageren?
Ik dacht echt van, nou krijgen we toch een verhaal......
 
Pauw stelt overigens de vraag 'slik je daar allemaal pillen voor dan'. Suggestief misschien, maar niet gelijk de vraag of het om verboden middelen ging.

Gevolgd door Witteman die meteen roept:

Ja maar het komt toch veel voor dat er op sportscholen in anabolen gedeald wordt?

Weinig suggestief. ;)
 
ik zag neset paar uur geleden ook op sbs met het progamma hart van nederland of was het shownieuws? maargoed nadat de beelden van hem waren afgelopen en het beeld terug ging naar die wijven die dat presenteren zag je hun hem dik uitlachen. :eek:
 
Hij heeft toch een eigen sportschool, dan is het zeker niet vreemd dat hij zich niet uitlaat over AAS gebruik. Dan kan hij de boel wel opdoeken..
 
Laatst bewerkt:
ik zag neset paar uur geleden ook op sbs met het progamma hart van nederland of was het shownieuws? maargoed nadat de beelden van hem waren afgelopen en het beeld terug ging naar die wijven die dat presenteren zag je hun hem dik uitlachen. :eek:


Waarschijnlijk zeiden ze iets in de trend van 'maar hij heeft wel een kleine pik' of 'je zou zo'n vent op je hebben liggen!' en waren ze nog aan het nalachen op het moment dat het beeld weer bij hen terug was. Denk niet dat ze daar keihard even iemand staan uit te lachen puur om het beeld op zich.




Je kent die chickas, je weet togggg
 
haha "Ik gebruik zo min mogelijk geweld"
 
Het is een journalist, die gooit visjes uit. Nu hapt Icli en Pauw kan er nog even op door gaan. Je kan er ook op reageren dat je supplementen neemt. Dan moet Pauw al meer gaan vissen.


idd!

als mensen aan mij vragen of ik pillen slik zeg ik ook ja

miltvitaminen, vitaminen C enz....

simpele vraag nog simpeler antwoord;)
 
haha "Ik gebruik zo min mogelijk geweld"

Naja kijk, het gat tussen hem en al die mensen was gewoon te groot.

Ik kan me hèèl goed voorstellen dat de irritatie allom in z'n hoofd speelde.

Hoe kun je nou denken dat bodybuilders vechters zijn? Daarom loop je alleen maar het risico om schade aan je fysiek op te lopen. Bovendien is hij niet wendbaar genoeg om te 'vechten'. Alsof het een kickboxers is.

Ten tweede, Jeroen had het over dat het bovenlichaam een grote rol speelt? Jesus, een presentator mag wel de minimale hoeveelheid kennis nemen alvorens dergelijke vragen te stellen.

Ten derde, slik je daarom pillen? Fatima vol trost dat ze er naast Hockey van alles bijdoet en vol enthausiasme.

Bodybuilding is een aanslag op onze dagelijkse leefsT 24 uur per dag!! Zelfs als je slaapt ben je ermee bezig. Je kunt niet zomaar de deur voor uren zonder voeding om gezellig een liedje te zingen of een fotoshoot voor de FHM, meeste sporters kunnen dat wel.

Ten vierde, ze denken dat prestatieverhogende middelen een basis is waarmee je de rest kan verdoezelen.

Het is jammer dat hij niet familair genoeg was met de Nederlandse taal om Jeroen van repliek te voorzien, ik had graag het woord overgenomen.

Respect dat hij er nog ging zitten, ik zou me distanteren.
 
hmmm fatima de moreilo klinkt exotisch...
 
zeker! Ik heb Neset trouwens niet zien lopen in de studios in hilversum, had hem wel willen ontmoeten!
 
Ach als je naar zo'n programma gaat dan weet je gewoon 100% zeker dat je vragen gaat krijgen over gebruik. Zorg dan gewoon dat je je praatje klaar hebt. En als je dat soort vragen niet kan hebben dan moet je er niet gaan zitten.

Ik snap niet dat iedereen zo raar vind dat mensen vragen naar gebruik. Als een sprinter de 100m in 3 seconde zou lopen, zouden mensen ook wel gaan vragen of het wel allemaal 'natural' is. En als ze een monster zien met buitenaardse spiermassa dan is het dus logisch dat ze er ook naar vragen.

Als bodybuilder zal je gewoon niet serieus genomen worden, zeker niet als je gewoon glashard, overduidelijk zit te liegen over je gebruik. Helaas kan het niet anders, en daarom zou BB ook altijd 'underground' blijven.
 
Ja sorry hoor, maar ik heb zonder er 100% voor te leven armen van 45cm natural kunnen trainen. En dan zou 50 cm onmogelijk natural kunnen zijn als je er 100% voor leeft met training en voeding en rust? Er kan veel meer bereikt worden dan je denkt op natuurlijke wijze.

Dat antwoord betreffende de Armeense kwestie is prima. Hij weet er te weinig van en wil pas er pas over oordelen als hij er meer over te weten komt. Daar is toch niks mis mee? Ik zou zo 123 ook niet kunnen bewijzen wat daar 100 jaar geleden wel of niet gebeurd is.
Die boerenkool toch he, wat een grapjas, hahaha.
 
Ik postte dit bericht eerder, maar op een verkeerde thread denk ik.

Enkele screenshots van Neset Icli in het programma, voor wie het gemist heeft.
 
Back
Naar boven