MuscleMeat

bodybuilders agressie tijdens uitgaan ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik wil ook es paar honderd kilo druk op iemands keel drukken, maar niemand is vrijwilliger :( :sad:
 
neuh...maar wel dat mensen je raar aangaan kijken. of een oudere vent van in de 40 zich helemaal gaat opblazen met zn borst vooruit! "Jaaaa...kijk mij s!!!ik ben een brulkikker!!!" Idd beste man, veel brul...weinig kikker:D
 
:D ik denk check ff welke gasten hier reageren en zich zelf groot vinden!
Maar buiten een enkele doep valt het wel mee, dus ik kan hier niet stoken...
Jammer..
Sinds ik het fototopic heb gezien en schrok van alle "grote" mannen hier lach ik veel meer in het leven.. :p

Ik geef meteen toe dat ik klein ben, maar vergeleken met de prettyboys in stadje..
tja ik heb alleen maar ruzie met vrouwen!! dus gaat voor mij niet op dat ik minder ruzie heb, alleen maar meer :'(
 
ja maar jij bent een gebruiker Champ.
zo kan ik het ook wel. plus dat jij meer motivatie hebt want jij moet immers je hoofd compenseren.

:)
 
boogie zei:
ja maar jij bent een gebruiker Champ.
zo kan ik het ook wel. plus dat jij meer motivatie hebt want jij moet immers je hoofd compenseren.

:)

:D Ssst niet verder vertellen.. :D
 
ik gebruik graag meisjes ja... zal dat de reden zijn van die ruzies?
Je moeder gebruik ik ook voor bepaalde doeleinde.. maar haar hoor ik niet klagen ;)
 
SageFrancis zei:
ik haat ruzie, ik haat kneuzen die ruzie zoeken, ik haat slaan, ik haat vechten, ik haat het om iemand pijn te doen, ik haat het om nagekeken te worden door een groep apen, ik haat het om gedenigreerd te worden. Kortom, allemaal redenen om iemand een dikke punch in het gezicht te geven... helaas doe ik daar niet aan mee. Ik heb 2x ofzo iemand geslagen, en geloof me, ik had er meteen spijt van. Ik vond het gewoon zo zielig, dat ik BIJNA mijn excuses wilde aan bieden.

Same here, maar heb wel de indruk dat sinds ik iets gegroeid bepaalde mensen me met iets meer respect aankijken. Door een stel junks na geroepen worden als 'anabolen billy' is gewoon leuk voor je ego. Verder geen last. Vraag me wel af of er ook van die gastjes zijn, die vanwege het feit dat jij 'groot' bent, juist jou uit gaan zoeken om ff te patsen met hun vechtkunst. Slaan en schoppen zuig ik gewoon in, dus wat dat betreft ben ik snel en gemakkelijk om te leggen, maar kom niet binnen grijpbereik :D
 
boogie zei:
ja maar jij bent een gebruiker Champ.
zo kan ik het ook wel. plus dat jij meer motivatie hebt want jij moet immers je hoofd compenseren.

:)


:roflol: :roflol:
 
builderB zei:
Same here, maar heb wel de indruk dat sinds ik iets gegroeid bepaalde mensen me met iets meer respect aankijken. Door een stel junks na geroepen worden als 'anabolen billy' is gewoon leuk voor je ego. Verder geen last. Vraag me wel af of er ook van die gastjes zijn, die vanwege het feit dat jij 'groot' bent, juist jou uit gaan zoeken om ff te patsen met hun vechtkunst. Slaan en schoppen zuig ik gewoon in, dus wat dat betreft ben ik snel en gemakkelijk om te leggen, maar kom niet binnen grijpbereik :D

hehe :roflol:
word word
 
Hoe heerlijk boogie zijn post ook is, hier even mijn reactie.

Vroeger had ik ALTIJD ruzie met marokkanen, waarom weet ik niet. Een simpele blik was al genoeg om ze helemaal roodgloeiend te krijgen.
Tegenwoordig heb ik echt nooit meer ruzie. Natuurlijk heb je altijd van die jaloerse mooiboys van 20kg die proberen tof te doen en heel stoer tegen je schouder aanlopen, maar voor de rest heb ik nooit problemen.

