XXL Nutrition

Bodybuilder Neset Icli vanavond op ned 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FromAmsterdam postte zojuist dat Neset aanstaande Donderdag in Jensen verschijnt.

Ben benieuwd of die dikke Jensen hem in de zeik durft te gaan nemen. Ik denk dat die vage sidekick Jan zelf wel door Neset genomen wil worden ;) :D

:roflol: Idd. Komt hij deze donderdag dan savonds half 11 of om 6 uur op de tv?
 
Hij had wat moeite met de Nederlandse taal. En zenuwen zijn dan ook niet bevoordelijk.

Ik vind dat hij het er wel goed vanaf heeft gebracht.
 
Hij had wat moeite met de Nederlandse taal. En zenuwen zijn dan ook niet bevoordelijk.

Ik vind dat hij het er wel goed vanaf heeft gebracht.

Dan is het des te gevaarlijker om bij zulke gasten aan tafel te gaan zitten. Die lui boeit het echt geen reet of hij nu Mr Universe of Mr Olympia is geworden, die willen gewoon weer iets hebben om onderuit te kunnen schoppen.
 
Je zou wel verbaast zijn hoeveel dames pro bodybuilders krijgen. Ligt natuurlijk verder ook aan hun eigen uitstraling en charisma maar ze hebben genoeg fans hoor ;)

Haha dat zijn ook alleen maar wijven afkomstig uit die business.
 
Haha dat zijn ook alleen maar wijven afkomstig uit die business.

Als ik een pro zou zijn, zouden de motivaties van de dames om met mij in bed te duiken me niet al teveel interesseren ;)

Maar idd, maatje 'PRO' is voor veel vrouwen toch echt teveel van het goeie. En nee, ze liegen niet altijd als ze zeggen dat ze het daadwerkelijk niet mooi vinden.
 
Dan is het des te gevaarlijker om bij zulke gasten aan tafel te gaan zitten. Die lui boeit het echt geen reet of hij nu Mr Universe of Mr Olympia is geworden, die willen gewoon weer iets hebben om onderuit te kunnen schoppen.


Exact mijn punt.
 
Oeioei, Neset bij Jensen. Die gaat keihard onderuit geschoffeld worden. Maar Jensen kennende doet ie het op zo'n manier dat het niet tè erg is, hij blijft wel altijd vriendjes met z'n gasten.
 
Haha die chick zat meteen aan zijn biceps te voelen :D
 
Ik heb zo eens zitten rekenen, ja dat was me even wat.

Maar als 1 op de 10.000 gasten een ****ing beest is en 1 op de 5.000 vrouwen vindt dat mooi, dan kunnen de beesten 2 gemiddeld twee keer zoveel vrouwen verdelen als normale mensen. Dat maakt dat zij makkelijk nken misschien, maar nog niet dat er veel vrouwen zijn die het mooi vinden. De getallen zijn trouwens puur hypothetisch, maar ik hoop dat jullie me nu voor één keer begrijpen.
 
Ik heb zo eens zitten rekenen, ja dat was me even wat.

Maar als 1 op de 10.000 gasten een ****ing beest is en 1 op de 5.000 vrouwen vindt dat mooi, dan kunnen de beesten 2 gemiddeld twee keer zoveel vrouwen verdelen als normale mensen. Dat maakt dat zij makkelijk nken misschien, maar nog niet dat er veel vrouwen zijn die het mooi vinden. De getallen zijn trouwens puur hypothetisch, maar ik hoop dat jullie me nu voor één keer begrijpen.

Dus met andere woorden, sla dat bier aan de kant en ga kuren ???
 
Oeioei, Neset bij Jensen. Die gaat keihard onderuit geschoffeld worden. Maar Jensen kennende doet ie het op zo'n manier dat het niet tè erg is, hij blijft wel altijd vriendjes met z'n gasten.

Dat denk ik ook. Neset Icli gebruikt "zo min mogelijk geweld", maar bij Jensen kan het wel eens nodig zijn. Jensen weet dat en vreest.
 
Gast, serieus, heb je er nu echt zo weinig kaas van gegeten?


