MuscleMeat

Bodybuilder vs powerlifter/strongman fysiek

  • Topic starter Bokito
  • Startdatum
  • Reacties 125
  • Weergaven 9K
  • Volgers 22

Bezoekers in dit topic

  • Status
    Niet open voor verdere reacties.
    99% van de blubberlifters zien eruit als pic related. Wellicht dat Larry Wheels een van de enige uitzonderingen is, maar die heeft ook gedaan aan bodybuilding. Dus zelf die wist beter.

    Blubberlifting vereist totaal geen toewijding in tegenstelling tot bodybuilding, waarbij je 24/7 op je voeding moet op letten ipv heel de dag beetje hamburgers en andere troep vreet.

    Daarbij ben je bij bodybuilding ook veel meer afhankelijk van genetics dan bij powerlifting. Uiteraard moet het ook wel in je genen zitten dat je een soort van natuurlijke kracht hebt, maar dat is nog niks vergeleken met wat er allemaal komt kijken bij bodybuilding(je frame, aanhechtingen van spieren, hoe je eventueel reageert op steroids, hoe snel je massa kweekt, ecto/meso/endo etc etc etc)

    Kortom; powerlifting is voor sissies die eigenlijk gewoon poep genen en totaal toewijding hebben.

    Bekijk bijlage 495921

    Vanity man. Jaloers zeker met je quartersquat genen. Een echte sissie is iemand die anderen afkraakt en uiteraard niet begrijpt dat toeweiding niet alleen ziet op clean kcals. Ook in PL heb je gewichtsklassen overigrns maar je arrogantie heeft je zeker belet om dat te onderzoeken.

    Vraag mij eigenlijk af waarom jij powerlifters als sissies wegzet. Is bodybuilding meer "mannelijk" dan powerlifting oid? Werkt het in jou koppie zo bekrompen? Kan je beter MMA gaan doen als je zo graag "dominant" wilt zijn. Ei
     
    Kwam net deze tegen op youtube, sterkste strikt curler lol en arm worstelaar.

    main-qimg-36e64a0fe6ca094aca8a8713ef259f73.jpeg
     
    Originaliteit is niet je sterkste punt, he?
    Moet je niet mij de schuld geven, kon er niet meer van maken. Als jullie papzakken gewoon een keer normaal voedsel nuttigde ipv alleen je vol te stouwen met fast food en anadrol, dan kan er wellicht iets anders van maken.

    Ik was even vergeten alle powerlifters per definitie een vp van minimaal 20 procent hebben
    20? Zat meer te denken aan minimaal 50. En dan ben ik nog genereus.

    Ik ben het wel eens met de algehele strekking

    Volgens mij snap je het punt niet. Somatypes komen bij Sheldon vandaan. Het idee dat ik met mijn post had was slechts een aanzetje geven aangezien jij met somatypes op de proppen kwam.
    Mijn punt blijft dat mensen een verschillende bouw hebben.

    Als bodybuilder heb je met veel meer factoren te maken dan een powerlifter. Daar kunnen jullie niet omheen. Of wel? Dan zie ik graag een onderbouwde tegenargument van jullie tegemoet.

    Vanity man. Jaloers zeker met je quartersquat genen. Een echte sissie is iemand die anderen afkraakt en uiteraard niet begrijpt dat toeweiding niet alleen ziet op clean kcals. Ook in PL heb je gewichtsklassen overigrns maar je arrogantie heeft je zeker belet om dat te onderzoeken.

    Vraag mij eigenlijk af waarom jij powerlifters als sissies wegzet. Is bodybuilding meer "mannelijk" dan powerlifting oid? Werkt het in jou koppie zo bekrompen? Kan je beter MMA gaan doen als je zo graag "dominant" wilt zijn. Ei
    ''Vanity man''
    1594576709974.png


    Zoals ik al eerder had aangeven: bij bodybuilding heb je te maken met veel meer factoren dan bij powerlifting. Bij powerlifting hoef je alleen sterk te zijn, that's it. Ondertussen kun je gewoon beetje aanmodderen met je voeding en andere zaken, terwijl je als bodybuilder wel met je voeding etc bezig moet zijn. Daarbij ben je bij bodybuilding ook nog eens heel erg afhankelijk van je genen etc etc.
     
    Bij powerlifting hoef je alleen sterk te zijn, that's it. Ondertussen kun je gewoon beetje aanmodderen met je voeding en andere zaken,
    Lees eerst, bijvoorbeeld, eens https://www.amazon.com/Science-Practice-Strength-Training-Second/dp/0736056289 en start de discussie opnieuw.

    Eerder heeft geen enkele zin, een ander vergelijkbaar boek mag ook maar die ik hier post is een soort bijbel dus ik zou daarmee beginnen. Van Bompa heb je bijvoorbeeld Periodization, ook leerzaam. Succes.
     
    Als jullie papzakken gewoon een keer normaal voedsel nuttigde ipv alleen je vol te stouwen met fast food en anadrol, dan kan
    Ik doe het met fastfood en alcohol.
     
    Lees eerst, bijvoorbeeld, eens https://www.amazon.com/Science-Practice-Strength-Training-Second/dp/0736056289 en start de discussie opnieuw.