In Terschelling was het wel mooi trouwens. Waren 2 gasten tegen een vriend van me aan het ouwehoeren. Dus ik kwam erbij en ik zei "Laten we dan 2 tegen 2 doen, dan is het eerlijk", maar toen wilden ze niet meer en gingen ze ineens weg :(

Trainen is heerlijk! en het brengt ook nog heel veel voordelen met zich mee!
 
builderB zei:
Same here, maar heb wel de indruk dat sinds ik iets gegroeid bepaalde mensen me met iets meer respect aankijken. Door een stel junks na geroepen worden als 'anabolen billy' is gewoon leuk voor je ego. Verder geen last. Vraag me wel af of er ook van die gastjes zijn, die vanwege het feit dat jij 'groot' bent, juist jou uit gaan zoeken om ff te patsen met hun vechtkunst. Slaan en schoppen zuig ik gewoon in, dus wat dat betreft ben ik snel en gemakkelijk om te leggen, maar kom niet binnen grijpbereik :D

ja man, klopt inderdaad. Ik ben niet ubergroot, 86 kg, en een goede rug.. maar ik straal niet "kijk me aan en ik breek je nek" uit. Daar ben ik nog te klein voor. Daarnaast is het wel zo dat veel mensen OPEENS respect krijgen voor je, en opeens heel aardig zijn. En het is dan ook zo dat als je gaat stappen, dat denk ik mensen sneller op jou afkomen omdat je dan wat gespierder bent dan de rest. En als ze je neerslaan kunnen ze opscheppen en zeggen:"jonge, die kerel daar, die heb ik gehoekt. Stomme anabole junkie, beetje trainen, hij heeft nix jonge, nix!". Zo zitten veel luitjes in elkaar.
 
Zelda zei:
In het uitgaansleven heb ik totaal geen last. Maar die 3 keer dat het deze zomer stranweer was en ik daar in m'n zwembroekje zat had ik gelijk een groep marrokanen op m'n nek die vertelden dat ze me neer zouden gaan hoeken. :rolleyes: Waarschijnlijk omdat ik wel een beetje gespierd ben maar nog niet huge en ze zo indruk op elkaar widen maken ofzo.

oh was jij dat bro :D
 
Make My Day .................:d


Any Time

Any Place

Any Where The Iron Is ( Sportschool) :d :d :d


;)
 
Ben niet groot, maar je ziet wel dat ik train. Vroeger werd ik altijd zo weggeblazen... een duwtje en ik schoot gelijk 2 meter opzij. Nu komt het vaak voor dat ze opzij gaan, dat had ik vroeger nooit :) In dat opzicht is het wel fijn. Agressie nog geen 1 keer meegemaakt. Sowieso vermijd ik dat soort situaties, ik houd niet van vechten en agressief gedoe. Ik houd van gezelligheid tijdens het stappen. Als ik iemand anders z'n bier omstoot geef ik hem een nieuwe en pak ik er zelf ook nog een en ga ik wat met die persoon lullen. Tegenwoordig is gezelligheid sowieso niet te vinden in disco's. Hoop van die breezerlui die denken dat ze zichzelf moeten bewijzen daar. Liever ga ik met vrienden naar een café, gezellig ouwehoeren.
 
Champ zei:
:D ik denk check ff welke gasten hier reageren en zich zelf groot vinden!
Maar buiten een enkele doep valt het wel mee, dus ik kan hier niet stoken...
Jammer..
Sinds ik het fototopic heb gezien en schrok van alle "grote" mannen hier lach ik veel meer in het leven.. :p

Ik geef meteen toe dat ik klein ben, maar vergeleken met de prettyboys in stadje..
tja ik heb alleen maar ruzie met vrouwen!! dus gaat voor mij niet op dat ik minder ruzie heb, alleen maar meer :'(

verkapte "ik zeg dat ik klein ben maar eigenlijk wil ik jullie ff laten weten hoe breed ik in vergelijking met jullie ben"-post ;)
 
Laatst bewerkt:
hier zijn inmiddels al 375515 topic over :)

maar zoals champ zei : sinds ik het fototopic heb gezien

voel ik me wel echt stoer en groot :roflol: drommels Schermannnn
 
benchMarc zei:
Ben niet groot, maar je ziet wel dat ik train. Vroeger werd ik altijd zo weggeblazen... een duwtje en ik schoot gelijk 2 meter opzij. Nu komt het vaak voor dat ze opzij gaan, dat had ik vroeger nooit :) In dat opzicht is het wel fijn. Agressie nog geen 1 keer meegemaakt. Sowieso vermijd ik dat soort situaties, ik houd niet van vechten en agressief gedoe. Ik houd van gezelligheid tijdens het stappen. Als ik iemand anders z'n bier omstoot geef ik hem een nieuwe en pak ik er zelf ook nog een en ga ik wat met die persoon lullen. Tegenwoordig is gezelligheid sowieso niet te vinden in disco's. Hoop van die breezerlui die denken dat ze zichzelf moeten bewijzen daar. Liever ga ik met vrienden naar een café, gezellig ouwehoeren.

Word!
 
Of het gaat gewoon allemaal aan me voorbij of ik kies toevallig de goede avonden uit ofzo, maar ik merk zeer weinig van al die agressie in het uitgaansleven.
 
Paar keer ruzie gehad met axestream, maar die gozer lokt het altijd uit!
 
Ik heb zowiezo nooit echt ruzie, en ik ben ook (nog) niet groot;). Ik denk dat 't met name in de persoon zit of hij ruzie zoekt of maakt.
 
Back
Naar boven