Er zijn inderdaad nog steeds mensen die alleen maar cardioën in de sportschool omdat ze denken dat je van een keer week bicepcurl met 10 kilo al 50 cm armen krijgt. "Ja, en zo groot hoef ik niet te worden hoor." Pffff.

Ja sorry hoor, maar ik heb zonder er 100% voor te leven armen van 45cm natural kunnen trainen. En dan zou 50 cm onmogelijk natural kunnen zijn als je er 100% voor leeft met training en voeding en rust? Er kan veel meer bereikt worden dan je denkt op natuurlijke wijze.
 
50 cm op 3% als natural ... :rolleyes:
 
Ja tuurlijk zijn er wel chicks die dat geil vinden, kijk naar Purple. Maar over het algemeen zijn dat er bar weinig. Flink groot is natuurlijk een ander verhaal dan een freaking monster.

Vrouwen vallen op mannen die succes hebben in wat ze doen...

Dus ook al vinden ze bodybuilding maar niets ze zullen er wel naar opkijken... Mijn vriendin heeft gisteren meegekeken naar stukjes uit Cost of Redemption omdat ze het eens wou zien. Ze zei dat ze Coleman afreus vond maar dat ze wel bewondering heeft voor m
 
Net ff de herhaling gekeken.
Knap wat die gozer neerzet op het podium, maar laat hem wegblijven bij praatprogrammas!!
Zou zeggen, volg een goede mediatraining en begin eens bij goedemorgen nederland en niet meteen bij P&W !!
Wat een antwoord ook op die Armeense kwestie :o
Nee, lijkt mij een prima gozer maar niet in een praatprogramma.
Hij heeft trouwens niet gezegd dat hij niet gebruikt, hij heeft gezegd dat BB-en draait om trainen en voeding, daar had hij het bij moeten laten :D

Na ff googlen kwam ik dit ook nog tegen :D
Ik zoek Neset Icli
 
Net ff de herhaling gekeken.
Knap wat die gozer neerzet op het podium, maar laat hem wegblijven bij praatprogrammas!!
Zou zeggen, volg een goede mediatraining en begin eens bij goedemorgen nederland en niet meteen bij P&W !!
Wat een antwoord ook op die Armeense kwestie :o
Nee, lijkt mij een prima gozer maar niet in een praatprogramma.
Hij heeft trouwens niet gezegd dat hij niet gebruikt, hij heeft gezegd dat BB-en draait om trainen en voeding, daar had hij het bij moeten laten :D

Na ff googlen kwam ik dit ook nog tegen :D
Ik zoek Neset Icli

Dat antwoord betreffende de Armeense kwestie is prima. Hij weet er te weinig van en wil pas er pas over oordelen als hij er meer over te weten komt. Daar is toch niks mis mee? Ik zou zo 123 ook niet kunnen bewijzen wat daar 100 jaar geleden wel of niet gebeurd is.
 
Ik heb zo eens zitten rekenen, ja dat was me even wat.

Maar als 1 op de 10.000 gasten een ****ing beest is en 1 op de 5.000 vrouwen vindt dat mooi, dan kunnen de beesten 2 gemiddeld twee keer zoveel vrouwen verdelen als normale mensen. Dat maakt dat zij makkelijk nken misschien, maar nog niet dat er veel vrouwen zijn die het mooi vinden. De getallen zijn trouwens puur hypothetisch, maar ik hoop dat jullie me nu voor één keer begrijpen.

Er zijn echt megaveel vrouwen die kicken op een super-afgetraind lichaam. Volgens de evolutieleer zoeken vrouwen btw naar sterke mannen die gezondheid uitstralen voor goeie genen (voor de voortplanting toch iig).

Iemand van bv 1.90m bij 100kg en goed droog scoort hier een pak beter mee dan zonder dat lichaam. Spieren hebben zeker een uitwerking op veel vrouwen, het mag gewoon niet zo groot worden dat het de aandacht van al de rest onttrekt en dus niet meer menselijk overkomt. Zoals die Icli zal wel overdreven zijn wss, maar je begrijpt het punt wel.
 
Pauw stelt overigens de vraag 'slik je daar allemaal pillen voor dan'. Suggestief misschien, maar niet gelijk de vraag of het om verboden middelen ging.
 
Back
Naar boven