MuscleMeat

bodybuilder verliest met handje drukken

Bezoekers in dit topic

Synthol is net als een m5 sticker plakken op je bmw 518.
 
synthol bastards
 
ik zou ook verliezen als ze met die mitrailleurs op je staan te richten buiten beeld...
 
Handje drukken is grotendeels techniek. Kijk maar naar wereldkampioen handjedrukken, dat is bepaald geen monstrousbeest met brute delts en armen.

+Dit is niet "gebuilt" met veel eten, hard trainen en lang wachten.. It's synthol! The miracle drug.
 
Geweldige uitspraak idd! :roflol:
 
Handje drukken is grotendeels techniek. Kijk maar naar wereldkampioen handjedrukken, dat is bepaald geen monstrousbeest met brute delts en armen.

+Dit is niet "gebuilt" met veel eten, hard trainen en lang wachten.. It's synthol! The miracle drug.

bij handjedrukken heb je vooral kracht nodig vanuit je onderarm vooral vanuit de bovenkant , maar je hebt wel gelijk is vooral techniek.
 
armpiedrukken is gewoon klote, als je je elleboog beetje meer naar je toetrekt moet de tegenstander een nog tegennatuurlijkere beweging maken, door dit leuke verschijnsel heb ik 2 maanden niet kunnen knallen!

NIE MEHR DRUCKEN! voor mij
 
Ik doe het ook niet meer (tenzij ik uitgedaagd wordt voor 1 potje ofzo)

Paar maanden geleden in de kroeg ook een paar wedstrijdjes gedrukt (na flink wat biertjes) wel alle potjes gewonnen maar daarna een maand een blessure gehad aan mijn bicep (komt natuurlijk omdat je 0,0 warmingup hebt voor het drukken en dan ineens volgas kracht zet, en dat zo een aantal keren achter elkaar)
 
Die gast die wereldkampioen is. Die brak toch de de onderarm van iemand van 160kg+, ter wijl hij zelf 110 was ofzo. Heb ik ooit op youtube gezien.
 
Die gast die wereldkampioen is. Die brak toch de de onderarm van iemand van 160kg+, ter wijl hij zelf 110 was ofzo. Heb ik ooit op youtube gezien.

je bedoelt dit filmpje

YouTube - Magnus Vs Megaman Arm Wrestle

is megaman vs magnus samuelsson , magnus is ook beresterk voor z'n gewicht , als je weet wat je moet trainen om top te zijn in armworstelen ben je al heel ver dan komen de technieken , als je een beetje traint erop win je wel van mensen die 30 kilo zwaarder zijn
 
haha, daar staat ie dan met zn opgespoten armen :roflol:
 
zijn jullie zeker dat we hier met synthol te maken hebben ???
 
je maakt een grapje? je ziet toch duidelijk als hij z'n armen gestrekt houd dat z'n bicep 'piekt' ?
 
Back
Naar boven