AndroidHealthClinic

bodybuilders agressie tijdens uitgaan ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
waar ik nu zo benieuwd naar ben is ....

De echte al grote mannen onder ons, hebben jullie wel eens problemen/ ruzie doordat je er groot uit ziet ? Ik doel dan voornamelijk in het uitgaans-leven ?

Lok je door je uiterlijk meer agressie uit ? Of stoot je hierdoor meer mee af ?
Of heb je juist geen problemen omdat je er groot/ gespierd uit ziet ?

wat voor reacties krijgen jullie van agressieve- uitgaanders ( veelal mannen/ jongens )

Hoe gaan jullie hiermee om ?

Ik ben hier heel erg benieuwd naar !
 
er is hier al, geloof ik een topic over.
 
Juist geen problemen meer :)
 
Nee, ik ben niet groot ofzo..maar je kan wel zien dat ik train. Sommige komen gewoon even aan je arm voelen of dat soort dingen maar ja...

Heel soms heb ik weleens dat zo'n dronke knakker naar me toe komt en me probeert uit te dagen want 'ik zou toch niet sterk zijn'. Maarja die probeer ik maar te negeren en anders is een goede duw wel genoeg.
 
Sinds ik train geen last meer van gehad. Inderdaad wel es lui die even aan je spierbal komen voelen enzo.
 
:roflol: tering de verleiding is groot lionel maar ik wou een verkloot je quote doen met
"sinds....Inderdaad wel es lui die even aan mijn teelbal komen voelen enzo."
Maar goed ik doe het maar niet he ;):D.
 
eduardjanssen zei:
:roflol: tering de verleiding is groot lionel maar ik wou een verkloot je quote doen met Maar goed ik doe het maar niet he ;):D.

haha :roflol:

Fijn dat je je hebt ingehouden Eduard. Dan houd ik mij ook in, en zal ik hier geen report van maken ;)
 
Gezellig "stappen" doe ik vrijwel nooit, maar nog nooit problemen gehad met mensen, ook niet toen ik nog niet aan krachttraining deed. Sommige mensen hebben altijd problemen anderen (vrijwel) nooit. Zal wel grotendeels aan je eigen houding liggen.
 
In het uitgaansleven heb ik totaal geen last. Maar die 3 keer dat het deze zomer stranweer was en ik daar in m'n zwembroekje zat had ik gelijk een groep marrokanen op m'n nek die vertelden dat ze me neer zouden gaan hoeken. :rolleyes: Waarschijnlijk omdat ik wel een beetje gespierd ben maar nog niet huge en ze zo indruk op elkaar widen maken ofzo.
 
Zelda zei:
In het uitgaansleven heb ik totaal geen last. Maar die 3 keer dat het deze zomer stranweer was en ik daar in m'n zwembroekje zat had ik gelijk een groep marrokanen op m'n nek die vertelden dat ze me neer zouden gaan hoeken. :rolleyes: Waarschijnlijk omdat ik wel een beetje gespierd ben maar nog niet huge en ze zo indruk op elkaar widen maken ofzo.


Gewoon zeggen dat als hij dat echt wil doen dat je hem in z'n kont doet..Laat ze de tering krijgen man :D.
 
eduardjanssen zei:
Gewoon zeggen dat als hij dat echt wil doen dat je hem in z'n kont doet..Laat ze de tering krijgen man :D.
:roflol:

ontopic: nee nooit last van:), ligt vaak aan de persoon zelf.
Of waar je woont zal ook meespelen...
 
(Soulfly) zei:
:roflol:

ontopic: nee nooit last van:), ligt vaak aan de persoon zelf.
Of waar je woont zal ook meespelen...

niet perse.. had vroeger altijd ruzie. Nu nooit meer. Het kan ook zijn dat ik nu een stuk zelfverzekerder overkom..
 
ik haat ruzie, ik haat kneuzen die ruzie zoeken, ik haat slaan, ik haat vechten, ik haat het om iemand pijn te doen, ik haat het om nagekeken te worden door een groep apen, ik haat het om gedenigreerd te worden. Kortom, allemaal redenen om iemand een dikke punch in het gezicht te geven... helaas doe ik daar niet aan mee. Ik heb 2x ofzo iemand geslagen, en geloof me, ik had er meteen spijt van. Ik vond het gewoon zo zielig, dat ik BIJNA mijn excuses wilde aan bieden.
 
Nog nooit gehad, ik straal rust en kracht uit :)
 
axestream zei:
Gezellig "stappen" doe ik vrijwel nooit, maar nog nooit problemen gehad met mensen, ook niet toen ik nog niet aan krachttraining deed. Sommige mensen hebben altijd problemen anderen (vrijwel) nooit. Zal wel grotendeels aan je eigen houding liggen.
dat is niet altijd zo hoor axe, jij hebt ook gewoon een voordeel hiermee dankzij je boeventronie.
 
Ik ben ook niet echt huge, maar in van die brede T-shirts komt mijn rug en borstkas nogal vrij breed uit en daar geven mensen soms wel eens commentaar op.
Sommigen vinden "gaan trainen" "marginaal". Mensen schijnen ook niet te geloven dat je het doet omdat je het graag doet. Het is nu eenmaal mijn n°1 hobby. Als je het niet graag doet, zul je je ook geen 4 keer per week nr de gym kunnen sleuren...

Maar anyway... voor de rest niet echt veel last van.
Het topic is ws eerder bedoeld voor de ietwat zwaardere mannen dan ik :D
 
Uitgaan ? daar is geen tijd voor man, eten slapen trainen nken eten slapen werken..
 
Krijg altijd heel positieve reacties. Vragen me ook vaak of ze even aan mijn pecs mogen voelen :p
 
Dani zei:
Krijg altijd heel positieve reacties. Vragen me ook vaak of ze even aan mijn pecs mogen voelen :p

Hoezo, hebbie geen squat kont? :P
 
ik ben sinds mn 16e nooit minder dan 100 kg geweest. Dus eigenlijk helemaal nooit meer problemen gehad tijdens uitgaan. Een enkele keer wel in de stad overdag omdat ik het zeg als ik het ergens niet mee eens ben, maar dan komt het nooit tot een echte confrontatie. Ze rennen altijd weg. :(
 
Back
Naar boven