    Eerder heeft geen enkele zin, een ander vergelijkbaar boek mag ook maar die ik hier post is een soort bijbel dus ik zou daarmee beginnen.
    Ja ik ga even een boek voor 60 dollar kopen zodat ik kan lezen dat ik gelijk heb.

    Vertel mij maar eens wat je nog meer nodig hebt buiten wat natuurlijke kracht. De techniek die je moet kennen, is echt niet gebaseerd op je aanleg/genen. Wellicht dat de een het sneller door heeft dan de ander, maar uiteindelijk kan iedereen dat wel aanleren.

    Heb je te maken van aanhechtingen van je spieren? Nee. Heb je te maken met je bouw van je lichaam zoals dat bij bodybuilding het geval is? Nee. Moet je zo extreem op je voeding letten zoals dat moet bij bodybuilding? Nee. Ben je afhankelijk van de reactie van eventuele steroids zoals dat nodig is bij bodybuilding? Nee. Ben je afhankelijk hoe snel je spieren groeien? Nee. Ben je afhankelijk van eventuele zwakkere spiergroepen? Nee.


    het heeft duidelijk geen zin, don't argue with stupid.
    Misschien moet je eerst nog even zeggen dat je erop in wilt gaan, maar dat je het niet doet ...OMDAT!!!. Zeg dan gewoon niks.

    Kevin Levrone is nou niet bepaald een endomorph
    Somatotypering BESTAAT NIET !!
     
    Beest, maar denk de PED´s weg en het is een smalle endo. Net als mijn ´held´ in bodybuilding, Kevin Levrone overigens.
    99% van alle verschillende 'krachtsporters' zijn idd de helft van wat ze zijn zonder ped's. Neemt niet weg dat je dit zomaar even wordt met ped's.
     
    Heb je te maken van aanhechtingen van je spieren? Nee. Heb je te maken met je bouw van je lichaam zoals dat bij bodybuilding het geval is? Nee. Moet je zo extreem op je voeding letten zoals dat moet bij bodybuilding? Nee. Ben je afhankelijk van de reactie van eventuele steroids zoals dat nodig is bij bodybuilding? Nee. Ben je afhankelijk hoe snel je spieren groeien? Nee. Ben je afhankelijk van eventuele zwakkere spiergroepen? Nee.
    Het kan echt bijna niet dat je zo dom bent. je doet alsof he?
     
    Ja ik ga even een boek voor 60 dollar kopen zodat ik kan lezen dat ik gelijk heb.

    Vertel mij maar eens wat je nog meer nodig hebt buiten wat natuurlijke kracht. De techniek die je moet kennen, is echt niet gebaseerd op je aanleg/genen. Wellicht dat de een het sneller door heeft dan de ander, maar uiteindelijk kan iedereen dat wel aanleren.

    Heb je te maken van aanhechtingen van je spieren? Nee. Heb je te maken met je bouw van je lichaam zoals dat bij bodybuilding het geval is? Nee. Moet je zo extreem op je voeding letten zoals dat moet bij bodybuilding? Nee. Ben je afhankelijk van de reactie van eventuele steroids zoals dat nodig is bij bodybuilding? Nee. Ben je afhankelijk hoe snel je spieren groeien? Nee. Ben je afhankelijk van eventuele zwakkere spiergroepen? Nee.
    Ik heb mijn best gedaan. Vroegah moest je hier je bek houwe als je nog geen 100 bankte. Mooie tijden. Zelfs sniperx kwam verstandiger over dude.
     
    Met zo'n fysiek boeid het niet meer of je een smalle taille hebt.
    En met een bepaald fysiek boeit het ook niet meet dat je dom bent.
     
    • Haha
    Waarderingen: Pren
    DE boUW vAn jE LiCHaaM Doet eR nIeT Toe
    1594578654864.png

    PowERliFtErs HoEVen NiEt oP hUn VOEdiNg te LeTTeN/SpiErmaSSa DoeT eR NIeT tOe
    1594578771440.png
     
    Met zo'n fysiek boeid het niet meer of je een smalle taille hebt.

    Om gewoon mee over het strand te lopen niet, maar op een bodybuilding stage kom je nergens met zo een fysiek
     
    Ik heb mijn best gedaan. Goed, jouw keuze verder om zwakzinnig te blijven.
    Vroegah moest je hier je bek houwe als je nog geen 100 bankte. Mooie tijden. Zelfs sniperx kwam verstandiger over dude.
    Vroegen zagen mensen die gewichten optilde er nog uit dat ze lifte, maar toen jullie papzakken er mee gingen bemoeien veranderde dat.

    But muh PR's!!

    DE boUW vAn jE LiCHaaM Doet eR nIeT Toe
    Bekijk bijlage 497073

    PowERliFtErs HoEVen NiEt oP hUn VOEdiNg te LeTTeN/SpiErmaSSa DoeT eR NIeT tOe
    Bekijk bijlage 497074
    Hoeft toch ook niet om die gewichten op te tillen? Sinds wanneer word je bij powerlifting beoordeeld op hoe je eruit ziet?

    Overigens doen veel powerlifters zoals Larry Wheels ook deels aan Bodybuilding.
     
    Status
    Niet open voor verdere reacties.
    Back
    Naar boven