AndroidHealthClinic

bodybuilder van de week

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
bodybuilder van de maand

ik heb ook nog een ideetje eigelijk (weet niet of mijn idee mogelijk is maja) nl:

kunnen we niet elke week een "bodybuilder van de maand kiezen" ??

dat kunnen we dan gewoon zo doen dat er bijv iets van 10 deelnemers ofzo zijn en dat we dan een poll maken waarbij iedereen kan stemmen wie er de nieuwe bodybuilder van de maand moet worden. En de winnaar krijgt dan de titel "bodybuilder van de maand" en evt nog een andere prijs ofzoiets.

Is dit een goed idee en is dit mogelijk??

grtz Pascalletjuhh

Laatst bewerkt:
hoe kun je nu iedere WEEK bodybuilder van de MAAND kiezen???
j/k bro :D

vind het een heel leuk idee man, weet alleen niet of het veel werk is voor de admin / mod.

daanbreejen zei:
vind het een heel leuk idee man, weet alleen niet of het veel werk is voor de admin / mod.

ik wil wel mod worden voor ut bodybuilder van de maand onderdeel :D
ben elke dag minstens zo'n 2uur aanwezig op ut bord dus

ik weet ook nog een ideetje voor erbij: de winnaar krijgt dan x aantal reputation points, het is toch een soort reputatie verkiezing hé ;)

ey maar admin is dit wel mogelijk om zo'n verkiezingen te houden elke maand??

doen ze dat al niet op dat forum met al die ******* sterretjes? (je weet wel, dat forum waar espi ook op zit)

Maar dan lijkt het me beter om er "member van de maand" van te maken. Anders gaat men gewoon elke maand op de grootste/beste foto stemmen. Het probleem is dan hoe ga je iemand nomineren om mee te doen. Het is allemaal redelijk wat werk en ik houd het liever op 1 wedstrijd per jaar eigenlijk.

admin, het hoeft niet om het uiterlijk, dan wel grootte van de member te gaan, maar om de member in het geheel! Oftewel vriendelijkheid, kennis, humor ed.

Dat bedoel ik met member van de maand...

Maar je kan moeilijk 3400 leden in een poll zetten. Tenzij je het anders aanpakt en vooraf gaat nomineren wat weer veel tijd kost. Voorts hoe ga je iemand nomineren? Welke eisen ed? Niet eenvoudig.

idd, wel leuk idee, maar als t je om t fysiek te doen is, wat voor waarde heeft de online contest dan nog: 0,0 imo

maar idd, wie je gaat nomineren hangt af van bep eisen..en welke zullen dat zijn?

enne pascalletjuh, voor mod dien je 24/7 beschikbaar te zijn:D, maar leuk idee kerel nu nog ff de uitwerking idd:thumb:

admin zei:
Anders gaat men gewoon elke maand op de grootste/beste foto stemmen.

haha, krijg je echt een heel leger van penzen (zoals D. dat zo mooi geformuleerd had:p) als elke maand fotos worden gepost:)

en dan nog, wie zullen er tijdens t bulken fotoos posten hier. dan zal dit idee een snelle dood sterven als t puur op fysiek gaat

admin zei:
Dat bedoel ik met member van de maand...

Maar je kan moeilijk 3400 leden in een poll zetten. Tenzij je het anders aanpakt en vooraf gaat nomineren wat weer veel tijd kost. Voorts hoe ga je iemand nomineren? Welke eisen ed? Niet eenvoudig.

nou je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je minimaal 750 posts moet hebben (advanced bodybuilder geloof ik) dan vallen er al een hoop af...en verder zou je misschien een leeftijdsverdeling kunnen maken dat je bijvoorbeeld deze maand leeftijd 18 t/m 25 doet, volgende maand 25 t/m 35 doet en zo verder. Dus als we dan bijvoorbeeld een maand 18 t/m 25 doen dan maak je een poll (die je bv 3 dagen ofzo openhoud) waar dan mensen die zich willen nomineren hun pics of whatever kunnen posten en dat dan een mod ofzo daar de 10 of 15 beste uit kiest en dan aan het eind van de maand maken we een nieuwe pol waarbij de members kunnen kiezen wie van de 10/15 ze het besten vinden. (en dat kan dan qua fysiek maar ook qua kennis e.d)

en btw ik ben wel bereid om daar tijd in te steken als dat nodig zou zijn (graag zelfs :))

Handyman zei:
enne pascalletjuh, voor mod dien je 24/7 beschikbaar te zijn:D, maar leuk idee kerel nu nog ff de uitwerking idd:thumb:

maar de mods hier zijn toch echt niet 24/7 online hoor :rolleyes:

Ik denk dat dit een leuk idee kan zijn maar dan op de zin van een 2de verkiezing per jaar 1 op je fysiek de 2de op wat je voor het board gedaan hebt advieze hulp en dergelijke...

oke maar admin is zoiets in deze geest wel mogelijk?

volgens mij wil dit menneke hier gewoon moderator als status hebben :D

jaah!leuk..oh nee wacht dan wint CQ de poll weer en wordt het toch weer iemand anders :(:frown:

Ryu zei:
volgens mij wil dit menneke hier gewoon moderator als status hebben :D

sssssst veraad me niet ;)

hehe nee ik zeg niet dat ik persee moderator moet zijn van dat gedeelte kan ook iemand anders zijn als diegene daar tijd voor heeft.

maar ik zou het natuurlijk wel een eer vinden als ik dat mocht zijn :D

Laatst bewerkt:
Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven