AndroidHealthClinic

Bodybuilders dom?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the better dayz

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
1.832
Waardering
0
Hoe kunnen ze nu de mythe in stand houden dat die "spierbundels" niet veel herseninhoud hebben??
Dit terwijl elke "echte"(en ik gebruik deze term voorzichtig:p) BBD veel kennis heeft over voeding, trainingsmethodes (en dus ook de werking van de spieren), en anabole steroiden,...Meer dan gelijk welke doorsnee mens...
want ik heb toch ook wel af en toe moeite met het hoe/wat/waar/waarom van bv. trainingsmethodes, enz...

Kwou dit gewoon ff kwijt, want ik vind het echt nergens op slaan:mad::rolleyes:
 
Ja ze zijn allemaal dom en hebben een kleine swans.
 
Hoe kunnen ze nu de mythe in stand houden dat die "spierbundels" niet veel herseninhoud hebben??
Dit terwijl elke "echte"(en ik gebruik deze term voorzichtig:p) BBD veel kennis heeft over voeding, trainingsmethodes (en dus ook de werking van de spieren), en anabole steroiden,...Meer dan gelijk welke doorsnee mens...
want ik heb toch ook wel af en toe moeite met het hoe/wat/waar/waarom van bv. trainingsmethodes, enz...

Kwou dit gewoon ff kwijt, want ik vind het echt nergens op slaan:mad::rolleyes:

Omdat dat bij de meesten hier op dit board ook maar het enige lijkt waar ze verstand van hebben, daarom.
 
Omdat dat bij de meesten hier op dit board ook maar het enige lijkt waar ze verstand van hebben, daarom.

En van wat ze doen in het dagelijkse leven:p??;)

@roxxe en jankee: lees eerst voor je post...;)
 
Meeste BBers zijn nu eenmaal dom. Face it !
 
Ik durf hier op kot nog amper op DBB surfen (gemeenschappelijke ruimte) uit angst om als achterlijke spierbundel xorden uitgelachen. :(
 
:lifter: zeqrivh ib qefoivhnj eroivjsgioùj dfùpibvjsoi jkfbfjnbn!!!:bukkake:
 
Hoe kunnen ze nu de mythe in stand houden dat die "spierbundels" niet veel herseninhoud hebben??
Dit terwijl elke "echte"(en ik gebruik deze term voorzichtig:p) BBD veel kennis heeft over voeding, trainingsmethodes (en dus ook de werking van de spieren), en anabole steroiden,...Meer dan gelijk welke doorsnee mens...
want ik heb toch ook wel af en toe moeite met het hoe/wat/waar/waarom van bv. trainingsmethodes, enz...

Kwou dit gewoon ff kwijt, want ik vind het echt nergens op slaan:mad::rolleyes:

Ik concludeer hier uit dat jij dom bent.
 
Euh ja, bodybuilders zijn dom. De mannen hier op het forum vormen nog de intellectuele bovenlaag van de bodybuilders. Maar als je ziet wat voor dombo's hier de revue passeren, belooft dit weinig goeds voor de ijsberg onder het topje. Ik steek zelf ook nauwelijks boven de zeespiegel uit hoor, maar ik ben dan ook geen bodbuilder. Ik kijk gewoon graag naar naakte mannen.
 
Ik durf hier op kot nog amper op DBB surfen (gemeenschappelijke ruimte) uit angst om als achterlijke spierbundel xorden uitgelachen. :(
das ook niet moeilijk in vergelijking met de rest vd gentse studenten :P
 
Euh ja, bodybuilders zijn dom. De mannen hier op het forum vormen nog de intellectuele bovenlaag van de bodybuilders. Maar als je ziet wat voor dombo's hier de revue passeren, belooft dit weinig goeds voor de ijsberg onder het topje. Ik steek zelf ook nauwelijks boven de zeespiegel uit hoor, maar ik ben dan ook geen bodbuilder. Ik kijk gewoon graag naar naakte mannen.

Ik word graag bekeken door mannen als ik naakt ben, heb je misschien msn? :roflol:
 
En al zou het zo zijn dat 'de boze buitenwereld' denkt dat je dom bent?
 
Hoe kunnen ze nu de mythe in stand houden dat die "spierbundels" niet veel herseninhoud hebben??
Dit terwijl elke "echte"(en ik gebruik deze term voorzichtig:p) BBD veel kennis heeft over voeding, trainingsmethodes (en dus ook de werking van de spieren), en anabole steroiden,...Meer dan gelijk welke doorsnee mens...
want ik heb toch ook wel af en toe moeite met het hoe/wat/waar/waarom van bv. trainingsmethodes, enz...

Kwou dit gewoon ff kwijt, want ik vind het echt nergens op slaan:mad::rolleyes:

Mee eens en ik word er ook helemaal ziek van zo nu en dan. Ik zit thuis zo nu en dan tussen de psychologen; dan krijg je ook nog de stempel erbij dat je half narcistisch bent. Allemaal vooroordelen.

Ben benieuwd wat het over iemand zegt als diegene de hele dag anderen loopt te stigmatiseren....
 
Dus conclusie: Zelfs BBDers vinden BBDers dom?? OMG...:eek:
ik weet niet, maar ik denk niet dat de pro's dom zijn, tenzij ze heel hun leven begeleid worden bij elke stap die ze doen...
 
Hoe kunnen ze nu de mythe in stand houden dat die "spierbundels" niet veel herseninhoud hebben??
Dit terwijl elke "echte"(en ik gebruik deze term voorzichtig:p) BBD veel kennis heeft over voeding, trainingsmethodes (en dus ook de werking van de spieren), en anabole steroiden,...Meer dan gelijk welke doorsnee mens...
want ik heb toch ook wel af en toe moeite met het hoe/wat/waar/waarom van bv. trainingsmethodes, enz...

Kwou dit gewoon ff kwijt, want ik vind het echt nergens op slaan:mad::rolleyes:
Omdat mensen er niet tegen kunnen dat iemand én mooi (atletisch) én verstandig is. Zelfde met blondjes: zo'n vrouw kan niet mooi en verstandig zijn. Vandaar gaat men dan maar stigmatiseren. Het komt dus allemaal voort uit een vorm van jaloezie en afgunst over iemand die simpelweg op een betere manier door het leven gaat.

Zelfde is trouwens waar voor aas gebruik, maar dat komt dan eerder voort uit kortzichtigheid en onwetendheid.
 
nice post^^^^
Kan jammergenoeg geen karma geven:(
 
Omdat mensen er niet tegen kunnen dat iemand én mooi (atletisch) én verstandig is. Zelfde met blondjes: zo'n vrouw kan niet mooi en verstandig zijn. Vandaar gaat men dan maar stigmatiseren. Het komt dus allemaal voort uit een vorm van jaloezie en afgunst over iemand die simpelweg op een betere manier door het leven gaat.

Zelfde is trouwens waar voor aas gebruik, maar dat komt dan eerder voort uit kortzichtigheid en onwetendheid.


Dat negatief beeld over AS komt doordat bepaalde groep mensen ze op een bepaalde manier gebruiken en zichzelf schaamteloos mee presenteren. Details kun je zelf invullen.
 
Back
Naar boven