XXL Nutrition

Bodybuilders en humor, liefde, huisdieren enz. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
4 apr 2016
Berichten
7
Waardering
1
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand of meerdere mensen die zich gratis willen laten fotograferen, eventueel in een fotostudio. Je moet serieus aan bodybuilding doen, maar open staan voor wat minder serieuze foto's. Foto's die laten zien hoe hard je aan je lijf werkt en hoe mooi dat lijf is, maar ook dat je je gevoel voor humor of de liefde voor je Chihuaha nog altijd hebt. Ik ben intuïtief fotograaf en ben dus weinig sturend. Wat voor jou goed voelt, is goed en het resultaat is een mooie, bijzondere foto. Stuur me een mailtje via mijn website: www.marykouwenhovenfotografie.com.

Groetjes,
Mary
DSC05523.jpg
 
Dag Mary,
Waarom ben je op zoek naar zulke foto's?
 
Bodybuilding, humor, liefde :heart:

Klinkt best interessant :o
 
Ik wil met jou wel op de foto Mary, mag je zelf een standje kiezen.
 
Dag Mary,
Waarom ben je op zoek naar zulke foto's?

Omdat ik denk dat er hele mooie foto's gemaakt kunnen worden vanuit nét een andere invalshoek. Dat is sowieso waar ik altijd naar op zoek ben. De meeste foto's, ook van bodybuilders, zijn al 100.000 keer gemaakt. Ik heb niet de illusie dat ik een unieke serie ga maken, daarvoor bestaat de fotografie al te lang, maar wel dat er tijdens de shoot hele leuke, mooie momenten kunnen worden vastgelegd.
 
This escalates suspisiously slow...
 
ik doe serieus aan bodybuilding, alleen ben nog ecto. kom ik toch in aanmerking?
 
Zijn die foto's dan ook overbelicht en wazig?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik neem aan dat Mary inmiddels al genoeg aanvragen heeft binnengekregen via de vermelde website
 
Rich Piana deed het eerder!

 
Back
Naar boven