AndroidHealthClinic

Bodybuilders en heuptassen...

Bezoekers in dit topic

Heuptasjes doen me altijd denken aan die National Lampoon series. Nerds en wijven met VEEL schaamhaar.
 
In de zomer met korte broek of zo is het wel makkelijk voor mobieltje geld en sleutels.

omdat je dan vaak geen broek of jas zakken hebt :)
 
hehehe ja die heuptasjes en dan het liefst met een 'house' broek erbij aan.

geen gezicht man:p
 
ronnie draagt ze ook dus het is geen gay
 
Heuptasje en die tasjes om je nek zijn gewoon uber sip!
 
Sanca heeft lang haar, dus hij is gay.
 
Heb in mijn omgeving altijd het idee dat de dealertjes altijd zo'n tasje om hebben. Vooral de antiliaanse dealertjes zijn erg trots op hun heuptasje.
 
wa een gaylordtasje
 
Heb in mijn omgeving altijd het idee dat de dealertjes altijd zo'n tasje om hebben. Vooral de antiliaanse dealertjes zijn erg trots op hun heuptasje.

Nee die dragen altijd van die kleine schoudertasjes, die je schuin draagt weet je wel!
 
Nee die dragen altijd van die kleine schoudertasjes, die je schuin draagt weet je wel!

Dat zijn meer de marrokanen,zigeuners en kampers die dat hebben hier in de buurt.
 
ik draag ze ook altijd anders kan ik nergens me condooms kwijt

:D:D:D
 
BB'rs dragen dit soort tasje omdat ze altijd en eeuwig hun torso en armen willen kunnen laten zien en dus zo veel mogenlijk hempjes dragen en hun jas vergeten (ook als het weer er niet naar is)

Daardoor hebben ze geen zakken om hun spullen in te steken en dragen ze tasjes.
 
Het is gewoon gay daar mee uit. + het ziet er werkelijk waar niet uit. Dat soort tasjes dragen mensen die in deze maatschapij alternatievelingen worden genoemd.
Gays dragen juist niet dingen die er niet uit zien, die willen er juist trendy en mooi uitzien. Het is puur functioneel.

Maar goed, heb het een tijd gebruikt en eigenlijk werd ik het beu, ook telkens aan en uitdoen gaat vervelen.
 
zag laatst ook zo'n gozer bij mij in de gym die met een buideltasje aan het trainen was. Was echt te triest :D
 
Mischien zat er magnesiumpoeder in ? (zal wel niet :) )
 
zag laatst ook zo'n gozer bij mij in de gym die met een buideltasje aan het trainen was. Was echt te triest :D
Bedoel je dat het er bij hem triest uitzag, of vind jij serieus iedereen triest die het draagt tijdens trainen???
 
Back
Naar boven