XXL Nutrition

Bodybuilders gezocht voor televisieopnames

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
30 aug 2016
Berichten
1
Waardering
0
Ik ben op zoek naar twee bodybuilders/sterke gespierde mannen die mee willen werken met de opnames van een nieuwe aflevering voor het televisie programma; de Buitendienst.

Wanneer: aanstaande zaterdag 3 september
Tijd: nog onbekend.
Waar: Mediapark Hilversum

We willen onderzoeken hoe sterk een spijkerbroek is. De bedoeling is dat de twee bodybuilders de spijkerbroek uit elkaar trekken.

De Buitendienst is een educatief natuurprogramma van de NTR. Het programma heeft kijkers van 8 tot 88 jaar. Het programma wordt elke vrijdag om 17:40 uitgezonden op NPO3. De onderwerpen zijn maatschappelijk gestoeld zodat we kinderen aan het denken kunnen zetten, maar wel met altijd ontzettend veel humor. Voor meer informatie over het programma; www.zapp.nl/debuitendienst

De vergoeding is een VVV bon van 50,- euro.
 
Laatst bewerkt:
Mooi op tijd met regelen in ieder geval! Ik doe niet mee, die spijkerbroek is vast sterker dan dat ik ben.
 
Ik denk dat 2 sterkste man deelnemers veel meer van toepassing is voor het topic dan 2 van die MMC TUT bodybuilders :o
 
Ik denk dat 2 sterkste man deelnemers veel meer van toepassing is voor het topic dan 2 van die MMC TUT bodybuilders :o

Ze zoeken gespierde mannen...
 
ik denk dat Fallingout wel de geschikte kandidaat is, volgens mij sloopt hij constant spijkerbroeken

Ja want sterkste man deelnemers zijn natuurlijk niet gespierd en zo.

nee die hebben alleen magische powerliftingmoleculen
 
Dit lijkt me een klus voor SniperX.
 
50 euro kan ik goed gebruiken

Count me in!
 
Dit lijkt me een klus voor SniperX.
69466r.png
 
Gespierde mannen passen niet in spijkerbroeken,
ze haten spijkerbroeken....
gaan helemaal door het lint van spijkerbroeken
Alleen ecto's lopen in spijkerbroeken!!

BEN IK DUIDELIJK!!
 
Back
Naar boven